«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευέλικτη Ζώνη Α΄ Τάξης Ευέλικτη Ζώνη Α΄ Τάξης   Παραδοσιακά Υγιεινά Εδέσματα και Γλυκά.
Advertisements

Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ARTS AND CRAFTS IN OUTDOOR EDUCATION
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
Πρόγραμμα Kidspiration
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
ΟΡΙΣΜΟΣ Γλυπτική ονομάζεται η τέχνη της καλλιτεχνικής δημιουργίας - έκφρασης, που εκτελείται μέσω της δημιουργίας τρισδιάστατων μορφών σε οποιοδήποτε μέσο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Ανακυκλωση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
Από την θεωρία στην πράξη
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα» ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ Β΄ ΤΑΞΗ «Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Να κατανοήσουν την έννοια της αναζήτησης πληροφοριών σχετικά με το παιχνίδι. Να μάθουν την αξία της χρησιμοποίησης των ανακυκλώσιμων αλλά και των φυσικών υλικών, φτιάχνοντας τα δικά τους παιχνίδια. Να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και να οξύνουν τη φαντασία τους. Να μάθουν την αξία της ομαδικότητας, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας μέσα από τα ομαδικά παιχνίδια.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο παιδικού παιχνιδιού στο Ωραιόκαστρο. Συγκέντρωση πληροφοριών σχετικά με τα παιχνίδια προγενέστερων εποχών και παρουσίαση στην τάξη. Συγκέντρωση άχρηστων υλικών (χάρτινα κουτιά, υφάσματα, πλαστικά μπουκάλια, ξύλο) Κατασκευή παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά. Κατασκευή κούκλων και διακοσμητικών από πηλό. Ανακύκλωση των παιδικών παιχνιδιών με τη βοήθεια του καλλιτεχνικού διευθυντή κουκλοθέατρου Juan Jo Corrales. Παρουσίαση παλιών ομαδικών παιχνιδιών όπως: μπιζ, τυφλόμυγα, τσουβαλοδρομία, τζαμί, διελκυστίνδα κ.α.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ύστερα από αρκετό χρονικό διάστημα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο θέμα, οι μαθητές διαπίστωσαν: Πόσο ωραία και δημιουργικά μπορεί να παίξει ένα παιδί με παιχνίδια τα οποία έχουν μηδενικό κόστος και είναι φτιαγμένα από «άχρηστα» υλικά. Ένιωσαν τη χαρά της δημιουργίας και την αξία της ικανοποίησης κατασκευάζοντας τις δικές τους δημιουργίες και δίνοντάς τους υπόσταση και ζωή. Τέλος όσον αφορά τα ομαδικά παιχνίδια ανακάλυψαν τη χαρά της συνεργασίας, του ομαδικού πνεύματος, της αλληλεγγύης και της ενότητας.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ