Ζωγραφική με Φως Ναταλία – Ελένη Πίτλιγερ Οκτώβριος 2012

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Advertisements

Έκθεση (μάθημα 3ο).
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
ΕΠΑΓΩΓΗ (induction).
Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
Τα υλικά και οι τεχνικές της Φωτογραφίας
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι καλύτερες φωτογραφίες του Διαδικτύου Η καλύτερη θέα (εξωτερική)‏ Με βαθμολογία 88,6%
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Εργασία συσκευών εισόδου-εξόδου
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
Οπτικές ίνες Οι οπτικές ίνες άρχισαν να μπαίνουν για τα καλά στη ζωή μας. Χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο σήμερα στις επικοινωνίες και σε διαφόρων.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
Θεματική Ενότητα: 2 Χριστιανοσύνη στην Ευρώπη
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Εργασία 3 στην ιατρική εκπαίδευση
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Αγγλικανική Εκκλησία ΘΕ 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Κομφουκιανισμοσ Θ.Ε 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο Σοφία Βασιλειάδου Γ΄
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Προφορικός ή γραπτός λόγος;
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Οπτικές Ίνες Κονίδης Στράτης Κολοβού Σταματίνα Κούρο Χριστίνα
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Κωνσταντίνος Οικονομίδης
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Γιάννης Ρίτσος.
2 ο Γυμνάσιο Σπάρτης Τμήμα : Γ’3.  Οι οπτικές ίνες αντικαθιστούν σταδιακά τα καλώδια και το ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο δίνει την θέση του στις φωτεινές.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Η φωτογραφική μηχανή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ζωγραφική με Φως Ναταλία – Ελένη Πίτλιγερ Οκτώβριος 2012 Light Painting Ζωγραφική με Φως Ναταλία – Ελένη Πίτλιγερ Οκτώβριος 2012

Θεωρία, Τεχνικές και Εξοπλισμός

Light Painting είναι μια τεχνική στην οποία το φως που υπάρχει σε μια φωτογραφία την ώρα της λήψης δημιουργείται και ελέγχεται από μια συσκευή χειρός που παράγει φώς ή κινώντας την κάμερα. Ο όρος light painting επίσης συμπεριλαμβάνει εικόνες φωτιζόμενες έξω από το frame της φωτογραφίας πάλι με χειροκίνητες πηγές φωτός.

Το Light Painting Photography μπορεί να χρονολογηθεί από το 1914 όταν ο Frank Gilbreth, μαζί με τη γυναίκα του Liliam Moller Gilbreth, χρησιμοποίησαν μικρά φώτα και το ανοιχτό διάφραγμα της κάμερας για να καταγράψουν τη κίνηση βιομηχανικών και κληρικών εργατών. Ο Man Ray, στο έργο του “Space Writing” το 1935, ήταν ο πρώτος γνωστός καλλιτέχνης φωτογράφος που χρησιμοποίησε τη συγκεκριμένη τεχνική και η Barbara Morgan ξεκίνησε να φτιάχνει light paintings το 1940.

Τεχνική

Κουνώντας την πηγή φωτός, το φώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί επιλεκτικά για να φωτίσει συγκεκριμένα μέρη του θέματος, ή αλλιώς να «ζωγραφίσει» μια εικόνα στρέφοντας το στο φακό της μηχανής. Το light painting χρειάζεται μια μηχανή μικρής ταχύτητας κλείστρου, συνήθως ενός δευτερολέπτου ή περισσότερου. Το light painting μπορεί να έχει τα χαρακτηριστικά ενός γρήγορου σκίτσου με μολύβι.

To light painting με τη τεχνική της κίνησης της ίδιας της κάμερας, επίσης γνωστό ως camera painting, αποτελεί το αντίθετο της παραδοσιακής φωτογράφισης. Τη νύχτα, ή σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, μπορούμε να πάρουμε τη κάμερα από το τρίποδο, στο οποίο συνήθως τη στηρίζουμε, και να την χρησιμοποιήσουμε ως βούρτσα. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση του νυχτερινού ουρανού ως καμβά, τη κάμερα ως βούρτσα, και το τοπίο της φωτισμένης πόλης (ανάμεσα σε πολλές άλλες πηγές φωτός) ως παλέτα. Βάζοντας ενέργεια στο κούνημα της κάμερας, το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι τα φώτα να σχεδιάζουν γραμμές. Φτιάχνοντας πατρόν με αυτές τις γραμμές και βάζοντας φόντο μπορούν να δημιουργηθούν αφηρημένες καλλιτεχνικές εικόνες.

To light painting μπορεί να γίνει διαδραστικά χρησιμοποιώντας και webcam. Η ζωγραφισμένη εικόνα μπορεί να ειδωθεί παράλληλα με τη διαδικασία δημιουργίας της με τη βοήθεια του monitor ή ενός προτζέκτορα. Μια ακόμα τεχνική γνωστή από τη τέχνη με φώς είναι η προβολή εικόνων πάνω σε ανώμαλες επιφάνειες (πρόσωπα, σώματα, κτίρια κτλ.) με το εφέ της ζωγραφικής με φως. Έπειτα δημιουργείται μια φωτογραφία ή ένα επεξεργασμένο πορτραίτο της παραγμένης εικόνας.

Pablo Picasso and Light Painting

Το 1949, ο Pablo Picasso δέχτηκε επίσκεψη από τον Gjon Milli, έναν φωτογράφο και νεωτεριστή του φωτός, ο οποίος έδειξε στο Picasso φωτογραφίες του με θέμα πατινέρ, οι οποίοι είχαν φώτα συνδεδεμένα στα πατίνια τους.

Αμέσως ο Picasso άρχισε να φτιάχνει τις δικές του εικόνες στον αέρα, με ένα μικρό φακό μέσα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Αυτή η συλλογή από φωτογραφίες έγινε γνωστή ως “light paintings”. Από αυτές τις φωτογραφίες, η πιο γνωστή και περίφημη λέγεται “Picasso draws a centaur in the air” δηλαδή, ο Picasso ζωγραφίζει έναν κένταυρο στον αέρα.

Εξοπλισμός

Μια ευρεία πηγών φωτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ξεκινώντας από απλούς φακούς μέχρι ειδικές συσκευές όπως το Hosemaster, ένα στυλό οπτικών ινών. Άλλες πηγές συμπεριλαμβάνουν κεριά, σπίρτα, πυροτεχνήματα, αναπτήρες και πολλά άλλα. Ένα τρίποδο είναι συνήθως απαραίτητο λόγω του ότι απαιτείται πολύς χρόνος με τη κάμερα σε ακινησία. Εναλλακτικά η κάμερα μπορεί να τοποθετηθεί πάνω ή κόντρα σε ένα τραπέζι ή στερεό αντικείμενο. Ένα καλώδιο το οποίο ενεργοποιεί το κλείστρο της κάμερας από απόσταση, ή η επιλογή της αντίστροφης μέτρησης είναι γενικά χρήσιμο για την αποφυγή τυχόν ταρακουνήματος της κάμερας. Χρωματιστές ζελατίνες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη πρόσθεση χρώματος στις πηγές φωτός.

Βιβλιοθήκη Εικόνων

Βιβλιογραφία

http://en.wikipedia.org/wiki/Light_painting http://wooz.gr/photo-howto/light-painting-%E2%80%93-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%86%CF%89%CF%82 Google Images