ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑΜΕ!!!.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Κρητική Φορεσιά Δήμητρα Καρκάνη Κτιστάκη
ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ, πορεία για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 1 ο.
1 1st INTERNATIONAL MINERAL RESOURCES CONFERENCE April 5, 2011 ''Το Ελληνικό υπέδαφος μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση'' Βασίλης Νικολετόπουλος.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Κελεσίδης Βαγγέλης.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
TEL-ME-MOR The European Library: Modular Extensions for Mediating Online Resources Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη – Σπονδυλωτές Επεκτάσεις για Μεσολαβητικές Επιγραμμικές.
28η Οκτωβρίου 1940.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Μια από τις πιο αστείες κι επιτυχημένες διαφημίσεις, είναι κατά τη γνώμη μου, αυτές της nova.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ο Γύζης και η «ζουρλοκαντέρω» Άρθρο του Ζενάκου Αυγουστίνου στο «Τεχνηέντως» ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011 ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ, ΑΝΑΠΛ.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη Τύπου: ένας χρόνος δράσης του Κέντρου Αλληλεγγύης Αθήνας
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Παγκάλου Εμμανουέλα Τμήμα Α3
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Με την εργασία ασχολήθηκαν οι μαθητές: Αλέξανδρος Φράγκος, Γαβριήλ Χαϊδεμένος, Κώστας Σταθόπουλος, Χρηστογιάννης Πρεβεζάνος, Kωνσταντίνος Χρυσανθακόπουλος.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Το Χαμόγελο του παιδιού
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑΜΕ!!!

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ Ο 55χρονος έλληνας εθελοντής Αθανάσιος Λερούνης εργαζόταν για την ΜΚΟ «Ελληνες Εθελοντές» στην παραμεθόρια περιοχή του βορειοδυτικού Πακιστάν-Αφγανιστάν. Ο Θανάσης από το 1994 που επισκέφθηκε την οροσειρά του Ινδικού Καυκάσου αφιέρωσε τη ζωή του στη φυλή των Καλάς τα τελευταία εννέα χρόνια ζει στις κοιλάδες τους στα 2.500 υψόμετρο. Το έργο του Θανάση Λερούνη είναι μεγάλο και αξιόλογο. Μαζί με τα μέλη της οργάνωσης κατασκεύασαν σπίτια μητρότητας, δεξαμενές πόσιμου νερού, συστήματα ύδρευσης, και για τις δύο μειονότητες της περιοχής: καλασική και μουσουλμανική. Πριν από έξι χρόνια ολοκλήρωσαν το πολιτιστικό κέντρο του Καλλασαντούρ, που περιλαμβάνει εκτός από το εθνολογικό λαογραφικό μουσείο, σταθμό πρώτων βοηθειών, αίθουσες σεμιναρίων για παραδοσιακά και τεχνικά επαγγέλματα, βιβλιοθήκη, παραδοσιακό καλασιακό σχολείο, με μαθητές που διδάσκονται την κλασική γραφή, στηριζόμενοι από ανάδοχες ελληνικές οικογένειες για τη φοίτησή τους.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ Ο Αθανάσιος Λερούνης απήχθη στις 8 Σεπτεμβρίου, από κουκουλοφόρους Ταλιμπάν, ύστερα από επίθεση στο σπίτι όπου διέμενε, στο χωριό Μπρουν. Τον απήγαγαν έπειτα από άγριο ξυλοδαρμό των αστυνομικών και του ίδιου, το περιστατικό ήταν συγκλονιστικό και απρόσμενο. Ο φρουρός του μετά τον ξυλοδαρμό έπαθε καρδιακή προσβολή και πέθανε αμέσως. Από τη στιγμή που απήχθη ο Λερούνης από το χωριό Μπρουν, όπου διέμενε και δίδασκε εθελοντικά, η κοινωνία των Καλάς ξεκίνησε έναν αγώνα για την απελευθέρωσή του. Τα αρχικά αιτήματα των Ταλιμπάν ήταν η καταβολή λύτρων δύο εκατομμυρίων δολαρίων και η απελευθέρωση ηγετών τους που κρατούνται στις φυλακές του Πακιστάν.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ Οι Ταλιμπάν όμως έχουν υπαναχωρήσει από τα αρχικά τους αιτήματα, μετά την άνευ προηγουμένου κινητοποίηση της κοινότητας των Καλάς για τη σωτηρία του. Χαρακτηριστικό είναι ότι, τον Σεπτέμβριο, Καλάς και μουσουλμάνοι πραγματοποίησαν πορεία στην πόλη Ναζίμ. Ηταν η πρώτη φορά που οι Καλάς προχωρούσαν σε οποιοδήποτε είδος κινητοποιήσεων και μάλιστα με τη συμμετοχή γυναικών. Η διαδήλωση κατέληξε έξω από το κυβερνητικό κτίριο της πόλης, όπου η ομάδα των Καλάς μίλησαν με δάκρυα στα μάτια για τον Λερούνη και τη συνεισφορά του στην πρόοδο της μικρής απομονωμένης κοινωνίας τους. Μάλιστα, οι πρόκριτοι του χωριού προσφέρθηκαν να πουλήσουν τα σπίτια τους προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για την καταβολή λύτρων.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ Σύμφωνα με πηγές (όπως το blog antipolon. blogspot. com), εξαμελής επιτροπή πολιτών που αποτελείται από μουσουλμάνους της κοινότητας Σιχ και μέλη της φυλής των Καλάς και των Ταλιμπάν έχει επισκεφθεί ήδη δύο φορές την κοιλάδα του Νουριστάν, όπου κρατείται ο Λερούνης, για διαπραγματεύσεις. Μάλιστα, ο επικεφαλής της επιτροπής επικοινώνησε με τον Λερούνη και παρέλαβε τρία γράμματα που έγραψε ο ίδιος. Τα τρία γράμματα του Έλληνα εθελοντή τα μετέφερε: ένα προς την πακιστανική κυβέρνηση, ένα προς τον Έλληνα πρεσβευτή στο Πακιστάν κι ένα προς τη μη κυβερνητική οργάνωση «Έλληνες Εθελοντές», με την οποία συνεργαζόταν ο Λερούνης, έως την απαγωγή του. Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα, στις επιστολές του προς την οργάνωση των «Ελλήνων Εθελοντών» και προς την ελληνική πρεσβεία, ο Αθανάσιος Λερούνης, αναφέρει ότι είναι καλά στην υγεία του (σ.σ. τουλάχιστον έως την ημέρα που έγραψε το γράμμα) και ότι παραμένει με τους Ταλιμπάν, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τους όρους που θέτουν για την απελευθέρωσή του.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ Στην επιστολή του, που είναι γραμμένη στις 2 Οκτωβρίου, στην αγγλική γλώσσα και φέρει την ιδιόχειρη υπογραφή του, αναφέρει ότι η ζωή του βρίσκεται σε κίνδυνο και ζητά να γίνουν δεκτοί οι όροι που θέτουν οι απαγωγείς για την απελευθέρωσή του, δηλαδή η καταβολή λύτρων 20.000 δολαρίων και η απελευθέρωση τριών ηγετικών στελεχών των Ταλιμπάν από τις πακιστανικές αρχές. «Εάν τα παραπάνω αιτήματα δεν υλοποιηθούν, με ενημέρωσε (ο διοικητής των Ταλιμπάν) ότι θα έχω μεγάλα προβλήματα και ότι η ζωή μου θα τεθεί σε κίνδυνο», γράφει χαρακτηριστικά Αποτέλεσμα των αλλεπάλληλων διαπραγματευσεων των ντόπιων είναι οι Ταλιμπάν να αποσύρουν το αίτημα καταβολής λύτρων δύο εκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, οι απαγωγείς εμμένουν στο αίτημά τους για απελευθέρωση ηγετών τους που κρατούνται στις φυλακές του Πακιστάν.

ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ «Και οι ίδιοι, αν δεν μας δουν μια χρονιά όχι μόνο θα στενοχωρηθούν, αλλά και θα φανταστούν ότι κάτι κακό μας συνέβη. Μας έχουν μάθει, τους έχουμε μάθει, αισθάνονται ότι έχουν ένα στήριγμα στη ζωή τους. Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου, να αρχίσει αυτή η γέφυρα επικοινωνίας που κάναμε με τη φυλή τους να αποκτά ιδιαίτερη σημασία για το μέλλον τους. Θα αισθανθούν μεγάλη απογοήτευση αν σταματήσουμε. Θα συγχωρούσαν κάποιον ξένο, αλλά όχι ένα γιουνάνι, έναν Ελληνα. Έχουμε δεσμούς αίματος! Δεν περίμενα ότι θα κολλούσα σε ένα μέρος, από το 1994 εστίασα την προσοχή μου, το είναι μου, σε αυτούς τους ανθρώπους είμαι. δικός τους. Είναι χρέος μου να συνεχίσω μαζί τους!» ο Θανάσης μιλάει στην Ελευθεροτυπία http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=84235

ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ Από ότι φαίνεται οι Καλάς δυστυχώς έχουν μια λάθος άποψη για τους εν Ελλάδι «γιουνάνι». Όχι, μόνο δεν ενδιαφερόμαστε για τους μακρινούς μας ξαδέρφους τους Καλάς (η ΜΚΟ «Έλληνες Εθελοντές» είναι μάλλον η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα), αλλά ούτε καν και για τους δίκους μας ανθρώπους, όπως τον Θανάση μας. Ο καθένας το τομάρι του!!!

ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ Για τον Θανάση γίνεται συλλογή υπογραφών από δύο site: Στο petitiononline.com όπου συλλεγονται υπογραφές για διαφορα θέματα (μόλις 300 υπογραφές): http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?kalash75 Στο site των ελλήνων «γιατρών χωρίς σύνορα» (εδώ είναι καλύτερα τα πράγματα 8825): http://www.mdmgreece.gr/component/option,com_petitions/id,6/lang,el/view,petition/

YOU TUBE Ο Θανάσης μιλάει για το έργο που γίνεται: http://www.youtube.com/watch?v=JvWc9xWbER8 Ο Θανάσης μιλάει σε εκπομπή της ΕΡΤ: http://www.youtube.com/watch?v=JdO65sgYMSA&feature=related Στιγμιότυπα από την διαμαρτυρία των Καλας για την απαγωγή του Θανάση: http://www.youtube.com/watch?v=TTrDPiq8TDQ&feature=related