Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός αθροίσματος με επαναληπτική εντολή: για...από...μέχρι... με βήμα Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των άρτιων αριθμών από.
Advertisements

Υποθέτοντας ότι ο τελεστής ^ δεν είναι διαθέσιμος στην Γλώσσα Προγραμματισμού, να γραφτεί αλγόριθμος που να υπολογίζει την παράσταση xν, όπου xR, νZ.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
1. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα ορίζει ένα μονοδιάστατο πίνακα Α 10 θέσεων. Ακολούθως θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο τιμές τις οποίες θα τοποθετεί.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Παράδειγμα 1: Εκτύπωση διαδοχικών αριθμών(χρήση επαναληπτικής εντολής Επανέλαβε...μέχρις_ότου (repeat…until) Να γραφεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους.
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα υπολογίζει το άθροισμα των στοιχείων της κύριας διαγωνίου ενός τετραγωνικού πίνακα Α(ΝxN).
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Ασκήσεις.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Η Δομή Επανάληψης Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο Η παρουσίαση της εντολής Όσο είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη και Π. Τσιωτάκη στο 3ο Συνέδριο.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
1 Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Οργάνωση και Αρχιτεκτονική.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Δομή επανάληψης Η δομή επανάληψης είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και μια ομάδα εντολών, οι οποίες εκτελούνται, όσο ικανοποιείται.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Επανάληψη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου
Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής
Η Δομή Επανάληψης οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες… Η παρουσίαση της εντολής Μέχρις_ότου είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.
1 Η ΓΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η δομή Για περιέχει 3 τμήματα (εντολές) που εκτελούνται αυτόματα(εσωτερικά στη Για) Για i από 1 μέχρι 100 i ← 1 i
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
Σχεδιάστε μια σκακιέρα
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Επανάληψη.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο
1Εντολή Δείξε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1Ο Λύκειο Ρόδου ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής

ΔΟΜΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ Όσο …επανάλαβε Αρχή Επανάληψης …Μέχρις_ότου … Για … από …. μέχρι……. Σύνδεση με το 1.6 πρόβλημα και υπολογιστής

1. Όσο…. Όσο <συνθήκη> επανάλαβε εντολή 1 εντολή 2 εντολή 3 …… Τέλος_επανάληψης Να ξεκινήσουμε με ένα παράδειγμα, π.χ. Διοργάνωση ενός ταξιδιού ή υπολογισμός των μορίων εισαγωγής (Παν. Εξετάσεις)

Να γραφτεί αλγόριθμος που Παράδειγμα Όσο Να γραφτεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους αριθμούς 1 έως 100

Να γραφτεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους αριθμούς 1 έως 100 Παράδειγμα Όσο Να γραφτεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους αριθμούς 1 έως 100 Αλγόριθμος αριθμοί Χ ← 1 Όσο Χ<=100 επανάλαβε Εμφάνισε Χ Χ ← Χ+1 Τέλος_επανάληψης Τέλος αριθμοί ΑΡΧΗ Χ ← 1 Χ ← Χ+1 Εμφάνισε Χ Χ<=100 ΝΑΙ ΟΧΙ ΤΕΛΟΣ

ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ Να γραφτεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους αριθμούς 100 έως 1 Να γραφτεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους άρτιους αριθμούς 2 έως 100

Παράδειγμα Όσο Ποια θα είναι η τελευταία τιμή της μεταβλητής Χ; Τι θα γινόταν αν: Παραλείπαμε την Χ ← 1 Βάζαμε τη συνθήκη Χ<100 Χρησιμοποιούσαμε την Χ ← Χ+2 αντί της Χ ← Χ+1 Αλλάζαμε τη σειρά εκτέλεσης των εντολών του βρόχου;

Παράδειγμα Όσο με χρήση μετρητή Να γραφτεί αλγόριθμος που να διαβάζει 10 αριθμούς και να τους εμφανίζει Να γραφτεί αλγόριθμος που να διαβάζει 10 αριθμούς και να εμφανίζει μόνο όσους είναι μεγαλύτεροι του μηδέν.

Παράδειγμα Όσο με χρήση μετρητή Να γραφτεί αλγόριθμος που να διαβάζει 10 αριθμούς και να τους εμφανίζει Αλγόριθμος αριθμοί i ← 1 Όσο i<=10 επανάλαβε Διάβασε Χ Εμφάνισε Χ i ← i + 1 Τέλος_επανάληψης Τέλος αριθμοί

Παράδειγμα Όσο με χρήση «τιμή φρουρός» Παράδειγμα Όσο με χρήση «τιμή φρουρός» Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος να διαβάζει τους αριθμούς που πληκτρολογεί ένας χρήστης και να υπολογίζει: Το πλήθος τους (μετρητής) Το άθροισμά τους. (αθροιστής) Η εισαγωγή των αριθμών θα σταματάει αν ο χρήστης εισάγει το 0.

Άσκηση Όσο Αλγόριθμος παράδειγμα_όσο Διάβασε Χ πλήθος ← 0 άθροισμα ← 0 Όσο Χ<>0 επανάλαβε πλήθος ← πλήθος + 1 άθροισμα ← άθροισμα + Χ Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε πλήθος, άθροισμα Τέλος παράδειγμα_όσο

Άσκηση Όσο Δοκιμάστε τον αλγόριθμο: Παραλείποντας την άθροισμα ← 0 Παραλείποντας τη Διάβασε Χ Βάζοντας την Εμφάνισε άθροισμα μέσα στην επανάληψη Αλλάζοντας τη σειρά εκτέλεσης των εντολών του βρόχου. Τι παρατηρείτε σε κάθε περίπτωση;

Για το σπίτι: Καλό Διάβασμα!!! Τετράδιο Μαθητή 7, 8, 9 ,10, σελ. 62, 63 Καλό Διάβασμα!!!