Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω στις φωτογραφίες της Κίνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
PRESENT SIMPLE Ενεστώτας Απλός
Advertisements

Remember the five simple rules to be happy:
Μια ιστορία για δύο βότσαλα με φόντο φωτογραφίες από την Κίνα!
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω στις φωτογραφίες της Κίνας! A Story about two pebbles Over photos of China!
The Difference between Rich and Poor People Η διαφορά μεταξύ Πλουσίων και Φτωχών Ανθρώπων.
Who lives in such a house? Hey!!! Ποιος ζει σε τέτοιο σπίτι; ε!!!
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
FUTURE SIMPLE Μέλλοντας Απλός
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Γειά σας.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
THE BEST OF THIS YEAR VOTED THE BEST OF THIS YEAR ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
The Quran on the Gospel Surah 5:68: Say: “O People of the Book! ye have no ground to stand upon unless ye stand fast by the Law, the Gospel, and all the.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Chapter 1(a) What I expect you to know…. Vocabulary Verbs: ̉έστι(ν), λέϒει, οι̉κει̂, πονει̂, ϕιλει̂, χαίρει Nouns: ο͑ α̉ργός, ο͑ ά̉νθρωπος, ο͑ αυ̉τουργός,
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
Acts 4:34 – 5:11 God’s warning shot.
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
GO.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
The fifth labur of Hercules
Colla Pesce Ένα ιταλικό παραδοσιακό παραμύθι εικονογραφημένο από μαθητές/τριες της Α΄τάξης του 22ου Δημ. Σχ. Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του προγράμματος.
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Personal Pronouns Introduction to Greek By Stephen Curto
GLY 326 Structural Geology
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: ρc [in] from load γT=106 [lb/ft3] γT=112 [lb/ft3]
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Personal Pronouns.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω στις φωτογραφίες της Κίνας Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω στις φωτογραφίες της Κίνας! A Story about two pebbles Over photos of China!

Η διαφορά μεταξύ λογικών σκέψεων και επαγωγικών(=πλάγιων) σκέψεων. The difference between logical thoughts and “lateral” thoughts.

due to be repaid to a very ugly old man. Υπήρχε μια φορά σ' ένα μικρό χωριό ένας γεωργός που χρωστούσε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό σε ένα άσχημο γέρο και έφθανε ο καιρός να τα επιστρέψει. There was once in a small village a farmer who owed an important sum of money due to be repaid to a very ugly old man.

Ο αγρότης είχε μια πολύ όμορφη κόρη την όποια λιγουρευόταν ο γέρο-κατεργάρης και έτσι του πρότεινε μια συμφωνία. The farmer had a very pretty daughter that the old lender was sweet on, the lender proposed a deal:

Του είπε ότι θα ακυρώσει το χρέος αν θα μπορούσε να παντρευτεί την κόρη του. He said he would annul the debt if he could marry his daughter

Ο αγρότης και η κόρη του ένοιωσαν αηδία για την πρόταση αυτή. the farmer and his daughter were horrified about this proposition

So, the old lender suggested hazard should determine Ο γέρο κατεργάρης τους είπε ότι η τύχη θα έπρεπε να αποφασίσει για το αποτέλεσμα. So, the old lender suggested hazard should determine the outcome of his proposition.

He told them he would put two pebbles Αυτός τους είπε: Θα βάλω δύο βότσαλα ένα μαύρο και ένα λευκό σε ένα άδειο πουγκί, … He told them he would put two pebbles one black and one white in an empty money bag,

…και η κόρη θα πρέπει να τραβήξει, χωρίς να κοιτάξει… And, the daughter would pick, without looking …

….Ένα από τα δύο βότσαλα. ….One of the two pebbles.

1) Αν αυτή βγάλει το μαύρο, πρέπει να με παντρευτεί. Και το χρέος προς τον πατέρα της σβήνεται 1) If she picks a black one, she must marry me And the debt to her father is eliminated…..

2) Αν αυτή βγάλει το άσπρο βότσαλο, αυτή δεν με παντρεύετε και το χρέος επίσης, διαγράφεται 2) If she picks the white pebble, she doesn’t have to marry me and the debt is also eliminated

3) If she refuses to pick a pebble, her father will go to jail 3) Αν αρνηθεί να επιλέξει ένα βότσαλο, ο πατέρας της θα πάει στη φυλακή 3) If she refuses to pick a pebble, her father will go to jail

Καθώς μιλούσε ο γέρο κατεργάρης πήγε μπροστά και πηρέ δυο βότσαλα … While speaking, the old lender leaned forward and picked up two pebbles….

Η κόρη όμως που είχε κοφτερή ματιά είδε πως πήρε δυο μαύρα βότσαλα… As he was picking them up, the daughter with a sharp eye…

…και σηκώνοντας τα, τα είχε βάλει μέσα στο πουγκί … …Noticed he had picked up two black pebbles and put them in the money bag

….Αλλά, δεν είπε τίποτα. - But, she said nothing.

Ο παλιοδανειστής ζήτησε από την κόρη να επιλέξει ένα βότσαλο μέσα από την τσάντα The old lender asked the daughter to pick a pebble out of the bag

Η συζήτηση γινόταν στο δρόμο μπροστά από το σπίτι του γεωργού και ο δρόμος ήταν όλος στρωμένος με βότσαλα This discussion was taking place on the road in front of the farmer’s house and the road was paved with pebbles

Φαντάσου για μια στιγμή τι θα έκανες εσύ. Imagine for an instant what you would have done.

Τι θα προτείνεις στη κόρη να κάνει; What would you have suggested the daughter to do?

Αν αναλύσουμε την κατάσταση, υπάρχουν 3 δυνατότητες: If we analyse the situation, there are 3 possibilities :

1) Η κόρη αρνείται να πάρει ένα βότσαλο 1) The daughter refuses to pick a pebble

2) Η κόρη βγάζει και τα δυο βότσαλα αποκαλύπτοντας ότι ο παλιοδανειστή τους εξαπάτησε 2) The daughter picks out both pebbles revealing the old lender cheated

3) Η κόρη παίρνει ένα μαύρο βότσαλο και θυσιάζετε, παντρεύεται τον γέρο κάνοντας πως δεν κατάλαβε και σώζει τον πατέρα της απ τη φυλακή. 3) The daughter picks out a black pebble and sacrifices herself by marrying the old « coot » and saves her father from emprisonment

Σκέψου για μια στιγμή την όλη κατάσταση. Take a moment to reflect on this situation

Αυτή η ιστορία θέλει να τονίσει ένα σημείο ..... This story means to illustrate a point…..

Τη διαφορά μεταξύ λογικής σκέψης και της λεγόμενης επαγωγικής (=πλάγιας) σκέψης The difference between logical thought and so called “lateral”thought.

Το δίλημμα της κόρη δεν μπορεί να επιλυθεί με δίκαιο τρόπο … The daughter’s dilemma cannot be resolved equitable manner …

…με την παραδοσιακή λογική - …By traditional logic

Σκεφτείτε τις συνέπειες καθεμιάς από τις τρεις πιθανές επιλογές. Think of the consequences of each of the three possible options.

Λοιπόν, τι θα κάνατε; So, what would you have done ?

Εδώ είναι τι η νεαρή γυναίκα έκανε: Here is what the young woman did :

δήθεν αδέξια, της έπεσε στο έδαφος Έβαλε το χέρι της στη σακούλα διάλεξε ένα βότσαλο και, δήθεν αδέξια, της έπεσε στο έδαφος She plunged her hand in the bag picked a pebble and, clumsily, dropped it on the ground

Προτού να μπορέσει να προσδιοριστεί αν ήταν μαύρο ή άσπρο, αναμειγνύεται με τ’ άλλα χαλίκια στο έδαφος before it could be determined wheter it was black or white, it mixed with other pebbles on the ground

Αχ! Αμάν! Εγώ είμαι σίγουρα αδέξια, δήλωσε η νεαρή γυναίκα .... Ah ! Gosh! I sure am clumsy, said the young woman….

Αλλά δεν έχει σημασία: θα βγάλουμε το άλλο βότσαλο που έμεινε .... But no matter: if I remove the other pebble from the bag ….

….Έτσι θα βρούμε πιο από τα δυο βότσαλα είχα πάρει δεν νομίζετε; …..We will know which pebble I had picked first dont you think?

Δεδομένου ότι το δεύτερο βότσαλο ήταν μαύρο, Since the second pebble was black,

το πρώτο έπρεπε να είναι λευκό. The first had to have been white

Ο παλιοδανειστής δεν τόλμησε να ανακοινώσει την εξαπάτησή του,... The old lender didn’t dare announce his cheating, ….

Η νεαρή γυναίκα μεταμόρφωσε μια φαινομενικά αδιέξοδη κατάσταση…… The young woman transformed a seemingly impossible situation ……

……Σε ένα καλό τέλος - …..Into a very advantageous ending !

Ηθικό Δίδαγμα: Moral of the story:

Μια λύση υπάρχει για τα περισσότερα προβλήματα, είναι απλώς ότι …. A solution exists for most problems

….δεν ξέρουμε πάντα, πώς να εξετάζουμε όλες τις οπτικές γωνίες του προβλήματος . It’s just that we don’t always know how to examine every angles of the situation

Η Άνοιξη 2011 να είναι γεμάτη θετικές σκέψεις και σοφές αποφάσεις! Spring 2011 be full of positive thoughts and wise decisions!

ΤΕΛΟΣ AND Καλημέρα good morning