Από την επίσημη παρουσίαση του Amber Alert στις 25 Μαΐου 2007, ο Σύλλογος χειρίστηκε 12 περιπτώσεις εξαφανίσεων οι οποίες αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Από την διεκπεραίωση στη θεραπεία Η εμπειρία της μετάβασης από τους ατομικούς ρόλους των ειδικών στην δυναμική της Διεπιστημονικής Ομάδας στο Ελληνικο.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Δράσεις & Καλές Πρακτικές της Πνευμονικής Υπέρτασης Ελλάδος Hellenic Pulmonary Hypertension.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ-ΣΥΖΗΤΗΣΕ ΤΟ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Σύμφωνα με τις πρόσφατες έρευνες που διεξήχθηκαν κατά τον 20ο αιώνα, τα παιδιά που έπαιζαν συνήθως με κούκλες έπαιζαν μαζί τους: πολέμους, τους έδιναν.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip)
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟ Σύνθημα Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΗΣ.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΛΛΑΔΑ- ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ.
Πρόταση εκπαιδευτικής εκδρομής στον Πρόδρομο. Στο πρόγραμμα αυτό ετοιμάσαμε με τα παιδιά μια «ολοκληρωμένη πρόταση εκπαιδευτικής εκδρομής στον Πρόδρομο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από την επίσημη παρουσίαση του Amber Alert στις 25 Μαΐου 2007, ο Σύλλογος χειρίστηκε 12 περιπτώσεις εξαφανίσεων οι οποίες αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά κρίσιμες και αφορούσαν σε παιδιά ηλικίας από 1,5 – 15 ετών και πληρούσαν τις προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση του συστήματος Amber Alert.

1 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 9χρονος μαθητής συμμετείχε σε σχολική εκπαιδευτική εκδρομή όταν οι συνοδοί- εκπαιδευτικοί αντιλήφθηκαν στην καταμέτρηση των παιδιών ότι αγνοείται την τελευταία 1,5 ώρα.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Το παιδί δεν κατανοεί επαρκώς την Ελληνική Γλώσσα •Το παιδί διαμένει σε επαρχιακή πόλη και δε γνώριζε το κέντρο της Αθήνας όπου και χάθηκε Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Το παιδί βρέθηκε από οδηγό ταξί και μεταφέρθηκε στο πλησιέστερο Α.Τ. Ο 9χρονος αφαιρέθηκε στην παρακολούθηση ενός Η/Υ με αποτέλεσμα να χάσει τους συμμαθητές του

2 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Τρία κορίτσια ηλικίας 5 ετών - 5 ετών και 3 ετών, έπαιζαν στο δρόμο έξω από το σπίτι τους διαφεύγοντας από την επίβλεψη ενηλίκων

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Προσχολική ηλικία Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Τα κορίτσια περιπλανιόντουσαν σε γειτονικούς δρόμους, όπου και βρέθηκαν από συγγενικό πρόσωπο

3 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 8χρονος, παιδί με ειδικές ανάγκες, έπαιζε με τους φίλους του σε πλατεία

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Παιδί με ειδικές ανάγκες Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Βρέθηκε σε φιλικό σπίτι από συγγενικό πρόσωπο

4 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 6χρονο αγόρι δεν επέστρεψε το μεσημέρι στο σπίτι του μετά το σχολείο

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Ηλικία Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Το παιδί βρέθηκε να περιφέρεται σε γειτονικούς δρόμους από συγγενικά του πρόσωπα και άτομο του Συλλόγου

5 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 14χρονο αγόρι δεν επέστρεψε στο σπίτι του μετά από μεσημεριανή έξοδο

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Το συγγενικό και φιλικό περιβάλλον ανησυχούσε έντονα καθώς ο 14χρονος δεν απουσίασε ποτέ στο παρελθόν χωρίς να ενημερώσει τους κηδεμόνες του Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο 14χρονος βρέθηκε σε σπίτι φίλου του

6 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 13χρονο αγόρι κατά την επιστροφή στο σπίτι, από την εργασία του πατέρα του, όπου είχε μεταβεί με το ποδήλατό του δεν επέστρεψε

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Άκαρπες ήταν οι προσπάθειες τόσο της Ελληνικής Αστυνομίας όσο και της Ομάδας Διάσωσης στην πολύωρη αναζήτηση του ανήλικου Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μετά την έγκαιρη ενεργοποίηση του προγράμματος το παιδί βρέθηκε κρυμμένο στην παραλία της επαρχιακής πόλης όπου διαμένει, καθώς φοβήθηκε τις συνέπειες της αργοπορίας του

7 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 7χρονο κορίτσι διέφυγε την προσοχή του κηδεμόνα του ενώ έπαιζε με συνομήλικο στην θάλασσα

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Ανησυχία για πνιγμό καθώς δε γνώριζε καλό κολύμπι Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η 7χρονη βρέθηκε σε παράπλευρη ακτή, μετά από άμεση κινητοποίηση της Ομάδας Διάσωσης και του Λιμενικού Σώματος καθώς και της Άμεσης Δράσης

8 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 14χρονο αγόρι με περιβαλλοντική καθυστέρηση και οριακή νοημοσύνη έφυγε από την κατασκήνωση μετά από διαπληκτισμό με συνομήλικο

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Έφηβος με ειδικές ανάγκες και αυτοκαταστροφικές τάσεις •Δε γνώριζε την περιοχή Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο άμεσος συντονισμός της Ελληνικής Αστυνομίας, της Εισαγγελίας Ανηλίκων και του Πυροσβεστικού Σώματος ήταν καθοριστικός στην εύρεση του ανήλικου

9 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 4χρονο αγόρι έπαιζε με συνομήλικο έξω από το σπίτι του όταν η μητέρα του διαπίστωσε την απουσία του

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Προσχολική ηλικία Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Το παιδί παρασυρόμενο από το παιχνίδι βρέθηκε σε γειτονικό δρόμο

10 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 5χρονο αγόρι διέφυγε την προσοχή του κηδεμόνα του ενώ έπαιζε σε πλατεία

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Προσχολική ηλικία •Υπήρχε η πληροφορία ότι είδαν το παιδί να επιβιβάζεται σε λεωφορείο με κάποιον άγνωστο Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Το παιδί επέστρεψε στο σπίτι μόνο του καθώς είχε χάσει τον κηδεμόνα του

11 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 15χρονη γερμανικής καταγωγής που παραθέριζε για μικρό χρονικό διάστημα στην Ελλάδα και γνώριζε μόνο τη γερμανική γλώσσα, εξαφανίστηκε από τη γειτονιά που φιλοξενούνταν

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Η έφηβη μιλούσε μόνο γερμανικά •Παραθέριζε σε άγνωστη γι’ αυτήν πόλη Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Καθοριστική ήταν η ενεργοποίηση του προγράμματος καθώς κάτοικος της περιοχής αναγνώρισε την ανήλικη σε κεντρικό σημείο της πόλης

12 ο ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 18 μηνών αγόρι εξαφανίστηκε συνοδευόμενο από συγγενικό πρόσωπο, το οποίο βρίσκονταν στη χώρα μόλις λίγες μέρες και δε γνώριζε την ελληνική γλώσσα

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ AMBER ALERT •Το συγγενικό πρόσωπο δε γνώριζε την περιοχή •Δεν κατανοούσε την Ελληνική γλώσσα Με την έγκριση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο συνοδός μετά από περιπλάνηση σε δρόμους της περιοχής κατάφερε να επιστρέψει στο σπίτι