Slow APSP.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δομές Δεδομένων στο Λ.Π.. Λίστες Λίστα είναι ένας όρος –Οι όροι αυτοί ορίζονται με τη βοήθεια μιας συνάρτησης: [ ] σταθερά για κενή λίστα – nil [t1| l]
Advertisements

HY340 : ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ Αντώνιος Σαββίδης.
Συντομότερες Διαδρομές
Ο αλγόριθμος Bellman-Ford (επανεξετάζεται)
«Εν Χημικόν ωρολόγιον» Το χημικό ρολόι Β ΛΥΚΕΙΟΥ-ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΧΗΜΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ Η. Γαβρίλης.
HY340 : ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ Αντώνιος Σαββίδης.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A.
ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 1. 2 Αλληλεπικαλυπτόμενα Υποπροβλήματα Όπως η Διαίρεση και Κυριαρχία, ο Δυναμικός Προγραμματισμός συνδυάζει λύσεις σε υποπροβλήματα.
 Ενδογενή μεταβολικά νοσήματα  Υπερφαινυλαλανιναιμίες  Φαινυλκετονουρία.
Κοινωνικός σχεδιασμός Γιάννης Ζαϊμάκης Πανεπιστήμιο Κρήτης.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Τα τελευταία χρόνια ακούμε συνέχεια ότι η μεσογειακή διατροφή είναι ωφέλιμη για την υγεία μας και ότι πρέπει να την ακολουθούμε αν.
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 6: Εξατομικευμένες υπηρεσίες διαμονής Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
 Διαιτητική αντιμετώπιση σακχαρώδη διαβήτη  Σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1  Σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2  Ειδικοί τύποι διαβήτη  Ινσουλίνη.
Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής και θρησκευτικής δίωξης ή επειδή.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Αφορά την κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων και στην αύξηση των.
Διατροφή Ενότητα 19: Λίπη, έλαια, λαχανικά και πατάτες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ 7ου γυμνασίου Ηλιούπολης Καθηγητής-Υπεύθυνος της Εργασίας: Λιανός Ανδρέας.
«Διατροφή – Τρόφιμα» Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης Επιβλέποντες καθηγητές: Μπόσμος Ιωάννης (ΠΕ06) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) 1.
Το ποδήλατο ως πηγή έμπνευσης Συντελεστές: Αγγελίνα Παναγοπούλου, Κυριακή Ακρίβου, Μαριάννα Τσιγαρίδα, Ασπασία Ζωγράφου, Βαγγέλης Βάζος, Νικόλας Δούκας,
Ενδογενή μεταβολικά νοσήματα Υπερφαινυλαλανιναιμίες Φαινυλκετονουρία
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 2ο
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΕΚ Ελληνικού
ΔΙΑΛΕΞΗ 8 Διαιτητική αντιμετώπιση σακχαρώδη διαβήτη
Ελεγχος συμφορησης δικτυου στο tcp
Θεωρία Γραφημάτων Ενότητα 9 Μετασχηματισμοί Υπολογιστικών Προβλημάτων
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Δρομολόγηση (routing) σε δίκτυα
Αργοί και Γρήγοροι Γάμμα Ρυθμοί Συντονίζουν Διαφορετικούς Τρόπους Χωρικής Ταξινόμησης στα Κύτταρα του Ιππόκαμπου (Slow and Fast Gamma Rhythms Coordinate.
Data Science & Engineering Lab
Κεφάλαιο 4 Κυκλώματα σε Σειρά
Στατική Διάταση Στατική διάταση (isometric, controlled, slow) Διατήρηση συγκεκριμένης θέσης, η οποία είναι πιθανόν να επαναληφθεί ή όχι.
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
Κατάλληλο για όλους τους λιπαρούς λεκέδες
«ΦΙΛΟΖΩΙΑ ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»
Γιώργος Αγγελόπουλος Α.Μ. : 5902
Δυναμικός Προγραμματισμός
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Διατροφικές διαταραχές Διατροφικές συνήθειες των εφήβων
ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ Ι Κεφάλαιο 2 Νόμοι στα ηλεκτρικά κυκλώματα
Κεφ. 1: Εξαρτήματα, Μεγέθη και Μονάδες
E.Παπαευσταθίου-Συνεργάτης Ε.Κ.Φ.Ε Παλλήνης
Ταινίες.
Γνωρίζετε ότι: Το πρωινό γεύμα πριν από το σχολείο βοηθά την καλή φυσική και πνευματική κατάσταση; Ένα σωστό πρόγευμα μπορεί να είναι: γάλα και δημητριακά.
ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ TCP.
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 1ο
Ισορροπημένα Δένδρα Μπορούμε να επιτύχουμε χρόνο εκτέλεσης
Νερό Πηγή ζωής.
Νερό Πηγή ζωής.
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
Λειτουργίες Επισιτιστικών Τμημάτων (Θεωρία) Κεφάλαιο 1:
Μικροβιολογική διάγνωση λοιμώξεων κατώτερου αναπνευστικού συστήματος
Μυϊκός ιστός.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
ΨΕΜΑ η αλhθeΙΑ η προσεληνωση;
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Food and Beverage Operations and Management
ΚΙΝΗΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
جانوران زهری و گزنده دکتر عاطفه خازنی.
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 1ο
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
Evidence for a Mid-Jurassic Adaptive Radiation in Mammals
Ανοιχτά Δεδομένα στην Ελλάδα: από το Παρόν στο Μέλλον
Αναζήτηση (Εξερεύνηση) Πρώτα σε Πλάτος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Slow APSP

2 3 4 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: nil d: ∞ π: 1 d: -4

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 5 d: 2 π: 1 d: -4

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 4 d: -3 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 5 d: 2 π: 1 d: -4

π: 3 d: 1 2 3 4 π: 4 d: -3 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 5 d: 2 π: 1 d: -4

Fast APSP

2 3 4 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: nil d: ∞ π: 1 d: -4

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 5 d: 2 π: 1 d: -4

π: 3 d: 1 2 3 4 π: 4 d: -3 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 5 d: 2 π: 1 d: -4

Floyd-Warshall APSP

2 3 4 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: nil d: ∞ π: 1 d: -4

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 2 d: 4 π: 1 d: -4

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 1 d: 8 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 2 d: 4 π: 1 d: -4

π: 1 d: 3 2 3 4 π: 4 d: -1 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 2 d: 4 π: 1 d: -4

π: 3 d: 1 2 3 4 π: 4 d: -3 1 3 8 2 -4 -5 1 7 4 5 6 π: 5 d: 2 π: 1 d: -4