ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το αλφαριθμητικό (string)
Advertisements

Προγραμματισμός Ι Προτάσεις ελέγχου ροής Ο πιο συνηθισμένος τρόπος εκτέλεσης είναι ο ακολουθιακός: δύο ή περισσότερες προτάσεις βρίσκονται διατεταγμένες.
1. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα ορίζει ένα μονοδιάστατο πίνακα Α 10 θέσεων. Ακολούθως θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο τιμές τις οποίες θα τοποθετεί.
Πίνακες-Αλφαριθμητικά
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜMΑΤΙΣΜΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός μέγιστου μισθού Σε μια εταιρία εργάζονται 200 υπάλληλοι και είναι γνωστός ο μισθός του καθενός. Να χρησιμοποιηθεί η δομή του.
Τύποι πραγματικών αριθμών
Δομές Διακλάδωσης.
Παράδειγμα 5: Θερμοκρασίες
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Εντολές Ελέγχου Ροής.
Γενική μορφή προγράμματος Pascal
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΤΥΠΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΙ ΕΞΟΔΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #include int main() { char ch; int i; float fl; printf("dose.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Υποθετικός τελεστής Ο υποθετικός τελεστής (?:) αποτελείται από δύο σύμβολα. Ανήκει στην κατηγορία των τελεστών που αποτελούνται από συνδυασμό συμβόλων.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
Δείκτες (Pointers) – Δομές (Structs)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Διαφάνειες παρουσίασης Πίνακες (συνέχεια) Αριθμητικοί υπολογισμοί Αναδρομή.
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Εντολές Ελέγχου Ροής.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
Δομές Δεδομένων και Αρχεία Ενότητα 2: Αρχεία Δομών I (Binary Files) Ηλίας Κ. Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
Δομές Δεδομένων και Αρχεία Ενότητα 7: Η δομή Στοίβα Ηλίας Κ. Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ «Εισαγωγή στον οντοκεντρικό προγραμματισμό (βασική εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας)» Ρουσσάκης Ιωάννης, ΤΕΙ Κρήτης,
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 4: Επαναληπτικές δομές. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών Ενότητα 5: Τύπος πίνακα,Μεταβλητές με δείκτη, Πολυδιάστατοι πίνακες Επίκουρος Καθηγητής Χρήστος Μακρής Τμήμα.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
Προτάσεις, εκφράσεις, τελεστές Βασικά στοιχεία ελέγχου προγράμματος
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη. Αθήνα, 2015.
Επανάληψη.
Χαρακτήρες και συμβολοσειρές
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Η γλώσσα C Προγραμματισμός Ι
Βασικές Έννοιες Εισόδου-Εξόδου Πίνακες και Δείκτες
Πίνακες και αλφαριθμητικά
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Δομές.
Πίνακες Προγραμματισμός Ι
Ενισχυτική διδασκαλία
Ενισχυτική διδασκαλία
ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η εντολή if if ( παράσταση) εντολή επόμενη εντολή.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Τύποι Μεταβλητών.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
Ενότητα 9: Δείκτες και Δυναμική Διαχείριση Μνήμης.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 12: Αρχεία Δομών. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας,
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
Δομές ροής προγράμματος
Είσοδος/έξοδος χαμηλού επιπέδου
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
Stack[ ] Queue[ ] 7 9 本試卷全部試題均須回答。
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ C

Πρόγραμμα1 Εύρεση των κορυφών μόλυνσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από ένα σύνολο 20 ημερών -κορυφές μόλυνσης θεωρούνται οι μέρες εκείνες που η μόλυνσή τους είναι μεγαλύτερη από τη μόλυνση της προηγούμενης και της επόμενης μέρας - η μόλυνση έχει τιμή από 0 έως 100

#include <stdio.h> main() { int pol[20], i; clrscr(); for (i=0; i<20; i++) do printf("\nΔώσε τη μόλυνση της %dης μέρας : ", i+1); scanf("%d", &pol[i]); } while (pol[i] < 0 || pol[i] > 100); } for (i=1; i<19; i++) if (pol[i] > pol[i+1] && pol[i] > pol[i-1]) printf("\nΥπάρχει κορυφή μόλυνσης την %dη μέρα", i+1); scanf("%d", &i);

Πρόγραμμα 2 Διαβάζει τον βαθμό και την τάξη από 20 μαθητές, ελέγχει αν ο βαθμός ανήκει στο διάστημα 0-20 και αν η τάξη είναι μία από τις a, b ή c -μόλις διαβάσει τα στοιχεία ενός μαθητή, τοποθετεί τον βαθμό του σ’ έναν αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με την τάξη που ανήκει ο μαθητής

#include <stdio.h> main() { int bathmos, i; char taxi; int ia, ib, ic; /* μετρητές για τις τρεις τάξεις */ int a[20], b[20], c[20]; /* πίνακες βαθμών για κάθε τάξη */ ia=ib=ic=0; /* απόδοση τιμών σε πολλές μεταβλητές μαζί */ clrscr(); for (i=0; i<20; i++) do printf("\nΔώσε τον βαθμό του %dου μαθητή : ", i+1); scanf("%d", &bathmos); } while (bathmos < 0 || bathmos > 20); printf("\nΔώσε την τάξη του %dου μαθητή : ", i+1); scanf("%c", &taxi); } while (taxi != ‘a’ && taxi!=’b’ && taxi!=’c’);

switch (taxi) { case ‘a’ : a[ia] = bathmos; ia++; break; case ‘b’ : b[ib] = bathmos; ib++; case ‘c’ : c[ic] = bathmos; ic++; default : printf("\n Κάτι δεν πήγε καλά"); } /* end of switch */ } /* end of for */ scanf("%d", &i); } /* end of main */

Πρόγραμμα 3 Nα δημιουργηθεί ένας πίνακας ακεραίων δύο διαστάσεων και να καταχωρηθούν σ’ αυτόν οι 6 προσπάθειες 8 αθλητών στο άλμα εις μήκος, δηλ. σύνολο 48 τιμές και να βρεθεί το καλύτερο άλμα, ποιος αθλητής το έκανε και σε ποια προσπάθεια

#include <stdio.h> main() { int a[6][8]; /* ορισμός πίνακα 6 γρ. και 8 στ. */ int max, athlete, trial, i, j; clrscr(); max=0; /* η καλύτερη προσπάθεια*/ athlete=0; /* ο αριθμός του καλύτερου αθλητή */ trial=0; /* η προσπάθεια του καλύτερου αθλητή */

for (i=0; i<6; i++) for (j=0; j<8; j++) /* διαβάζουμε τις 8 προσπάθειες ενός αθλητή */ { printf("\nΔώσε την %dη προσπάθεια του %dου αθλητή : \ «,i+1, j+1); scanf("%d", &a[i][j]); if (a[i][j] > max) max = a[i][j]; athlete = j+1; /* ο καλύτερος αθλητής */ trial = i+1; /* η προσπάθεια του καλύτερου αθλητή */ } /* end of if */ } /* end of for-j */ printf("\nΗ καλύτερη προσπάθεια ήταν %d ", max); printf(“ και την έκανε ο %dος \ αθλητής ", athlete); printf(“στην %dη προσπάθειά του", trial); scanf("%d", &i); } /* end of main */