Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Το αγαπημένο μου μάθημα
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
 Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα….. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Πειθαρχία.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ. ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Ο.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΣΤΕΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΑΛΛΗΣ ΑΝΤΖΕΛΑ ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΠΠΟΣ ΦΑΙΗ ΣΕΛΛΑΒΤΖΗ Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης Σταφυλάκη Όλγα

Εισαγωγή Ένα μεγάλο ποσοστό των παιδιών περνάει τα σχολικά του χρόνια μοναχικά, απομονωμένο από τους συμμαθητές του. Κάθονται μόνα τους στα διαλείμματα και δεν συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες, δεν προσκαλούνται από τους συμμαθητές τους. Δυστυχώς πολλά από αυτά τα παιδιά δε μοιράζονται με τους γονείς τους ή τους εκπαιδευτικούς τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

ΟΡΙΣΜΟΣ Όταν ένα παιδί δεν το θέλουν στη παρέα τους και δεν το παίζουν, τότε αυτό απομονώνεται και μένει μόνο του σε μια άκρη. Αυτό μπορεί να συμβεί γιατί έχει διαφορετικό χρώμα, γιατί είναι πολύ ψηλό ή πολύ κοντό για την ηλικία του, για το βάρος του, το φύλο, τη σχολική επίδοση, επειδή είναι συνεσταλμένο ή για πολλούς άλλους λόγους.

ΜΟΡΦΕΣ Οι μορφές είναι: Κοινωνικός αποκλεισμός λόγω φυλετικών ή άλλων διαφορών. Αυτή το είδος μπορεί να πάρει και τη μορφή της αντιπαλότητας ανάμεσα σε διαφορετικές τάξεις των παιδιών (παράδειγμα αποκλεισμός των αλλοδαπών μαθητών, των Ρομά, κλπ) Απόρριψη ενός μαθητή από την ομάδα των συνομηλίκων

Παρενόχληση ως μορφή επίδειξης κοινωνικού αποκλεισμού Η βία από άλλα παιδιά ή από γονείς Σωματική βία Λεκτική βία Αποκλεισμός από παρέες ή από παιχνίδια

Αιτίες Παθολογική (για παράδειγμα, αναπηρία) Η φτώχια, ο ρατσισμός Το διαφορετικό χρώμα Το διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο Οποιαδήποτε απόκλιση από το κοινωνικά αποδεκτό πρότυπο (βάρος, ντύσιμο, κοινωνική συστολή, κ.ά.)

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Όταν κάποιο παιδί το απομονώνουν τα άλλα παιδιά, αποκτά ψυχολογικά προβλήματα και όταν μεγαλώσει μπορεί να αποκτήσει κακές συνήθειες. Τα παιδιά αυτά είναι δυνατόν: Να νιώθουν μόνα και αβοήθητα. Να θέλουν να αυτοκτονήσουν. Να μην πάνε καλά στα μαθήματα. Να τους δημιουργηθούν ψυχολογικά προβλήματα. Η κοινωνική απομόνωση ακολουθεί και την ενήλικη ζωή, αφού αυτά τα άτομα δεν έχουν αποκτήσει τις κοινωνικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να βρουν συντρόφους και να ενταχθούν αρμονικά στο κοινωνικό σύνολο.

ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ Η κοινωνική απομόνωση αντιμετωπίζεται πρώτα με έγκαιρη παρέμβαση των γονιών. Δηλαδή ακούνε προσεκτικά το παιδί τους για τα προβλήματα του. Μετά οι γονείς το συζητούν με το δάσκαλο της τάξης. Έπειτα ο δάσκαλος βρίσκει τρόπους βάζοντας το παιδί να συμμετέχει σε ομαδικές εργασίες ή ομαδικά παιχνίδια. Μετά μπορεί να ασχοληθεί με αθλήματα που είναι ομαδικά και όχι ατομικά. Τέτοια ομαδικά παιχνίδια είναι το μπάσκετ ή το ποδόσφαιρο. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα όταν παρουσιάζονται. Όσο πιο νωρίς γίνεται η επέμβαση, τόσο καλύτερα αποτελέσματα υπάρχουν.

Ο ρόλος των γονέων Οι γονείς μπορούν να υποψιαστούν ότι το παιδί τους αντιμετωπίζει τέτοιου είδους προβλήματα, όταν σε κοινωνικές εκδηλώσεις δεν είναι καλεσμένο, όταν κάθεται μόνο του, όταν εξαιρείται από τα ομαδικά παιχνίδια. Οι γονείς θα πρέπει να συζητήσουν με το παιδί τους, να το ακούσουν προσεκτικά και να αναφέρουν στον εκπαιδευτικό της τάξης το πρόβλημα.

Μπορούν να βρουν μια δραστηριότητα που να βοηθήσει το παιδί να μην αισθάνεται απομονωμένο, όπως είναι τα ομαδικά αθλήματα ή άλλου είδους ομαδικές δραστηριότητες. Θα πρέπει να ψάξουν να βρουν τα ιδιαίτερα ταλέντα του παιδιού και να το βοηθήσουν να τα αναπτύξει, ώστε να τονωθεί η αυτοπεποίθησή του. Τέλος καλό θα ήταν να επισκεφθούν έναν ειδικό ψυχολόγο, ο οποίος θα μπορέσει να βρει τρόπους να τονώσει την αυτοεκτίμηση του παιδιού, η οποία λόγω της απομόνωσης θα είναι χαμηλή.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ Πρέπει να σταματήσουμε όλοι μας την κοινωνική απομόνωση γιατί: