ΕΙΚΟΝΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χαρακτηριστικά εικόνας
Advertisements

ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Ψηφιακή Εικόνα.
Γ ΕΠΑΛ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Εννοιες και Παράγοντες της Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας.
Μέσα από τον υπολογιστή
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
το χρώμα στον υπολογιστή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βασικά χαρακτηριστικά. Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Εικόνας
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ.
Θεωρία Χρώματος και Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Ποιο νομίζετε είναι το θέμα της εικόνας;
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΔΤΨΣ 150: Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας © 2005 Nicolas Tsapatsoulis Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων.
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Θεωρία Χρώματος και Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Αρχές Σχεδίου και Θεωρίας Χρωμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Πολυμέσα Κεφάλαιο 11 Εφαρμογές Υπολογιστών - Πληροφορικής.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομικά στοιχεία πολυμέσων:
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
ΨηφιοποίησηΨηφιοποίηση Οι περισσότερες μεταβολές επηρεάζονται από τον Η/Υ. Τα συστήματα μετατρέπονται ώστε να μπορούν να συνδέονται με Υπολογιστές.
Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
Εισαγωγή στους Η/Υ PHP Hypertext Preprocessor 3. Διατάξεις (arrays) Σε μία μεταβλητή αποθηκεύαμε μόνο μία τιμή. Αν θέλουμε να αποθηκεύσουμε περισσότερες.
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
12/01/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ Μάθημα 2: Αναπαράσταση και Αποθήκευση Ψηφιακής Πληροφορίας Διδάσκουσα:
EIΔΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΞΑΧΡΩΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΤΑΧΡΩΜΙΑΣ. EIΔΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΞΑΧΡΩΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΤΑΧΡΩΜΙΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ι 1.Εισαγωγή 2.Χρωματικό φάσμα 3.CIE l*a*b* 4.RGB.
Από τα αναλογικά στα ψηφιακά γραφικά Μέχρι τις αρχές του ‘80 τα στάδια συλλογής και επεξεργασίας της εικόνας περιοριζόταν σε αναλογικούς τρόπους (φωτογραφικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
Ενότητα # 5: Εικόνα Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής
Χρωματικά μοντέλα και συστήματα
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Τι είναι χρώμα; Ανθρώπινο μάτι και χρωματική αντίληψη
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
Διανυσματικές Εικόνες
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Αναπαράσταση Εικόνας.
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΚΟΝΕΣ

ΕΙΚΟΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΕΙΔΗ ΕΙΚΟΝΩΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΕΣ

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΟΥΚΙΔΩΝ ΟΙ ΚΟΥΚΙΔΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΆΘΕ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΜΟΝΟ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΒΑΘΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕΓΕΘΟΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΩΝ 1024x768 ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΩΝ 2000000 pixel ή 2Mpixel ΠΛΗΘΟΣ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΝΑ ΜΟΝΑΔΑ ΜΗΚΟΥΣ (Pixel Per Inch ppi) 150ppi

ΑΝΑΛΥΣΗ

ΒΑΘΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ (β.χ) Το πλήθος των δυαδικών ψηφίων που χρησιμοποιείται για την αναπαράσταση του χρώματος κάθε pixel

ΠΛΗΘΟΣ bit ΠΛΗΘΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ 1 2 4 16 8 256 65.636 24 16.777.216

ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ (ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ) Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΒΑΘΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕΓΕΘΟΣ=ΠΛΗΘΟΣ ΕΙΚΟΝΟΣΤ. * β.χ ΠΧ εικόνα με ανάλυση 10Χ10 και βάθος χρώματος 8 έχει μέγεθος: Μεγ=10*10*8=800bit = 100 byte

εικόνα με ανάλυση 12Χ10 η οποία διαθέτει 64 χρώματα, τι μέγεθος έχει; Εικόνα με ανάλυση 70ppi και διαστάσεις 2*5 ίντσες τι μέγεθος έχει;

ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ RGB (RED GREEN BLUE) το κάθε χρώμα αναπαρίσταται από την υπέρθεση τριών βασικών χρωμάτων (κόκκινο, πράσινο, μπλε) χρησιμοποιείται κυρίως για την εμφάνιση εικόνων στην οθόνη του υπολογιστή

CMYK CMYK (CYAN MAGENTA YELLOW BLACK) Συνδυάζει τα χρώματα κυανό, πορφυρό, κίτρινο, και μαύρο χρησιμοποιείται κυρίως σε εκτυπώσεις

ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ BitMap BMP Compuserve GIF GIF ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ(256 ΧΡΩΜΑΤΑ) ΜΙΚΡΟ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ JPEG JPG ΥΨΗΛΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ TIFF TIF

ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ OΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ OΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ

ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΧ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ; ΓΙΑ ΚΥΚΛΟ;

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΟΡΦΗ (ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ,ΣΜΙΚΡΥΝΣΗ, ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ) ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΕΙΚΟΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΜΟΝΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ AutoCad DFX Coreldraw CDR Encapsulated PostScript EPS Windows Metafile WMF