Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WORLD OF TUI.
Advertisements

Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Το Προφίλ του Αγοραστή  Η έρευνα διεξήχθη από τα μέλη της Ένωσης Μεσιτών Ακινήτων Πιστοποιημένων Πραγματογνωμόνων Ελλάδας (ΕΠΠΑ).  Βασίστηκε σε 132 συναλλαγές.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Η θέση της Ελλάδας στη διεθνή συνεδριακή αγορά. Ποια η θέση της Ελλάδας;  Δεν υπάρχει επίσημο μητρώο συνεδρίων  Αποσπασματικές προσπάθειες που δεν ανταποκρίνονται.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
1 Τελικός UEFA Champions League 2007 Μάιος 2007 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Κωνσταντίνος Μ. Φρουζής Πρόεδρος ΣΦΕΕ 22 Σεπτεμβρίου 2012.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC H Απόδοση των Ξενοδοχείων της Αττικής 4 Χρόνια Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής 18 Νοεμβρίου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Αξιολόγηση δεδομένων αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών  Περίοδος: Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2011  Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών  Δείγμα: ~1,200 ερωτηματολόγια, συλλογή από Le Monde ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΑ-Α ... κατηγοριών 2* έως 5*

Το προφίλ των τουριστών

Σκοπός Ταξιδιού

Σε ποιόν άλλον προορισμό σκεφτήκατε να πάτε εναλλακτικά;

Προετοιμασία Ταξιδιού κράτηση online: 2011: 51% 2010: 34%

Κάνετε χρήση των κοινωνικών δικτύων; (ανά ηλικία) Κοινωνικά Δίκτυα Στην προετοιμασία του ταξιδιού χρησιμοποιήσατε: (ανά ηλικία)

Χρήση κοινωνικών δικτύων από τα ξενοδοχεία της Αθήνας * Εφόσον υπάρχει σχετικό link από το site του ξενοδοχείου για το TripAdvisor Πηγή: GBR Consulting, βάσει των 30 ξενοδοχείων που συμμετείχαν στην έρευνα * χρησιμοποιούν δεν χρησιμοποιούν

Πρόσβαση στην Αθήνα Ήρθατε στην Αθήνα αεροπορικώς;Μετακίνησή σας στο ξενοδοχείο με εύκολη η πρόσβαση στο ξενοδοχείο;εύκολη η πρόσβαση στην Αθήνα; => κόστος € 43.34

Αξιοθέατα 25% walking tour 22% city bus tour

Ημερήσια Δαπάνη Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 53%: όχι - 32%: ναι

Απόψεις : 7.5 Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2011:

Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money

Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

Διαφοροποιήσεις

Δαπάνη ανά κατηγορία Συνολική Δαπάνη (€)Ημερήσια Δαπάνη (€)

Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.6

Γενική Αξιολόγηση & Σύσταση Γενική Αξιολόγηση Θα συστήνατε την Αθήνα;

Άλλες διαφοροποιήσεις ανά κατηγορία

Δουλειά / διασκέδαση Πάρκα, Πράσινο Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση Ασφάλεια Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Πλατείες, Πεζοδρόμια Ταξί Ταξί – value for money Καταστήματα - value for money Εστιατόρια - value for money Συμπεριφορά Αθηναίων Σήματα & Πληροφόρηση Bar / café value for money ΜΜΜ Ξενοδοχεία - value for money Συνολική Αξιολόγηση: - Δουλειά:7.4 - Διασκέδαση: 7,6 Αεροδρόμιο / Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Πολιτισμός Εγκαταστάσεις Bar / café

Ευρώπη / Β. Αμερική ΕυρώπηΒ. Αμερική  Σκοπός Ταξιδιού: αναψυχή60%72%  Έχουν επισκεφθεί περισσότερες από 4x20%6%  Χρήση Sites όπως το Tripadvisor,κλπ22%32%  Κράτηση Online;49%57%  Γιατί στην Αθήνα;Έχω ξανάρθειΣύσταση  Συνολική ημερήσια δαπάνη€ 155€ 204  City bus tour / walking tour21% / 20%31% / 28%  Γενική αξιολόγηση –Ξενοδοχείο (Ποικιλία-Εγκ/σεις) –Ξενοδοχείο: Σχέση Τιμής / Ποιότητας  Σύσταση της Αθήνας91%93%

Απόδοση Ξενοδοχείων

Έσοδα δωματίων Δεκ Δεκ Μάρ Ιούν Μάρ Βάσει 30 ξενοδοχείων που ήταν σε λειτουργία όλο αυτό το διάστημα *: 13, 4*: 11, 3* & 2*: 6 Ιούλ Πηγή: GBR Consulting Μάι 2010 Οκτ 2011

Έσοδα δωματίου YTD Οκτ (x 1 εκ €) 5*4*3* Πηγή: GBR Consulting Βάσει 30 ξενοδοχείων που ήταν σε λειτουργία όλο αυτό το διάστημα *: 13, 4*: 11, 3* & 2*: 6

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας YTD Οκτ Πηγή: AIA, ΣΕΤΕ

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις Αττική - Αθήνα Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας (Πηγή: Ελ. Βενιζέλος, ΣΕΤΕ) Διεθνείς Αφίξεις, διαμονή σε καταλύματα «ξενοδοχειακού τύπου (Πηγή: ΕΣΥΕ) Αττική Αθήνα 63%61%62% Όσοι δεν μένουν σε ξενοδοχείο: - Μένουν σε φίλους, συγγενείς και / ή συναδέλφους - Κάνουν ημιδιαμονή και φεύγουν (στα νησιά) - Νοικιάζουν αυτοκίνητο και φεύγουν από την Αθήνα εκ. 3.4 εκ. 3.5 εκ. Πηγή: Ελ. Βενιζέλος, ΣΕΤΕ, ΕΣΥΕ

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις Κωνσταντινούπολη - Αττική Πηγή: ESYE, Istanbul Province Culture and Tourism Directorate Τρομοκρατικά χτυπήματα * εκτίμηση βάσει των στοιχείων YTD Σεπτεμβρίου

Η σημασία του MICE Πηγή: International Congress and Convention Association, (ICCA) Αριθμός Διεθνών Συνεδρίων Sports Pavilion Tae Kwon Do Lutfi Kirdar ICCA rank 2010: 7th ICCA rank 2010: 26th

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στα ξενοδοχεία της Ελλάδας – Αττικής (χ 1,000) 38% Μερίδιο Αττικής 14% Πηγή: ESYE

Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Αττικής Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΑ Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ)

% μεταβολή YTD Οκτ. 2011/2010 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Ευρώπη – Μεσόγειος - Αθήνα Πληρότητα Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Ευρώπη – Μεσόγειος - Αθήνα Μέση Τιμή Δωματίου, ( ARR ) RevPAR Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Κύριος ανταγωνισμός Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Πληρότητα Μέση Τιμή Δωματίου, ( ARR )

Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research World Bank – IMF Annual Meetings 13,713 registered delegates from 186 countries Fourth United Nations Conference on the Least Developed Countries Κύριος ανταγωνισμός

Η Αθήνα σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Ευρώπη 2009 – 2010 Ευρώπη 2010 – 2011 Μεσόγειος 2009 – 2010 Μεσόγειος Πληρότητα ARR RevPAR Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Αθήνα & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD Οκτ Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ΑRR) RevPAR

Η Αθήνα σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2011/2010 Πληρότητα Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research Αθήνα 10 πόλεις 10 πόλεις: Βιέννη Λονδίνο Παρίσι Βερολίνο Μόναχο Ρώμη Άμστερνταμ Βαρκελώνη Μαδρίτη Κων/πολη

Βαρόμετρο Τουρισμού Εκτιμήσεις για τα Ξενοδοχεία της Αθήνας για το 4o τρίμηνο 2011 Πηγή: GBR Consulting Tourism Barometer

Πηγή: GBR Consulting Tourism Barometer Βαρόμετρο Τουρισμού Εκτιμήσεις για τα Ξενοδοχεία της Αθήνας για το 4o τρίμηνο 2011

Βαρόμετρο Τουρισμού Εκτιμήσεις για τα Ξενοδοχεία της Αθήνας για το 2012 Πηγή: GBR Consulting Tourism Barometer

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011