Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
1 1 [Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Έρευνα Γνώμης Γενικού Κοινού Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Μάρτιος 2006.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of…
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Δημοσκόπηση για το Δήμο ΣΥΡΟΥ.  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΔΕΙΓΜΑ  ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ  ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY. Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ:alco ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ Ε.Σ.Ρ. 12 ΕΝΤΟΛΕΑΣ:«STAR» ΤΥΠΟΣ:ΠΟΣΟΤΙΚΗ (ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 2o κύμα 29/05-01/06 Ευρωεκλογές 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ Ε.1.3 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΕΡΕΥΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY. ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Κοινωνική Έρευνα.
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Πολιτική Έρευνα Πανελλήνια Κοινωνική Έρευνα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις

Ταυτότητα της έρευνας Πραγματοποιήθηκαν συνολικά Ν=420 Προσωπικές Συνεντεύξεις με αγοραστές των supermarket Βερόπουλος κατά την έξοδό τους από το κατάστημα (exit interviews). Στο δείγμα εντάχθηκαν 6 καταστήματα με αντιπροσώπευση όλων των περιοχών του ΠΣΠ (κέντρο, δυτικά, ανατολικά, νότια, βόρεια) με ν=70 συνεντεύξεις ανά κατάστημα, οι οποίες κατανεμήθηκαν σε όλη την διάρκεια του ωραρίου ενός Σαββάτου. Το προφίλ των ερωτωμένων ήταν Άνδρες και Γυναίκες ηλικίας 18+. Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία OPINION Marketing Research (μέλος ΣΕΔΕΑ & ESOMAR) στις 29/6/2013, δύο μήνες μετά την έναρξη της επικοινωνίας στο πίσω μέρος των αποδείξεων

Προφίλ ως προς το Φύλο και την Ηλικία Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Προφίλ ως προς την ηλικία ανά κατάστημα Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Συχνότητα αγορών από το ΒΕΡΟΠΟΥΛΟ Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Τα αποτελέσματα της έρευνας για το μέσο (συνοπτικά) Η διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων αποτελεί ένα νέο μέσο επικοινωνίας για τον Έλληνα καταναλωτή, ως εκ τούτου η εξοικείωσή του (με το μέσο) απαιτεί χρόνο. Η αυξημένη συχνότητα αγορών σε ένα hypermarket / supermarket φαίνεται να ενισχύει τη γνώση της ύπαρξης διαφήμισης στην απόδειξη, γεγονός, που επιβεβαιώνει ότι η επανειλημμένη έκθεση του διαφημιζόμενου στο μέσο σταδιακά θα το ενισχύσει. Είναι αξιοσημείωτο ότι όταν οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται την ύπαρξη του διαφημιστικού μηνύματος, τα ποσοστά ανάκλησης της διαφήμισης είναι αρκετά υψηλά. Ειδικότερα, οι νέοι 18-34 ετών παρουσιάζουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά σωστής ανάκλησης, ενώ σε ικανοποιητικά επίπεδα κινούνται οι 35-54 ετών και ο γυναικείος πληθυσμός συνολικά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας για το μέσο (συνοπτικά) Η διαφήμιση αξιολογείται ως πολύ καλή ιδέα στο μεγαλύτερο βαθμό από τους ανθρώπους που την έχουν παρατηρήσει. Οι θετικοί χαρακτηρισμοί που αποδόθηκαν σε μεγαλύτερη συχνότητα είναι «έξυπνη» και «χρήσιμη». Συνολικά, φαίνεται ότι αρέσει περισσότερο στα νεανικά και γυναικεία κοινά. Εξαιρετικά ενθαρρυντικά είναι τα ποσοστά πρόθεσης χρήσης των εκπτωτικών κουπονιών και των προσφορών στην πίσω όψη των αποδείξεων (83% και 58% αντίστοιχα). Η διαφήμιση πίσω από τις αποδείξεις φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστική, όταν το μήνυμα εμπεριέχει κάποια προσφορά ή έκπτωση. Τέλος, το μέσο παρουσιάζει και μια αξιοσημείωτη δυναμική σε επίπεδα awareness, που αναμένεται να ενισχυθεί μέσα από τη σταθερή παρουσία του μέσου.

Αντίληψη διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Αντίληψη διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων από τους συχνούς επισκέπτες του supermarket Βάση: Συχνοί επισκέπτες ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ/ 2+φορές/ εβδομάδα (ν=214) Στο σύνολο των επισκεπτών (420) 1 στους 4 προσέχει την διαφήμιση στο πίσω μέρος της απόδειξης. Στους συχνούς επισκέπτες το επίπεδο ανεβαίνει στον 1 στους 3 (στατιστικά σημαντική διαφορά) υποδεικνύοντας ότι η μεγαλύτερη έκθεση είναι περισσότερο αποτελεσματική.

Ανάκληση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Όσοι έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων (ν=114) 6 στους 10 καταναλωτές που έχουν προσέξει τη διαφήμιση, ανακαλούν σωστά το διαφημιζόμενο.

Ανάκληση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Όσοι έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων (ν=114)

Από όσους έχουν προσέξει τη διαφήμιση, 6 στους 10 Ανάκληση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων από τους συχνούς επισκέπτες του supermarket Βάση: Συχνοί επισκέπτες ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ/ 2+φορές/ εβδομάδα (ν=214) Από όσους έχουν προσέξει τη διαφήμιση, 6 στους 10 την ανακάλεσαν σωστά.

Πρόθεση χρήσης μιας υπηρεσίας/ προσφοράς στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Πρόθεση χρήσης μιας υπηρεσίας/ προσφοράς στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Όσοι έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων (ν=114) 61% των καταναλωτών που έχουν προσέξει τη διαφήμιση, προτίθενται να χρησιμοποιήσουν μια υπηρεσία/ προσφορά στο πίσω μέρος των αποδείξεων.

Πρόθεση χρήσης ενός εκπτωτικού κουπονιού στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Πρόθεση χρήσης ενός εκπτωτικού κουπονιούστο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Όσοι έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων (ν=114) 86% των καταναλωτών που έχουν προσέξει τη διαφήμιση, προτίθενται να χρησιμοποιήσουν ένα εκπτωτικό κουπόνι στο πίσω μέρος των αποδείξεων.

Πρόθεση χρήσης υπηρεσίας / προσφοράς / εκπτωτικού κουπονιού στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Σύνολο (Ν=420) Υπηρεσία / Προσφορά Εκπτωτικό κουπόνι Παρατηρούνται ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα πρόθεσης χρήσης τόσο μιας υπηρεσίας / προσφοράς όσο και, κυρίως, ενός εκπτωτικού κουπονιού στο πίσω μέρος των αποδείξεων (58% και 83% αντίστοιχα δηλώνουν «σίγουρα ναι & μάλλον ναι θα το χρησιμοποιούσα»).

Αποτελεσματικότητα διαφήμισης 18 – 34 ετών

Αντίληψη διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: 18 - 34 (ν=106) Σχεδόν 4 στους 10 νέους 18 – 34 ετών θυμάται ότι υπάρχει διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων.

Ανάκληση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: 18 - 34 (ν=106) Σχεδόν 1 στους 3 νέους ανακαλεί σωστά τη διαφήμιση πίσω από τις αποδείξεις Επίπεδα συγκρίσιμα με τηλεοπτική επικοινωνία

Ανάκληση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: 18 - 34 (ν=106) Από όσους έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων 8 στους 10 την ανακάλεσαν σωστά.

Πρόθεση χρήσης υπηρεσίας / προσφοράς / εκπτωτικού κουπονιού στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: 18 - 34 (ν=106) Υπηρεσία/ Προσφορά Εκπτωτικό κουπόνι Παρατηρούνται ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα πρόθεσης χρήσης τόσο μιας υπηρεσίας / προσφοράς όσο και, κυρίως, ενός εκπτωτικού κουπονιού στο πίσω μέρος των αποδείξεων (63% και 83% αντίστοιχα δηλώνουν «σίγουρα ναι & μάλλον ναι θα το χρησιμοποιούσα»).

Αξιολόγηση διαφήμισης

Συνολική γνώμη της ιδέας των διαφημίσεων στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Σύνολο (Ν=420)

Συνολική γνώμη της ιδέας των διαφημίσεων στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Όσοι έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων (ν=114) 6 στους 10 καταναλωτές που έχουν προσέξει τη διαφήμιση, την αξιολογούν ως καλή/ εξαιρετική

Αξιολόγηση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: Όσοι έχουν προσέξει τη διαφήμιση στο πίσω μέρος των αποδείξεων (ν=114)

Αξιολόγηση διαφήμισης στο πίσω μέρος των αποδείξεων Βάση: 18 - 34 (ν=106)