ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 14 : ΔΙΑΝΟΜΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΦΟΔΙΑΣΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 11 : ΠΡΟΪΟΝ IΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 1: Αγορά Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 15 : ΔΙΑΝΟΜΗ ΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 6: Ζήτηση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
Τουριστικά κανάλια διανομής
Τιμές Μεταφοράς.
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ενότητα 7: Ισορροπία της αγοράς
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Ενότητα 10: Καμπύλες κόστους
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Ενότητα 2: Εισοδηματικός περιορισμός
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης E-mail: theofan@unipi.gr Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Αφορά όλες τις δραστηριότητες που πρέπει να γίνουν για να μεταβιβασθεί το προϊόν από τον παραγωγό (π.χ. αγρότη, βιομηχανία) στον τελικό αγοραστή (π.χ. καταναλωτή). Διάθεση = Διακίνηση = Εμπορία. Η λειτουργία της διανομής εκτελείται από επιχειρήσεις που ονομάζονται μεσάζοντες (middlemen) ή ενδιάμεσοι (Intermediaries). Αγοράζουν και μεταπωλούν τα προϊόντα μέχρι να φτάσουν στο τελικό καταναλωτή.

Αμφισβήτηση Ενδιάμεσων Εκμεταλλεύονται τον αρχικό παραγωγό (τους πιέζουν για αποδοχή των εμπορικών τους όρων). Αγοράζουν φθηνά και πουλώντας ακριβά μειώνουν τα εισοδήματα των παραγωγών. Αυξάνουν ανεξέλεγκτα τις τιμές (ποσοστά κέρδους) για κερδοφορία. Η αξία που προσθέτουν στο προϊόν δεν δικαιολογείται από την τιμή του προϊόντος. Απειλούν τους παραγωγούς με αποκλεισμό από τα κανάλια διανομής, εφόσον έχουν την δύναμη.

ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ Βασική συνεισφορά: Μειώνουν δραστικά τον αριθμό των συναλλαγών (σχεδιάγραμμα). Καταργούν τις διαφορές ποσότητας (αγοράζουν μεγάλες ποσότητες από τους παραγωγούς & μεταπωλούν σε μικρές ποσότητες στους καταναλωτές). Καταργούν τις διαφορές ποικιλίας (αγοράζουν από πολλούς παραγωγούς και προσφέρουν μεγάλη ποικιλία στους καταναλωτές).

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ Πώλησης (με την ποικιλία που έχουν διευκολύνουν τον αγοραστή προβάλλοντας προϊόντα). Μεταφοράς Χρηματοδότησης Ανάληψη κινδύνου Αποθήκευσης Πληροφόρησης Διαβάθμισης (ταξινόμηση προϊόντων).

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΜΚΤ Τόπου (λειτουργία μεταφοράς): ο καταναλωτής βρίσκει κοντά του προϊόν (σε συγκεκριμένο μέρος). Χρόνου-(λειτουργία αποθήκευσης): ο καταναλωτής βρίσκει όποτε επιθυμεί το προϊόν (σε συγκεκριμένο χρόνο). Κτήσης – (λειτουργίες πώλησης, πληροφόρησης, χρηματοδότησης, μεταφοράς, αποθήκευσης, ανάληψης κινδύνου): απόκτηση/ιδιοκτησία προϊόντος. Σχήματος – (π.χ. συσκευασία προϊόντος).

ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΔΙΑΥΛΟΣ ΜΚΤ Αποτελείται από αλληλοσυσχετιζόμενα μέρη με προκαθορισμένους σκοπούς. Τα μέλη του διαύλου αγωνίζονται για την επίτευξη στόχων αμοιβαίας αποδοχής. Οι δραστηριότητες που αναλαμβάνουν τα μέλη αποτελούν η μία συνέχεια της άλλης. Ανοικτό σύστημα: εθελοντική συμμετοχή. Ένα μέλος είναι ο ισχυρός που διοικεί τον δίαυλο. Υπάρχει ένας κώδικας επιτρεπτής ανταγωνιστικής συμπεριφοράς.

ΕΙΔΗ ΡΟΩΝ Ροή Φυσικής Κατοχής Προϊόντος. Ροή Ιδιοκτησίας (τίτλοι ιδιοκτησίας) Ροές Προβολής (το κάθε ένα μέλος προβάλλει το προϊόν στο επόμενο μέλος). Ροές Διαπραγμάτευσης. Ροές Χρηματοδότησης (π.χ. πιστώσεις). Ροές Ανάληψης Κινδύνων. Ροές Παραγγελίας Ροές Πληρωμής (εκταμιεύσεις χρημάτων).

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ο Δίαυλος ως κοινωνικό σύστημα: Σχέσεις Δύναμης και Σύγκρουσης. Κάθετη Σύγκρουση: οι πρωταγωνιστές βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα μέσα στο δίαυλο (π.χ. ο Παραγωγός παρακάμπτει το Χονδρέμπορο και πουλάει κατευθείαν στον Λιανέμπορο). Οριζόντια Σύγκρουση: οι πρωταγωνιστές ανήκουν στο ίδιο επίπεδο μέσα στο δίαυλο (π.χ. όταν ο παραγωγός προμηθεύει σε νέους χονδρέμπορους και οι ήδη υπάρχοντες χονδρέμποροι διαμαρτύρονται για πιθανή μείωση των πωλήσεων τους).

ΠΗΓΕΣ ΔΥΝΑΜΗΣ Νόμιμη (Legitimate power) Εξειδίκευσης (Expert power) Ανταμοιβής (Reward power) Ταύτισης (Referent power) Εκφοβισμού (Coercive power).

ΑΣΚΗΣΗ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΗΓΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ Λ=Λιανέμπορος, Χ=Χονδρέμπορος, Π=Παραγωγός Όταν ο Λ έχει πιστή πελατεία τι πηγή δύναμης έχει ως προς τον Χ; Όταν ο Π υπογράφει συμβόλαιο αποκλειστικής διανομής με τον Λ τι πηγή δύναμης έχει στον Λ; Όταν ο Χ παρέχει εκπτώσεις στον Λ, τι πηγή δύναμης έχει ο Χ; Όταν ο Χ θεωρεί τον Π ως δίκαιο ηγέτη του καναλιού διανομής, τι πηγή δύναμης έχει ο Π; Όταν ο Λ γνωρίζει άριστα την τοπική αγορά τι πηγή δύναμης έχει;

ΤΥΠΟΙ ΔΙΑΥΛΩΝ Άμεση Διανομή: μόνο δύο μέλη (Π & Κ). Έμμεση Διανομή: περισσότερα από δύο μέλη. ΔΙΑΥΛΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Β→Κ. Β →Λ →Κ. Β →Χ →Λ →Κ. Β →Α → Χ →Λ →Κ. Α=Agent=Αντιπρόσωπος συνήθως του Β και αμείβεται με προμήθεια. Δεν έχει τίτλους ιδιοκτησίας των προϊόντων. Προβάλλει το προϊόν του Β και προωθεί τα συμφέροντά του.

ΤΥΠΟΙ ΔΙΑΥΛΩΝ ΔΙΑΥΛΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Β → ΑΒΠ (Αγοραστές Βιομηχ. Προϊόντων) Β → Α → ΑΒΠ. Β → Δ → ΑΒΠ.(Δ=Διανομέας Βιομηχ. Πρ.) Β → Α → Δ → ΑΒΠ. Ο Διανομέας παίζει τον ρόλο του Χ στα Βιομηχανικά Προϊόντα.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Μήκος Διαύλου: εξαρτάται από τον αριθμό των μελών διαφορετικών επιπέδων του διαύλου. Εύρος Διαύλου: είναι ο αριθμός των τύπων των μεσαζόντων στο ίδιο επίπεδο π.χ. αν ένα είδος σοκολάτας διανέμεται σε: (1) περίπτερο, (2) ψιλικατζίδικο, (3) supermarket, (4) ζαχαροπλαστείο, τότε το εύρος στο επίπεδο του Λ είναι 4. ΜΙΓΜΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ: Οι επιλογές μιας παραγωγικής επιχείρησης για το μήκος/εύρος και είδος/τύπο των μελών του διαύλου της προσδιορίζουν το μίγμα διανομής της επιχείρησης.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η εξάπλωση του Διαδικτύου αποτελεί απειλή μείωσης των πωλήσεων ή ακόμα και εξαφάνισης ορισμένων παραδοσιακών καναλιών διανομής; Απαντήστε αναλύοντας τους εξής τύπους: Ταξιδιωτικά Πρακτορεία. Δισκοπωλεία. Κατάστημα Αθλητικών Ειδών. Κατάστημα Οπτικών. Τι συμπέρασμα μπορείτε να βγάλετε;