ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Διαχείριση απορριμμάτων
3Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «RRR TA ΑΠΟRRRΙΜΜΑΤΑ»
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
12/ΘΕΣΙΟ Μ/ΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΙΝΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
3ο Γυμνάσιο Νάουσας Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ποίοι Είμαστε Το πρώτο αδειοδοτημένο σύστημα ανακύκλωσης συσκευασιών στην Κύπρο από τον Αύγουστο του 2006 Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ και 30 μεγάλων επιχειρήσεων.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
Ανακύκλωση χαρτιού Δέσποινα Φραντζέσκου.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ερευνητική εργασία των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ
9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Αλόγιστη χρήση αγαθών – Τεράστιος όγκος σκουπιδιών Σ.Π.Α.Μ.
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Τα λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ Εργαστήριο σχεδιασμού περιβαλλοντικού προγράμματος Αλεξάνδρα Τσίγκου, Υπ. Περ/κής Εκπαίδευσης Α/βάθμιας Δυτικής Αττικής, perekp@dipe-dytik.att.sch.gr , ιστολόγιο perekp.wordpress.com

1ο ΣΤΑΔΙΟ: Χωρισμός σε ομάδες 2ο ΣΤΑΔΙΟ: Καταιγισμός ιδεών 3ο ΣΤΑΔΙΟ: Ομαδοποίηση των θεμάτων- Υποθέματα 4ο ΣΤΑΔΙΟ: Στοχοθεσία- Σχεδιασμός δραστηριοτήτων 5ο ΣΤΑΔΙΟ: Ενδεικτική δραστηριότητα 6ο ΣΤΑΔΙΟ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 7ο ΣΤΑΔΙΟ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διεπιστημονική εξακτίνωση του θέματος

Συμπλήρωση Εννοιολογικού Χάρτη με το λογισμικό Inspiration

Βρισκόμαστε στην Ανακυκλωσούπολη, μια πόλη γνωστή σε όλο τον κόσμο για τις υποδομές της ανακύκλωσης. Η γη της είναι χωρισμένη σε τομείς, όπου υπάρχουν υποδομές για τη διαχείριση αντικειμένων δεύτερης χρήσης ή για την επισκευή συσκευών, ώστε όλα αυτά να αποφέρουν έσοδα στους κατοίκους της. US ENVIRONMENTAL PROTECTION AGENCY

1η ομάδα Είστε ιδιοκτήτες ενός supermarket της Ανακυκλωσούπολης. Σκεφτείτε τι υπηρεσίες μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας, ώστε να μειώσετε την ποσότητα των σκουπιδιών από τα προϊόντα που πουλάτε, καθώς και τι ευκαιρίες για εκπτώσεις τους δίνετε. Με ένα σύντομο κείμενο ή αφίσα ενημερώστε τους πελάτες σας για το θέμα.

2η ομάδα Διαχειρίζεστε το Καφενείο της Ανακυκλωσούπολης. Γράψτε ποιους τρόπους βρήκατε για να μειώνετε τα σκουπίδια σας και ταυτόχρονα να ικανοποιείτε τους πελάτες σας με ευκαιρίες για εκπτώσεις που τους δίνετε. Με ένα σύντομο κείμενο ή αφίσα ενημερώστε τους πελάτες σας για το θέμα.

3η ομάδα Είστε μια ενδεικτική οικογένεια με 4 μέλη που ζείτε στην Ανακυκλωσούπολη. Στο σπίτι σας προσπαθείτε να μειώνετε, να επαναχρησιμοποιείτε και να ανακυκλώνετε όσο γίνετε περισσότερο. Πόσο καταναλώνετε, τι προϊόντα αγοράζετε, τι κάνετε με τα περισσεύματά σας, πώς ανακυκλώνετε τα υπολείμματά σας; Γράψτε ή ζωγραφίστε τους κανόνες που ακολουθείτε σαν οικογένεια.

4η ομάδα Είστε μαθητές στο 1ο Δημοτικό Σχολείο της Ανακυκλωσούπολης. Περιγράψτε στους καινούριους σας φίλους από το 1ο ΔΣ Ζεφυρίου τι κάνετε για να προστατέψετε το περιβάλλον από τα σκουπίδια πάνω στην τριπλή αρχή του Μειώνω-Επαναχρησιμοποιώ-Ανακυκλώνω. Συντάξτε μια επιστολή με χιούμορ ή μια αφίσα.

5η ομάδα Είστε ο/η Δήμαρχος της Ανακυκλωσούπολης. Τι όραμα έχετε για την πόλη σας, τι τρόπους επινοείτε για να μειώνονται τα απορρίμματα και πώς παρακινείτε τους πολίτες σας να το κάνουν αυτό; Γράψτε ένα σύντομο κείμενο ή ζωγραφίστε τους στόχους σας. 6η ομάδα Είστε υπάλληλος στο Δήμο Ανακυκλωσούπολης. Με τι τρόπους προσπαθείτε καθημερινά να μειώνετε τα απορρίμματα από τη δουλειά σας; Γράψτε ένα σύντομο κείμενο ή ζωγραφίστε μια συνηθισμένη ημέρα στο γραφείο σας.

ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗΣ Πήλινο κεσεδάκι Ρολό από χαρτί κουζίνας ή υγείας Γυάλινο μπουκάλι ή βάζο Παλιά υφάσματα από ρούχα Χάρτινο κουτί από παπούτσια Αλουμινένιο κουτί αναψυκτικού Κουτί τσιγάρων Κουτιά από συσκευασίες Πλαστικά μπουκάλια Ορισμένα αντικείμενα μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, αντί να πεταχτούν στα σκουπίδια. Σκεφτόμαστε πώς μπορούμε να ξαναχρησιμοποιήσουμε τα παρακάτω αντικείμενα:

Συγκρίνουμε το χθες με το σήμερα (σχετικά με την ποσότητα των σκουπιδιών κατά ορισμένα υλικά) Τι παρατηρήσεις μπορούμε να κάνουμε ως προς: την κατηγορία των υλικών την ευθύνη του καθενός ως καταναλωτή

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Πόσα πράγματα μπορούμε ν’ αλλάξουμε στις καθημερινές μας συνήθειες, για να βοηθήσουμε τη μείωση των σκουπιδιών και την προστασία του πλανήτη. Γράφουμε τις προτάσεις μας… Αντικαθιστούμε την πλαστική σακούλα με ……………………..…………………….. Ανάμεσα στην πλαστική και τη γυάλινη φιάλη επιλέγουμε τη(ν) .……..…………………….............., γιατί ………………………………………………………… Αποφεύγουμε τις πολλές συσκευασίες από ……………. υλικό και φροντίζουμε να επιλέγουμε συσκευασίες πιο φιλικές προς το περιβάλλον, όπως είναι …………………….……………………………………

ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ