Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έκθεση (μάθημα 3ο).
Advertisements

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ
Μαθήματα Φωτογραφίας.
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Οι φακοί επαφής αλλάζουν την ζωή μας
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Ιστορική Αναδρομή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
Η εξέλιξη της οικογενειακής φωτογραφίας με το πέρασμα των χρόνων
H Ιστορική Εξέλιξη Της Φωτογραφίας!
Περιεχόμενα o Σελ 1…Εισαγωγή o Σελ 3…Η πρώτη μηχανή o Σελ 5…Η ιστορική εξέλιξη της φωτογραφίας o Σελ 9… Ποιος τραβηξε την πρωτη φωτογραφια o Σελ 11…
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
ΟΛΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
Ιστορια και εξελιξη τησ φωτογραφιασ
Τα υλικά και οι τεχνικές της Φωτογραφίας
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Η ιστορια της φωτογραφιασ
ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο Λύκειο Χαλανδρίου Τάξη Γ΄ Μάθημα: Φυσική Γενικής Σχ
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ Καινοτομίες στη χημεία, τη μηχανική, καθώς και στα ηλεκτρονικά από το τέλος του δέκατου ένατου αιώνα έως σήμερα,
Εργασία Τεχνολογίας ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ Χ ΘΕΜΑ: Αμπουλάιλας Πέτρος ΤΜΗΜΑ Α1.
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Στον Αστερισμό Της Φωτογραφίας!!!.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Ερευνητική εργασία 1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 41ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Ασπρόμαυρη Φωτογραφία
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ.
Παρουσίαση Νο. 4 Ψηφιακή Καταγραφή Εικόνας Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
1.1 ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ & Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
Η ιστορία και η εξέλιξη της
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Θέτουμε ερωτήματα:  Πότε ανακαλύφθηκε η φωτογραφία και από ποιόν;  Ποιος την κατασκεύασε και πως εξελίχθηκε η φωτογραφική.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Φωτογραφια 1 ο Γυμν. Φιλιππιάδας 1 Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ»
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Ορισμός της φωτογραφίας και ιστορική αναδρομή
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1ο Μέρος
Μαρίελλα Αναστασιάδου
ΣΙΔΕΡΑ Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
Η φωτογραφική μηχανή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής τεχνολογίας, αφετέρου της μικροηλεκτρονικής. Η ιστορία της, ξεκινάει ουσιαστικά στα μέσα του 19ου αιώνα, έχει ρίζες στους αρχαίους πολιτισμούς, π.χ. της Κίνας και της Ελλάδας, και σχετίζεται με το σκοτεινό θάλαμο.

Η ιστορική εξέλιξη της Αυτή η αρχή αξιοποιήθηκε κατά την Αναγέννηση για την καταγραφή εικόνων, Κατά το 16ο αιώνα τοποθετήθηκε στη μικρή οπή ένας συγκεντρωτικός φακός, ο οποίος βελτίωνε σημαντικά την οπτική ποιότητα του απεικονιζόμενου ειδώλου. Το 17ο αιώνα κατασκευάστηκαν δε και φορητοί θάλαμοι, οι οποίοι έδωσαν ανεξαρτησία κινήσεων στους καλλιτέχνες. Στις αρχές του 17ου αιώνα διαπίστωσε ο Ιταλός φυσικός Angelo Sala (1576-1637) ότι κάποια άλατα του αργύρου μαυρίζουν στο φως του ήλιου, δεν ήταν όμως σε θέση να σταματήσει αυτή τη διεργασία και να διατηρήσει μια απόχρωση του γκρι.

Ηλιογραφία Το έτος 1827 πέτυχε ο Γάλλος φυσικός Joseph Nicephore Niepce (Νιέπς, 1765-1833) να δημιουργήσει με χρήση σκοτεινού θαλάμου και αρκετά μεγάλο χρόνο έκθεσης μια σταθερή εικόνα, την οποία ονόμασε heliographie .Ο Νιέπς Πειραματίστηκε για μερικές δεκαετίες με μηχανικά, χημικά και οπτικά θέματα, μέχρι που παρουσίασε την πρώτη ηλιογραφία του. Το 1829 άρχισε να συνεργάζεται με τον σκηνογράφο Louis Jacques Mande Daguerre (1787-1851), με στόχο να βελτιώσουν την ποιότητα των ηλιογραφιών. Οι δύο συνεργάτες παρουσίασαν το 1831 εικόνες αποτυπωμένες σε χάλκινες πλάκες επιστρωμένες με ιωδιούχο άργυρο.  η εμφάνιση γινόταν στη συνέχεια με ατμούς υδραργύρου. Και σ' αυτά τα δείγματα όμως δεν ήταν δυνατή η σταθεροποίηση .

Τελική επιτυχία Τελική επιτυχία είχε ο Νταγκέρ, με πλάκες αργύρου και χλωριούχο νάτριο ως σταθεροποιητή, μια επινόηση των 'Αγγλων John Frederick Herschel (1792-1861) και William Henry Fox Talbot (1800-1877). Οι εξελίξεις ήταν στη συνέχεια ραγδαίες, Το έτος 1891 κατάφερε ο Gabriel Lippmann (1845-1921), διάσημος επιστήμονας από το Λουξεμβούργο, να σταθεροποιήσει μια έγχρωμη φωτογραφία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο ίδιος ερευνητής εισήγαγε τη φωτογραφική μηχανή ως καταγραφικό όργανο για ταχείες μεταβολές μηχανικών και άλλων φαινομένων.  Περί το 1883 επινόησε ο Αμερικάνος βιομήχανος George Eastman (Ήστμαν, 1854-1932) το αρνητικό φιλμ σε μορφή ταινίας και ίδρυσε το έτος 1880 την εταιρία Kodak, η οποία εξειδικεύτηκε στην παραγωγή και το εμπόριο φιλμ τυλιγμένων σε καρούλι, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα. Τα φιλμ αυτά τοποθετούνταν σε ειδική κάμερα που είχε μορφή κιβωτίου, την οποία κατασκεύαζε επίσης η εταιρία αυτή.

Σημαντική εξέλιξη  Η ψηφιακή φωτογραφίκη μηχανη αποτελεί ίσως την τελευταία σημαντική εξέλιξη σε ότι αφορά την τεχνική της φωτογραφίας. Σε αυτές αντί για το κοινό "χημικό" φιλμ χρησιμοποιούνται φωτοευαίσθητοι αισθητήρες. Χρησιμοποιούνται εξειδικευμένα εικονοστοιχεία για κάθε ένα από τρία βασικά χρώματα Η πρώτη εμπορική ψηφιακή φωτογραφική μηχανή παρουσιάστηκε το 1990. Σήμερα οι ψηφιακές μηχανές αποτελούν ευρύτατα διαδεδομένα καταναλωτικά προϊόντα, ενώ συνεχίζουν να εξελίσσονται ενσωματώνοντας επιπλέον δυνατότητες, όπως βιντεοσκόπηση, με ή χωρίς καταγραφή ήχου.

Η σημερινή κατάταξη Τις φωτογραφικές μηχανές σήμερα μπορούμε να τις κατατάξουμε ως εξής: α) Σε αναλογικές, οι οποίες χωρίζονται ανάλογα με το μέγεθος του φιλμ που χρησιμοποιούν. β) Σε ψηφιακές μηχανές που χωρίζονται σε δύο κατηγορίες * Compact (Συμπαγείς). Μηχανές με ενσωματωμένους φακούς. Συνήθως πολύ μικρές σε μέγεθος. * DSLR (Digital Single Lens Reflex). Μηχανές με φακούς που εναλλάσσονται. γ) Ανάλογα με τον τρόπο εστίασης. δ) Ανάλογα με τον τρόπο σκόπευσης. ε) Σε μηχανές για ιδικές χρήσεις.