ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
Παναγιώτης Αναστασιάδης Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου 1. ‘e-Content: New advantages - New handicaps ’ Panayiotes Anastasiades Ph.D University.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
«Ψηφιακό χάσμα: η περίπτωση των νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών» Νατάσα Κωνσταντέλου – Πανεπιστήμιο Αιγαίου & Πέτρος Στεφανέας - ΕΜΠ.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Κοινωνία & Αναπηρία 2009 ΜΚΟ “ Αναπηρία Σήμερα ”.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

•Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. •Περιοχή έρευνας Η περιοχή έρευνας ήταν το σύνολο της χώρας συμπεριλαμβανομένων και των νήσων Αιγαίου και Ιονίου. •Μέθοδος δειγματοληψίας Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της Tρισταδιακής δειγματοληψίας. Στο πρώτο στάδιο επελέγησαν τα οικοδομικά τετράγωνα διεξαγωγής της έρευνας, αναλογικά του πληθυσμού (proportional to size sampling) βάσει του αρχείου απογραφής 1991 της ΕΣΥΕ. Στο δεύτερο στάδιο με συστηματική δειγματοληψία (systematic sampling), μέσα σε κάθε επιλεγείσα περιοχή επελέγησαν τα νοικοκυριά διεξαγωγής της έρευνας. Τέλος στο τρίτο στάδιο, με απλή τυχαία δειγματοληψία επελέγησαν οι ερωτώμενοι (ηλικίας 18 ετών και άνω). Έτσι εξασφαλίστηκε η τυχαιότητα και αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος ως προς τα βασικά χαρακτηριστικά του πραγματικού πληθυσμού. •Μέγεθος δείγματος Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 1209 άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω. •Χρόνος διεξαγωγής Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από 21 έως 27/6/2000. •Σταθμίσεις Προκειμένου να εξισορροπηθούν τυχόν παράγοντες μεροληψίας το δείγμα σταθμίστηκε εκ των υστέρων ως προς το φύλο και την ηλικία. Η ταυτότητα της έρευνας (1)

•Ανέρχονται στο 8,6% του πληθυσμού 18 ετών και άνω (95% διάστημα εμπιστοσύνης : 7% - 10,2%) •Αριθμούν περίπου άτομα. Αν εφαρμόσουμε το ίδιο μοντέλο και για τις ηλικίες 12 έως 17, μπορούμε να κάνουμε την υπόθεση ότι το σύνολο των χρηστών προσεγγίζει περίπου τις άτομα. •Οι κυριότεροι χώροι από τους οποίους συνδέονται με το Internet είναι το σπίτι (60,3%) και ο χώρος εργασίας (31,1%). Οι χρήστες του Internet στην Ελλάδα (1)

Προφίλ Χρηστών Internet (ποσοστά ανά κατηγορία)

Σύνδεση στο Internet (Πολλαπλές απαντήσεις) Βάση : Χρήστες Internet

Σύνδεση στο Internet ανά φύλο

•Είναι κυρίως νέοι (23,5% των νέων ηλικίας ετών). Το 39% περίπου των χρηστών Internet είναι ετών. •Είναι ανώτερου εκπαιδευτικού επιπέδου (21,7% όσων έχουν πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ) ή Φοιτητές (το 38,5% των Φοιτητών). Το εκπαιδευτικό επίπεδο είναι η βασική δημογραφική παράμετρος που διαφοροποιεί το ποσοστό χρηστών. •Ζουν κυρίως στα Αστικά κέντρα (13,3% όσων ζουν στα αστικά κέντρα). •Ανήκουν στα υψηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια (23,0% όσων έχουν μηνιαία οικογενειακά εισοδήματα άνω των 600 χιλιάδων). •Η χρήση του Internet παρατηρούμε επίσης ότι εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο χρήσης ηλεκτρονικών αγαθών σε ποσοστά σημαντικά μεγαλύτερα από αυτά των μη χρηστών του Internet. Οι χρήστες του Internet στην Ελλάδα (2)

Προφίλ χρηστών Internet (2) (ποσοστά ανά κατηγορία)

Χρήστες του Internet (4)

Κατοχή αγαθών στο νοικοκυριό και σύνδεση στο Internet (Πολλαπλές απαντήσεις)

•Περίπου ένας στους τρεις (36,4%) συνδέεται καθημερινά στο Internet. •Το ποσοστό των καθημερινών χρηστών αυξάνει μεταξύ των ανδρών και φθάνει στο 39,6% ενώ μεταξύ των γυναικών περιορίζεται στο 28,6%. Συχνότητα σύνδεσης στο Internet (1)

Συχνότητα σύνδεσης στο Internet (2)

Συχνότητα σύνδεσης στο Internet ανά φύλο

•Είναι αισιόδοξοι για τα προσωπικά τους σχέδια (περίπου οκτώ στους δέκα). •Είναι αισιόδοξοι για την πορεία της χώρας (63,7%). •Είναι εξωστρεφείς και διάκεινται θετικά προς την ιδέα της Ευρωπαϊκής ενοποίησης (το 67,9% τάσσεται υπέρ της πολιτικής ενοποίησης της Ευρωπαϊκής Ενωσης). Οι χρήστες του Internet στην Ελλάδα - Ψυχογραφικά Χαρακτηριστικά

Πόσο αισιόδοξος/η είστε για τα επαγγελματικά και προσωπικά σχέδια;

Πόσο αισιόδοξος/η είστε για την πορεία της χώρας;

Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την πολιτική ενοποίηση της Ευρώπης;

Χρήστες του Internet και ΜΜΕ •Οι χρήστες του Internet παρακολουθούν και τα υπόλοιπα ΜΜΕ γενικά σε ποσοστό μεγαλύτερο απ’ ότι οι μη χρήστες (37,3% έναντι 21,7%). • Η χρήση του Internet δεν φαίνεται να επηρεάζει τη χρήση των υπολοίπων ΜΜΕ, ενώ ειδικά ως προς τις εφημερίδες και το ραδιόφωνο φαίνεται να τα παρακολουθούν σε μεγαλύτερο ποσοστό απ’ ότι οι μη χρήστες (33,3% των χρηστών Internet διαβάζουν εφημερίδες καθημερινά έναντι 16,8% των μη χρηστών και 70,2% των χρηστών Internet ακούν καθημερινά ραδιόφωνο έναντι 42,7% των μη χρηστών). •Οι χρήστες του Internet θεωρούν αξιόπιστα ενημερωτικά μέσα τον Τύπο και την Τηλεόραση σε αρκετά υψηλά ποσοστά (63,2% και 57,1% αντίστοιχα).

Χρήση Μ.Μ.Ε.

Συχνότητα παρακολούθησης τηλεόρασης και σύνδεση στο Internet

Συχνότητα ανάγνωσης εφημερίδων και σύνδεση στο Internet

Συχνότητα ακρόασης ραδιοφώνου και σύνδεση στο Internet

Τα πράγματα συμβαίνουν ακριβώς, περίπου, αρκετά διαφορετικά ή εντελώς διαφορετικά από όπως τα γράφουν οι εφημερίδες και σύνδεση στο Internet

Τα πράγματα συμβαίνουν ακριβώς, περίπου, αρκετά διαφορετικά ή εντελώς διαφορετικά από όπως τα δείχνει η τηλεόραση και σύνδεση στο Internet

Κατοχή Ηλεκτρονικού Υπολογιστή στο σπίτι (1) •Τέλος, παρατηρούμε ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής δεν αποτελεί αντικείμενο ευρείας χρήσης στην Ελλάδα, μια και από το σύνολο των ερωτώμενων, το 82,2% δήλωσε ότι δεν έχει.

Κατοχή Ηλεκτρονικού Υπολογιστή στο σπίτι

Συνοπτικά συμπεράσματα έρευνας (1) 4Η διείσδυση του Internet στην Ελλάδα κυμαίνεται ακόμη σε σχετικά χαμηλά επίπεδα (8,6% στις ηλικίες 18 και άνω, ποσοστό το οποίο κατ’ αναλογία αντιστοιχεί περίπου σε άτομα) σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ποσοστά των χωρών της Β. Ευρώπης και των Η.Π.Α, τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούν ακόμη και το 50%. Το στοιχείο αυτό, αποτελεί ένδειξη των μεγάλων περιθωρίων αύξησης της διείσδυσης του Internet αλλά και γενικότερα των ηλεκτρονικών αγαθών στη χώρα μας, λαμβανομένου υπόψη και του ότι το 82,2% δεν κατέχει ηλεκτρονικό υπολογιστή. 4Στις ηλικίες 18 και άνω, οι χρήστες του Internet κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους βρίσκονται στην ηλικιακή ομάδα 18 έως 24, είναι ανωτέρου εκπαιδευτικού επιπέδου, ζουν κυρίως στα αστικά κέντρα, ανήκουν στα υψηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια και κάνουν ευρύτερη ηλεκτρονικών αγαθών από ότι οι μη χρήστες.

Συνοπτικά συμπεράσματα έρευνας (2) 4Από τους Ελληνες χρήστες του Internet, το μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι άνδρες, περίπου ο ένας στους τρεις συνδέεται καθημερινά στο Internet, κυρίως από το σπίτι ή το χώρο εργασίας του. 4Είναι άτομα αισιόδοξα για τα προσωπικά τους σχέδια αλλά και για την πορεία της χώρας γενικά, διακρίνονται από εξωστρέφεια και αποδέχονται σε μεγάλο ποσοστό την ιδέα της Ευρωπαϊκής Ενοποίησης. 4Η χρήση του Internet δεν φαίνεται να καλύπτει τη χρήση ή να επηρεάζει αρνητικά και τη χρήση των υπολοίπων ΜΜΕ, ούτε από ποσότητα παρακολούθησης, ούτε από την αντιλαμβανόμενη αξιοπιστία τους. Σε ικανοποιητικό βαθμό παρακολουθούν καθημερινά τον Τύπο, το Ραδιόφωνο (σε μεγαλύτερα ποσοστά μάλιστα από τους μη χρήστες) αλλά και την τηλεόραση.

Συνοπτικά συμπεράσματα έρευνας (3) 4Γενικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Internet στην Ελλάδα αποτελεί ένα χώρο υπό διαμόρφωση και ανάπτυξη, ο οποίος είναι λογικό να παρουσιάζει υψηλούς δείκτες ανάπτυξης λόγω των μεγάλων περιθωρίων που παρουσιάζει σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ποσοστά της Β. Ευρώπης και των Η.Π.Α. 4Αν κρίνει κανείς από τα γενικά χαρακτηριστικά του προφίλ των χρηστών, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Internet στην Ελλάδα ακόμη αποτελεί «υπόθεση λίγων» και δεν έχει αρχίσει να αφορά ευρύτερα στρώματα του πληθυσμού.- Διονύσης Πάνος Νεκτάριος Σαρτζετάκης Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης Εφαρμογών Internet METRON ANALYSIS S.A.