Καθηγήτρια: Κα. Σπυροπούλου Ελένη Μαθήτρια: Βαγιανού Κατερίνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ Α. ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ = αφηγηματικό είδος στο οποίο ένας άνθρωπος εκθέτει το βίο και το έργο του (εστίαση εσωτερική-μηδενική)
Advertisements

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
1.2 Οικογενειακή αγωγή Σκοπός της οικογενειακής αγωγής
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ ΤΑΞΗ : Γ΄ Θεωρητική ΤΜΗΜΑ : 3o ΜΑΘΗΜΑ : Λογοτεχνία Κατεύθυνσης Υπεύθυνη Καθηγήτρια : ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Βάια «Όνειρο στο Κύμα» του.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο αυτοβιογραφία χαρακτηρίζουμε συνήθως ένα συνεχές αφηγηματικό κείμενο, στο οποίο ένας άνθρωπος γράφει ο ίδιος την ιστορία της ζωής.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΕΛΕΝ ΚΕΛΕΡ Η Έλεν Άνταμς Κέλλερ ήταν Αμερικανίδα συγγραφέας, λέκτορας και ακτιβίστρια. Η Κέλερ δεν γεννήθηκε τυφλή και κουφή- αυτό έγινε μετά τους 19.
Ελισάβετ Μαρτινέγκου Μουτζάν (ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ)
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Λογοτεχνικό εργαστήριο: «οι μαθητές γράφουν» «Η εφηβεία και η τέχνη του λόγου» Μουσικό Σχολείο Παλλήνης Εισηγήτρια: Χρύσα Αλεξοπούλου.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
ΜΙΣΕΛ ΝΤΕ ΜΟΝΤΑΙΝ.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ …
ΑΝΝΑ ΦΡΑΝΚ ΑΝΝΑ ΦΡΑΝΚ Από το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ Από το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ.
2η Ενότητα: Βιογραφικά Είδη
Άννα Φράνκ ΤΖΟΤΖΕΦΙΝ ΠΟΥΛ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΠΑΡΕΤ. Δέκα χρόνια μετά τον πόλεμο πολλοί άνθρωποι είχαν χάσει τις δουλειές και τις περιουσίες τους. Η Άννα Φρανκ ήταν.
Γεννήθηκε στις, 12 Ιουνίου του 1969 στην Φρανκφούρτη - Φεβρουάριος ή Μάρτιος 1945 Μπέργκεν - Μπέλζεν. Ήταν Γερμανίδα Εβραιοπούλα που έγραψε ένα ημερολόγιο.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ.
Αφήγηση αφήγηση.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Καλωσήρθατε!!!.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
ΟΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ”
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ιούλιος Βερν Αντωνία Φασουλά , Ιωάννα Χαραλαμπίδου , Μαργαρίτα Νταντή , Κατερίνα Πεύκου.
ΑΦΗΓΗΣΗ Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός και Νέες Τεχνολογίες Ι Ομάδα Story 3 Υπ. Καθ.
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Εφηβεία Επιμέλεια: Πετράκου Ελένη.
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
14 ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου. Για τα παιδιά:  Τα παιδιά μπορούν να αναπτύξουν πολύ θετική στάση για τους εαυτούς τους και για το σχολείο τους.  Δείχνουν.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγήτρια: Κα. Σπυροπούλου Ελένη Μαθήτρια: Βαγιανού Κατερίνα Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ Καθηγήτρια: Κα. Σπυροπούλου Ελένη Μαθήτρια: Βαγιανού Κατερίνα

Βιογραφικά στοιχεία της Άννας Φρανκ Η Άννα Φράνκ γεννήθηκε στις 12 Ιουνίου 1929 στην Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Ήταν Γερμανίδα και στη θρησκεία Εβραία. Η Άννα έγραψε ένα ημερολόγιο όταν ήταν κρυμμένη με την οικογένεια της στην πρωτεύουσα της Ολλανδίας, Άμστερνταμ, όταν τη χώρα είχαν κατακτήσει οι Γερμανοί.

Βιογραφικά στοιχεία της Άννας Φρανκ Η οικογένεια αναγκάστηκε να μετακομίσει σε μια σοφίτα. Το 1944 οι γερμανοί τους βρήκαν και τους έστειλαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Βιογραφικά στοιχεία της Άννας Φρανκ Η Άννα και η αδερφή της πέθαναν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Αφού τελείωσε ο πόλεμος ο πατέρας της Άννας που είχε σωθεί επέστρεψε στο διαμέρισμά, βρήκε το ημερολόγιο και το εξέδωσε με τον τίτλο The Diary of a Young Girl (Το Ημερολόγιο μιας Νεαρής Κοπέλας).

Βιογραφικά στοιχεία της Άννας Φρανκ Στο ημερολόγιο η Άννα περιγράφει τη ζωή της από τις 12 Ιουνίου 1942 μέχρι την 1ηΑυγούστου 1944. Είναι γραμμένο στα Ολλανδικά.

Ο λογοτέχνης και η εποχή του Στη Γερμανία του Γ΄ Ράιχ και του Ναζισμού διώκεται ως εβραία με την οικογένειά της και πεθαίνει σε στρατόπεδο συγκέντρωσης σε ηλικία μόλις 16 ετών. Το ημερολόγιό της βρέθηκε αργότερα στο κρησφύγετο της οικογένειας και δόθηκε στη δημοσιότητα από τον ίδιο της τον πατέρα, τον μόνο επιζώντα της οικογένειας. Η οπτική γωνία του λογοτέχνη: προσωπικά βιώματα που αντικατοπτρίζουν την εφηβική ψυχολογία σε κάθε εποχή. προβληματισμοί γύρω από τις οικογενειακές σχέσεις. με ύφος ειλικρινές, με ωριμότητα, εξυπνάδα, ευαισθησία, μαχητική διάθεση.

Άννα Φρανκ

Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ 1η ενότητα: «Αγαπητή Κίτυ, [...] στην γκρινιάρικη διάθεση της Μαργκότ». Τα παράπονα της Άννας με αφορμή το επεισόδιο με τη Μαργκότ.  2η ενότητα: «Δεν τις αγαπώ, [...] που έχει σχέση με τα ελαττώματα της». Η σχέση της Άννας με τον πατέρα της.

Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ  3η ενότητα: «Περισσότερο απ' όλους τους άλλους, [...] πλήρη ικανοποίηση στα παιδιά τους;» Η άποψη της Άννας για τη μητέρα της. 4η ενότητα: «Μερικές φορές [...] ό,τι θέλω να πω». Οι σκέψεις της Άννας για τον εαυτό της. 5η Ενότητα: «Τελικά ... ξεχειλίζει» : Το ημερολόγιο ως σιωπηρός συνομιλητής και συμπαραστάτης της Άννας.

Χαρακτηριστικά ημερολογίου Χαρακτηριστικά ημερολογίου: Δήλωση τόπου και χρόνου και η χρονολογική παράθεση των γεγονότων Μεσολαβεί ελάχιστος χρόνος ανάμεσα στο χρόνο των γεγονότων και στην καταγραφή τους. Λόγος επιγραμματικός,  ελλειπτικός και πολλές φορές συνθηματικός. Γραφή συνειρμική και  αποσπασματική. 

Χαρακτηριστικά ημερολογίου Οι σκέψεις και οι ιδέες οργανώνονται και αναπτύσσονται με ελεύθερο τρόπο. Περιέχει σχόλια, παρατηρήσεις, κρίσεις και σκέψεις και μια υποκειμενική καταγραφή όλων των θεμάτων που απασχολούν το άτομο που γράφει το ημερολόγιο. Καταγραφή σκέψεων σε α πρόσωπο. Το ύφος είναι προσωπικό, φυσικό, στοχαστικό και εξομολογητικό. Συνήθως είναι ένα είδος γραπτού εσωτερικού μονολόγου όμως μπορεί να απευθύνεται και σε ένα τρίτο φανταστικό πρόσωπο.

Ύφος/Μορφή Tο ημερολόγιο δεν έχει τόση αξία ως λογοτεχνικό έργο, αλλά έχει σημασία ως μια αυθεντική μαρτυρία στην οποία καταγράφονται: Σκέψεις Συναισθήματα Προβληματισμοί Ύφος: Βαθιά προσωπικό και αποκαλύπτεται ο εσωτερικός κόσμος ενός έφηβου κοριτσιού.

Γλώσσα Η Άννα Φρανκ, στην ημερολογιακού τύπου γραφή της, χρησιμοποιεί γλώσσα: Απλή Κατανοητή Επιλογή ρημάτων Επιλογή επιθέτων που φανερώνουν την ψυχική της διάθεση

Αφηγηματικές Τεχνικές Αφηγηματικές τεχνικές: Πρόσωπο αφήγησης : α΄ ενικό πρόσωπο- χρήση β΄ προσώπου (Κίττυ). χρόνος αφήγησης : με κέντρο το παρόν.  περιγραφή: συναισθημάτων, σκέψεων, οικογενειακών σκηνών, σχέσεων . διάλογοι : αποσπασματικά. εσωτερικός μονόλογος : όλο το κείμενο αποτελεί εσωτερικό μονόλογο.

Τα συναισθήματα της Άννας Ανάγκη για επικοινωνία μοναξιά πληγωμένη Η Άννα Φρανκ νιώθει απομονωμένη αδικημένη παραμελημένη δυστυχία

Χαρακτήρας Ο χαρακτήρας της Άννας Φρανκ: ευαίσθητη συναισθηματικά Εσωστρεφής Καλοπροαίρετη Απαρηγόρητη Αδύναμη Δεν έχει αυτοπεποίθηση-αυτοεκτίμιση

Κίτυ Κίτυ (επινοημένη φίλη του ημερολογίου): Παίζει το ρόλο της σιωπηλής φίλης της Άννας, η οποία ούτε θα την κατακρίνει ούτε θα την αποδιώξει, αλλά υπομονετικά και ενθαρρυντικά θα τη στηρίξει στη μοναξιά της. Eίναι το υποκατάστατο της τρυφερότητας, της κατανόησης και της ζεστασιάς που δε βρίσκει στην οικογένειά της.

Μαργκότ Δύστροπη Άδικη Εγωίστρια Κακομαθημένη, ευνοημένη από τη μητέρα Όμορφη και έξυπνη Ευγενική Αγαπητή

Η μητέρα της Άννας Φρανκ Αδιάφορη: αδιαφορεί για τις βασικές μητρικές υποχρεώσεις της Μεροληπτεί για τα παιδιά της Σκληρή Επιθετική Άστοργη Σαρκαστική

Πατέρας της Άννας Φρανκ Αδύναμος να αντιληφθεί τους συναισθηματικούς κλονισμούς της κόρης του. Εκδηλώσεις τρυφερότητας προς τη Μαργκότ. Κατηγορηματική άρνηση να ακούσει τις κατηγορίες της Άννας για τη μητέρα της.

Οι σχέσεις της Άννας με άλλα πρόσωπα Οι σχέσεις της αφηγήτριας με το οικογενειακό της περιβάλλον  δεν είναι αρμονικές.  Η σχέση με την αδερφή της: Ανταγωνιστική Εκδήλωση ζήλιας Θεωρεί ότι καταφέρνει να έχει τους γονείς με το μέρος της, εξαιτίας της γκρινιάρικης διάθεσή της. Η αδερφή της δέχεται πάντα επαίνους ενώ η ίδια δέχεται συνεχώς επικρίσεις.

Οι σχέσεις της Άννας με άλλα πρόσωπα Η σχέση με τη μητέρα της: προβληματική σχέση πιστεύει πως δεν δείχνει κατανόηση δεν ανταποκρίνεται στο μητρικό της ρόλο Η Άννα έχει ανάγκη από στήριξη

Οι σχέσεις της Άννας με άλλα πρόσωπα Η σχέση της με τον πατέρα της: Η Άννα τρέφει ιδιαίτερη αγάπη για τον πατέρα της τον αποκαλεί το μεγάλο «ιδεώδες» Δεν τη στηρίζει ηθικά Δεν είναι διατεθειμένος να ακούσει τα παράπονά της για τη μητέρα της

Σας ευχαριστώ