Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο 2004-2006, Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Kalamatastores.gr. Η ομάδα του kalamatastores.gr σας καλωσορίζει στο web site μας. Ευχόμαστε να έχετε μιαν εύκολη πλοήγηση..
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων.
Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Όνομα Ρίτα Χριστοδουλάτου Θέση Διευθύνουσα Σύμβουλος της Life Planners
Αναζήτηση νέων θέσεων εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σχέσεις με την Κοινότητα
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακές Ενέργειες Μάρκετινγκ Ψαρέλης Γιάννης

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης  Ποδηλασία  Εσωτερική Επικοινωνία  Εξωτερική Επικοινωνία  Συμπεράσματα  Τρόπος Ελέγχου Επικοινωνίας  Προτάσεις  Case Studies Δομή Παρουσίασης

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Η Ποδηλασία μέσα στην κοινωνία Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Η Ποδηλασία μέσα στην κοινωνία • Το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης. • Οι αγώνες ποδηλασίας δρόμου ένα σημαντικό κοινωνικό-οικονομικό γεγονός • Οι αγώνες Ποδηλασίας ως μέρος της πολιτιστικής ζωής των λαών. • Η αγωνιστική ποδηλασία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Η Ποδηλασία ως Άθλημα Αγωνιστική Διάρθρωση • Παγκόσμιο Πρωτάθλημα • Παγκόσμιο Κύπελλο • Παγκόσμιο Εγκεκριμένο καλεντάρι • Pro Tour Κατηγορίες Επαγγελματικών Ομάδων • Pro Tour • Continental Pro Tours • Continental European Pro Tour (και αντίστοιχα Οceania, Asian …Pro Tour) • Women’s Pro Tour

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Εσωτερική Επικοινωνία Διοικητική Εσωτερική Επικοινωνία Αθλητική Εσωτερική Επικοινωνία

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Εσωτερική Επικοινωνία Ενέργειες ανάπτυξης καλής επικοινωνίας •Team- building camps (Ιανουάριο, Φεβρουάριο) •Αγώνες προετοιμασίας. •Ομαδικές συζητήσεις πριν και μετά τον κάθε αγώνα. •Ύπαρξη ψυχολόγου.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Εξωτερική Επικοινωνία Επικοινωνιακές Ενέργειες ανάλογα με το χώρο Επικοινωνιακές Ενέργειες ανάλογα με τον παραλήπτη

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Εξωτερική Επικοινωνία Επικοινωνιακές Ενέργειες ανάλογα με το χώρο •Επικοινωνία στον Δρόμο (On the Road) •Προβολή στους αγώνες (Promotion at Competition) •Προβολή στην τηλεόραση •Επικοινωνιακές ενέργειες στο διαδίκτυο •Ηλεκτρονικό κατάστημα •Special Events Προβολή στoν Τύπο (εφημερίδες, περιοδικά ποδηλασίας)

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Εξωτερική Επικοινωνία Επικοινωνιακές Ενέργειες ανάλογα με τον παραλήπτη •Σχέσεις με Χορηγούς (Διοικητικό Συμβούλιο, Ανώτερο μάνατζμεντ, προσωπικό) •Σχέσεις με τους θαυμαστές της Ομάδας •Σχέσεις με την UCI (Union Cycliste International) •Σχέσεις με διοργανωτές Αγώνων •Σχέσεις με Δημοσιογράφους (ειδικού τύπου, αθλητικογράφους )

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Επικοινωνία στο Δρόμο •Υπάρχουν πολυήμεροι αγώνες που καλύπτουν μία μεγάλη γεωγραφική περιοχή ή ακόμα και μία Χώρα. •Αθλητές ντυμένοι με τα ρούχα της ομάδας (ακόμα και κατά τη διάρκεια της προπόνησης), πάνω στα οποία προβάλλονται και οι χορηγοί. •Αυτοκίνητα (που συνοδεύουν τους Αθλητές) με τα Χαρακτηριστικά χρώματα της ομάδας και branded

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης “Επικοινωνία στο Δρόμο”

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Προβολή στους Αγώνες •Εκδηλώσεις Φιλοξενίας (Hospitality Services) •Προωθητικά περίπτερα (Expo booth) •Συνεντεύξεις τύπου (Press Conferences)

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης “Προβολή στους Αγώνες”

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Προβολή στη Τηλεόραση • Για ένα μεγάλο διάστημα η κάμερα εστιάζει τον αθλητή. • Το τηλεοπτικό γράφημα αναφέρει το όνομα του αθλητή και το όνομα της ομάδας (δηλαδή του name sponsor) • Ο αθλητής έχοντας φύγει από το «peloton» (όπου εκεί έχουμε αθλητές μαζί) διακρίνεται καλύτερα στην τηλεόραση.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Προβολή στο Διαδίκτυο •Βιογραφικά Αθλητών •Αποτελέσματα Αγώνων •Ειδήσεις (που αφορούν την ομάδα) •Προβολή Χορηγών •News Letter •Χρήσιμα Links •Ηλεκτρονικό Κατάστημα •Fan Zone, Photo Gallery, Wallpapers, Desktops κ.τ.λ.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης “Προβολή στο Διαδίκτυο”

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης •Ετήσια παρουσίαση της ομάδας •Εκδηλώσεις Φιλοξενίας (Hospitality Services) •Συνεντεύξεις τύπου (Press Conferences) Ειδικές Εκδηλώσεις

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης •Ετήσια Παρουσίαση της Ομάδας σε Δημοσιογράφους •Ιστοσελίδα, διαμέσου της οποίας οι δημοσιογράφοι μπορούν να λάβουν πληροφορίες για τις δραστηριότητες της ομάδας. •Δελτία Τύπου •Προγραμματισμένες συνεντεύξεις με αθλητές και διοικητικό προσωπικό της ομάδας. •Press kits Σχέσεις με ΜΜΕ

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης •Ηλεκτρονικό Κατάστημα •Ιστοσελίδα : Fan zone, Newsletters κ.τ.λ. •Προσωπικές Ιστοσελίδες αθλητών Σχέσεις με Θαυμαστές της Ομάδας (Fans Relations)

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης •Ετήσια παρουσίαση της ομάδας •Εκδηλώσεις Φιλοξενίας (Hospitality Services) •Ιστοσελίδα •Προβολή σε ΜΜΕ Σχέσεις με Χορηγούς

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Συμπεράσματα

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης • Κύριος Στόχος επικοινωνίας : Δύο (2) κατηγορίες ομάδων • Tο μάρκετινγκ και η επικοινωνία αποκτούν μεγάλη σημασία • Συνειδητή προσπάθεια διαφοροποίησης σε οργάνωση, αξίες και κουλτούρα. • Προσπάθεια δημιουργίας διαφοροποιημένου brand. • Χρησιμοποίηση καινοτόμων επικοινωνιακών ενεργειών και εργαλείων. • Ιντερνετ :Πρωταρχικό μέσο επικοινωνίας Pro Tour : 5 μήνες μετά

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Τρόποι «Ελέγχου» Επικοινωνίας

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Έλεγχος Επικοινωνία Ποσοτικά Κριτήρια Ποιοτικά Κριτήρια

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης • Στατιστικά Ιντερνετ : Ξεχωριστοί επισκέπτες, πιστοί φίλοι κ.τ.λ. • Ηλεκτρονικό κατάστημα : Τζίρος και αριθμός πελατών • Πωλήσεις αγωνιστικής φανέλας και ζήτηση αυτογράφων • Παρουσία σε έντυπα : αριθμός παρουσιάσεων, συνεντεύξεων κ.τ.λ • Αναγνωρισημότητα κύριου Χορηγού (brand awareness), % • Μετρήσεις δημοτικότητας ομάδων, συγκριτικός πίνακας ομάδων • Εισερχόμενη αλληλογραφία, αριθμός επιστολών Ποσοτικά Κριτήρια

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης • Ευκολία εύρεσης και διατήρησης Χορηγών • Διατήρηση του «pro tour» status της ομάδας • Brand Equity Ποιοτικά Κριτήρια

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Προτάσεις

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Τρόποι Βελτιστοποίησης της Επικοινωνίας •Συστηματικός «Ποσοτικός Έλεγχος» •Προσπάθεια εισαγωγής καινοτόμων εργαλείων/ μέσων επικοινωνίας •Συνέπεια αναφορικά με αξίες και κουλτούρα ομάδας/ Brand •Ανάγκη απεξάρτησης από την Επικοινωνιακή Στρατηγική του Κύριου Χορηγού

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Δανία

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Γενικά Σχόλια • Μία δυνατή εταιρεία/ διοικητική ομάδα (Riis Cycling A/S) • Riis Cycling S/A : Ένα καινούργιο σκεπτικό (concept) • Δημιουργία δυνατού Brand με έμφαση στην Κουλτούρα της Ομάδας • Έμφαση στην επικοινωνία • Εξαιρετική Ιστοσελίδα

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Riis Cycling A/S • Δημιουργήθηκε το 1996 • Προσωπικό : 60 άτομα • 2003 : Κέρδισε το επιχειρηματικό βραβείο Bψrsen's Gazelle.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Εταιρικές Αξίες Στην Riis Cycling A/S, οι αξίες μας είναι οι βάσεις της εταιρείας μας. Σχηματοποιούν την βάση για το πως εργαζόμαστε. Οι αξίες μας βοηθούν να δημιουργήσουμε ένα κοινό τρόπο αντίληψης και στόχευσης στα πράγματα που κάνουμε.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Internet • Web-Site ( • Newsletters • Photo Gallery • “Phantasy Game”

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Οn line Shop • Ποδηλατικά Ρούχα • Ρούχα Casual • Αξεσουάρ • Αναμνηστικά

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Οn the Road • Αυτοκίνητα • Φορτηγά • Αθλητές

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Σχέσεις με Μ.Μ.Ε. • Ετήσια Παρουσίαση Ομάδας • Συνεντεύξεις • Internet • Υπηρεσίες Τύπου

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Σχέσεις με Χορηγούς “Our sponsors benefit from Team CSC's strong organisation and extensive experience in sports marketing and sponsorships. It is possible to arrange both big and small sponsorships for a company. There are many different opportunities for cooperating with Team CSC, and we are always keen to discuss new possibilities and concepts. It is our ambition to develop strong partnerships that generate business results for both parties. We strive to work with companies that see perspectives and opportunities in long-lasting relationships and that want to be part of a visionary team”.

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης “ Team CSC attracts extensive international media coverage, giving our sponsors wide exposure on TV, in newspapers and magazines, etc. on a variety of markets. This exposure is used to strengthen sponsor brands and increase awareness of the company. In addition, our sponsors actively work to exploit the link to CSC's values as part of the means for developing their brand. In cooperation with our sponsors, we coordinate small as well as big VIP-events, either for clients or for company employees… Team CSC offers our sponsors the chance to participate in unique VIP-events in Denmark and internationally. We organise hospitality programmes designed to give guests the experience of a lifetime.” Lars Gjψls-Andersen, Sales & Marketing Director

Τεχνικές Επικοινωνίας ΜΠΣ στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες Β΄ εξάμηνο , Εργασία «Πολιτική Επικοινωνίας», Εισηγήτρια: κα Μαρία Κωνσταντοπούλου Επαγγελματικές Ομάδες Ποδηλασίας Επικοινωνιακή Πολιτική Ιωάννα Αμαξοπούλου Γιάννης Ψαρέλης Ευχαριστούμε πολύ.