Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Decokeram Art & Design…
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
Το απλούστερο πρόγραμμα διαχείρισης για οδοντιάτρους.
 Αυτοκάθαρση - Δημιουργία ομάδας έλεγχου του ΠΦΣ και τήρηση των προβλεπόμενων σε όλους τους συλλόγους.  Εναρμονισμός συλλογών σε μια κοινή πρακτική.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Win to Win Business Consultants Ανάπτυξη Επενδύσεις Επιδοτήσεις.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υποστήριξη του Υπολογιστή σας μ’ ένα “κλικ” !. H PROFITEL σε συνεργασία με την I.T.OpenSolutionS σχεδίασε και παρέχει στους συνδρομητές της, τη νέα πρωτοποριακή.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
GRGOV Mobile Search Βαγγέλης Μπάνος, Open Public Data Hackathon 2014.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Βάσεις δεδομένων οργάνωσης οδοντιατρείου και ιατρικού φακέλου
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Πρόεδρος: Κωνσταντίνος Ευριπίδης Αντιπρόεδρος ΣΦΕΕ Απολογισμός Δράσεων 2010 Προγραμματισμός Δράσεων 2011.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η εταιρία «Βαριόπουλος Β. Χρήστος & ΣΙΑ ΟΕ» με διακριτικό τίτλο VariTech παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης σε προϊόντα βιοιατρικής τεχνολογίας από.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
1 1 Act local – Go Global 26/9/2013 Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης Senior Advisor.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Ενότητα 6 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Έρευνα κόστους υπηρεσιών 2009 Κ. Sultan ‘SID’ Dajani MRPharmS, Ταμίας, Royal Pharmaceutical Society Φαρμακοποιός & Αντιπρόσωπος της PGEU.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Οι επιπτώσεις των ρευματικών παθήσεων στον ελληνικό πληθυσμό Δρ Παναγιώτης Τρόντζας Ρευματολόγος Υπεύθυνος Ρευματολογικής Κλινικής & Κέντρου Οστεοπόρωσης.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Μητρώο Χρονίως Πασχόντων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
MOODLE- assessment tools
Οι Συναρτήσεις Ομαδοποίησης
Η χαρτοβιομηχανία ΠΑΠΥΡΟΣ παράγει χαρτί οικιακής χρήσης,
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής Sales & Marketing Director

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 2 Η ταυτότητα της SPSS  Κορυφαία εταιρία λογισμικού ανάλυσης δεδομένων & συμβουλευτικών υπηρεσιών με ιστορία σχεδόν 40 χρόνια  Τα εργαλεία της SPSS αξιοποιούνται σήμερα από το 100% των Global 500 φαρμακευτικών εταιριών  Πελάτες μας στην Ελλάδα είναι εταιρίες όπως: Astra Zeneca, Novartis, Janssen- Cilag, Boehringer Ingelheim Medimark, ELPEN, Pfizer, Cegedim, κλπ.

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 3 Η σωστή δραστηριότητα – επίσκεψη, στον κατάλληλο Ιατρό, διαμέσου του σωστού καναλιού, την κατάλληλη χρονική στιγμή! Αντικειμενικός Στόχος = Συνταγογράφηση

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 4 Αξιοποίηση των διαθέσιμων δεδομένων  Δεδομένα Ιατρών  Ειδικότητα  Δημογραφικά  Practice Characteristics  Detailing & Prescribing Patterns  Τρόποι-μέσα ενημέρωσης ιατρών  Literature, Lunch & Learn, Web Info, etc…  Ιστορικό δειγμάτων  Ιστορικό επισκέψεων  Εξωτερικές πηγές δεδομένων  3 rd Party Prescription Data  Μη δομημένο κείμενο  Δεδομένα Web

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 5 Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Αξιοποίηση δεδομένων επισκέψεων: 1) Για την κατηγοριοποίηση των Ιατρών σε ομάδες 2) Προσδιορισμός των χαρακτηριστικών και του προφίλ κάθε ομάδας που μοιράζονται κοινά στοιχεία - δείκτες 3) Κατηγοριοποίηση των Ιατρών με βάση την πιθανότητα συνταγογράφησης 4) Δημιουργία segmentation models βασισμένα στην συμπεριφορά των Ιατρών

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 6  Ελαχιστοποίηση των χαμένων επισκέψεων  Βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών του Marketing & Πωλήσεων και μείωση του κόστους για την αύξηση των πωλήσεων  Στόχευση των Ιατρών εκείνων που με μεγαλύτερη πιθανότητα θα συνταγογραφήσουν Επιθυμητό αποτέλεσμα

Μελέτη δεδομένων για την εταιρία CEGEDIM

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 8 Τελικό Αρχείο προς επεξεργασία (α)  Κωδικό ιατρού,  Αριθμό επισκέψεων που δέχτηκε συνολικά τον τελευταίο χρόνο,  Μέγιστος αριθμός προϊόντων ανά επίσκεψη (1-6),  Σύνολο προϊόντων για τα οποία έχει ενημερωθεί,  Αν είναι «ενεργός» αυτή την στιγμή στην βάση ή όχι,  Σε πόσες διαφορετικές διευθύνσεις και για πόσες φορές τον έχει επισκεφτεί η κάθε φαρμακευτική εταιρεία,  Τον συνολικό αριθμό των Φ.Ε. που τον έχουν επισκεφτεί,  Πότε δημιουργήθηκε η καρτέλα του γιατρού στην βάση,  Δημογραφικά χαρακτηριστικά, τίτλος, φύλο,  Ειδικότητα - μέχρι 3

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 9 Τελικό Αρχείο προς επεξεργασία (β)  Δείκτες που παράγονται από το πρόγραμμα της Cegedim (PVM, RATIO, PAD, PVA),  Στόχος ανά γιατρό από το σύνολο των Φ.Ε. σε επεξεργασμένη μορφή median, mean, cases, max, min,  Όλες οι διαφορετικές διευθύνσεις μαζί με την διοικητική θέση του γιατρού,  Αριθμό διαφορετικών διευθύνσεων του γιατρού,  Πόσες φορές έχει δεχθεί ενημέρωση για το κάθε διαφορετικό φάρμακο μέσα στον χρόνο (1-260 φάρμακα),  Την ομαδοποίηση όλων των φαρμάκων σε Φαρμακευτικές εταιρείες (1-15), και,  Την ομαδοποίηση όλων των φαρμάκων σε παθήσεις (1- 55).

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 10 Τελικό Αρχείο προς επεξεργασία (γ)  Πόσες διαφορετικές ενεργές διευθύνσεις ιατρείου, νοσοκομείου και συνδυασμό των δύο έχει ο γιατρός,  Κατά την διάρκεια της εβδομάδας πόσες φορές, αριθμητικά και σε ποσοστό (%), :  δεν δέχεται,  δέχεται το απόγευμα,  δέχεται όλη την ημέρα,  δέχεται το πρωί, και  δέχεται συνολικά τον Ι.Ε., ανά διεύθυνση και συνδυασμό αυτής.

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 11 Μεθοδολογία Ανάλυσης Η τεχνική της CLUSTER Analysis χρησιμοποιήθηκε για την επεξεργασία των διαθέσιμων δεδομένων από τα οποία προέκυψαν ομοιογενείς ομάδες Ιατρών – πελατών των οποίων τα χαρακτηριστικά τους κατατάσσουν σε υψηλό δείκτη συνταγογράφησης η σε χαμηλό δείκτη συνταγογράφησης

© 2010 SPSS Inc. an IBM Company 12 Τρόποι χρήσης της εφαρμογής Η εφαρμογή αυτή μπορεί να εξειδικευτεί ανά ειδικότητα & πάθηση έτσι ώστε να κατευθύνει τον ιατρικό επισκέπτη στο κατάλληλο target group Ιατρών για την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος του Marketing

Σας ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σας!  Contact Mr. Vlassis Papapanagis at: or  Visit our website at  SPSS BI GREECE A.E. 5 Karystou st Athens - Greece To learn more about the SPSS solutions behind the application you saw today: