Πρόγραμμα Σπουδών για την Ελληνική Γλώσσα Α΄& Β΄ Επίπεδο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναγνωρισμένο από το Ofqual για όλα τα επίπεδα του CEF
Advertisements

THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM ΛΑΜΙΑ 08 – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΤΣΗ.
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Δρ. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΑΓΚΑΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ.
1 Οι Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και των Πληροφοριών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
1 Μαθησιακές Δυσκολίες: δυγλωσσία και πολυγλωσσικό περιβάλλον Ενότητα 12: Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και υλικό αξιολόγησης και παρέμβασης Ζακοπούλου Βικτωρία.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
Κάλια Μαρτίδη Λειτουργός Ένωσης Δήμων Κύπρου Οι αδελφοποιήσεις στην Κύπρο.
1 Θερμοδυναμική. 2 Τι είναι ένα θερμοδυναμικό σύστημα; Ως σύστημα θεωρούμε ένα τμήμα του φυσικού κόσμου, που διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο με πραγματικά.
Αξιολόγηση επενδύσεων
Ανάγκες των ασθενών Φυσικές ανάγκες
ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ
Συνείδηση Επίπεδα Προϋποθέσεις καλής λειτουργίας Διαταραχές.
Ανατρίψεις Εν τω βάθει θωπείες
Γλωσσικές δεξιότητες στην αγγλική γλώσσα: διδασκαλία και αξιολόγηση
Η Ερμηνευτική Μέθοδος Η διαλεκτική του βέβαιου και του αβέβαιου
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Α. Αρχή της προτεραιότητας
Αερισμός θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
Δραστηριότητες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας 1/2
Συνέντευξη Συζήτηση με σκόπιμο στόχο τον οποίο οι συμμετέχοντες αποδέχονται. Η συνέντευξη μοιάζει με τη συζήτηση: Περιλαμβάνουν λεκτική και μη λεκτική.
και το Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ Σύστημα Παραγωγής Διανομής Σύστημα Διεύθυνσης
Αρχή του αρχειακού δεσμού
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Φροντίδα μετά την αιμοληψία 1/3
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Υπηρεσίες Πληροφόρησης
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Keep calm and Keep writing «Οι μαθητές γράφουν ποιήματα-πεζά-θεατρικά»
Αξιολόγηση επενδύσεων
Ποιο είναι το κοινό χαρακτηριστικό στις φωτογραφίες;
Πολιτική πληροφόρησης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
Ψυχιατρική Ενότητα 6: Οριακή σύγκρουση Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ψυχιατρική Ενότητα 8: Μηχανισμοί άμυνας Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Θεματα γυρω απο τη μαθηματικη αποδειξη
Ψυχιατρική Ενότητα 4: Συνέχεια ψυχικών λειτουργιών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Επεξήγηση σχήματος 3.14 & παρουσίαση του παραδείγματος 10.4
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
«Διδάσκω στην Ψηφιακή Ξενόγλωσση Τάξη»
Ταινία : Φιλαδέλφεια ( Philadelphia)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Ασφάλεια στο κλινικό περιβάλλον
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΜΕΤΑ-ΚΕΫΝΣΙΑΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
بازسازی داده های هواشناسی
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
სატრანსპორტო კატალიზური სარეზერვო საყრდენ-მამოძრავებელი სტრუქტურული დამცავი რეცეპტორული ჰორმონალური.
Κεφάλαιο 7 Κατανομές Δειγματοληψίας.
Εφαρμοσμένη Ενζυμολογία (Θ)
Αναγνωρισμένο από το Ofqual για όλα τα επίπεδα του CEF
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Σπουδών για την Ελληνική Γλώσσα Α΄& Β΄ Επίπεδο Πρόγραμμα Σπουδών για την Ελληνική Γλώσσα Α΄& Β΄ Επίπεδο Συνεργασία Ορθόδοξης Αρχιεπισκοπής Αμερικής / Γραφείο Παιδείας Αμέσου Αρχιεπισκοπικής Περιφέρειας Μαρία Μακεδών, Διευθύντρια και Ιδρύματος Νεοελληνικών Σπουδών / Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Δρ. Γεώργιος Παπαναστασίου, Διευθυντής

Πρόγραμμα Σπουδών για την Ελληνική γλώσσα – Α΄ & Β΄ Επίπεδο Σκοπός: Να ορίσει το περιεχόμενο διδασκαλίας και μάθησης του επιπέδου αυτού (αρχαρίων). Να υποδείξει το ελάχιστο επίπεδο επάρκειας ελληνομάθειας.

Σχεδιασμός του Προγράμματος Βασίστηκε σε: Μελέτες του Συμβουλίου Ευρώπης και του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας επιπέδου αρχαρίων. Αντίστοιχα προγράμματα των εκπαιδευτικών αρχών της Πολιτείας της Νέας Υόρκης για τη διδασκαλία της Ισπανικής, Γαλλικής και Ιταλικής γλώσσας. Λεξικά και γραμματικές.

Γενικοί στόχοι του Προγράμματος Η επικοινωνία, προφορική και γραπτή, στην ελληνική γλώσσα του αρχάριου επιπέδου. Η γνώση και η κατανόηση του ελληνικού πολιτισμού. Η σύνδεση με άλλες περιοχές γνώσης που χρησιμοποιούν την ελληνική.

Δομή του Προγράμματος Δίνει έμφαση στη χρήση απλών γλωσσικών δομών. Θέτει τις βάσεις της γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Καλλιεργεί την πολιτισμική κατανόηση.

Δείκτες επίδοσης (Δεξιότητες & πολιτισμική ικανότητα) Δείκτες επίδοσης (Δεξιότητες & πολιτισμική ικανότητα) Επάρκεια στις 4 δεξιότητες (skills): Κατανόηση προφορικού λόγου (Listening) Παραγωγή προφορικού λόγου (Speaking) Κατανόηση γραπτού λόγου (Reading) Παραγωγή γραπτού λόγου (Writing) Και στην πολιτισμική ικανότητα του μαθητή.

Θεματικές ενότητες Κάθε θεματική ενότητα περιλαμβάνει: Θέματα και υποθέματα επικοινωνίας Καταστάσεις που δηλώνουν το πλαίσιο της επικοινωνίας Λειτουργίες που καθορίζουν το σκοπό της επικοινωνίας Λεξιλόγιο, εκφράσεις και γραμματική

Θεματολογία Επικοινωνία γύρω από ένα θέμα. Τα θέματα επιλέγονται σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των μαθητών. Δεν διδάσκονται πάντοτε με συγκεκριμένη σειρά. Όλα τα θέματα εισάγονται στον πρώτο χρόνο διδασκαλίας, ενώ τα υποθέματά τους αποτελούν τη βάση για μια διεύρυνσή τους στα επόμενα χρόνια.

Διάρθρωση του Προγράμματος Εισαγωγή Μεθοδολογία Περιγραφή δομής Θεματικές ενότητες Βιβλιογραφία Παραρτήματα Στρατηγικές συνομιλίας Προφορά Γραμματικά φαινόμενα Ευρετήρια Λέξεων Γραμματικών φαινομένων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μαρία Μακεδών 42ND CLERGY LAITY CONGRESS JULY 6-10, 2014 PHILADELPHIA, PA