ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΙΕΚΔΙΚΩ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΙΕΚΔΙΚΩ

Στις 20 Ιουλίου του 1974 η Τουρκία έκανε εισβολή στην Κύπρο μας, χρησιμοποιώντας πλοία, αεροπλάνα, τανκς και πολύ στρατό. Οι Κύπριοι στρατιώτες αντιστάθηκαν και πολέμησαν γενναία, αλλά οι Τούρκοι ήταν πολύ περισσότεροι και είχαν καλύτερο οπλισμό.

Σαν αποτέλεσμα, σκοτώθηκαν περίπου 5 χιλιάδες Ελληνοκύπριοι, τραυματίστηκαν πολύ περισσότεροι και 1619 συμπατριώτες μας αγνοούνται και κανείς δεν ξέρει που βρίσκονται. Εκατοντάδες άλλοι συνελήφθηκαν αιχμάλωτοι και μεταφέρθηκαν σε φυλακές στην Τουρκία όπου βασανίστηκαν.

Διακόσιες χιλιάδες άνθρωποι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια και τις περιουσίες τους και να γίνουν πρόσφυγες. Οι άνθρωποι αυτοί ζουν καθημερινά με τoν πόθο και την ελπίδα της επιστροφής. Δεν ξεχνούν τα χωριά και τις πόλεις τους.

Η μισή περίπου πατρίδα μας σκλαβώθηκε στους Τούρκους Η μισή περίπου πατρίδα μας σκλαβώθηκε στους Τούρκους. Συγκεκριμένα, η Κερύνεια, η Αμμόχωστος, η Μόρφου και άλλα 202 χωριά είναι σήμερα κατεχόμενα και περιμένουν τη μέρα της επιστροφής.

Οι Τούρκοι στα κατεχόμενα μέρη μας, καταστρέφουν συστηματικά την πολιτιστική μας κληρονομιά. Έκαναν στάβλους τις εκκλησίες μας και έκλεψαν και πούλησαν τα ψηφιδωτά, τις εικόνες και άλλους θησαυρούς μας.

Ακόμα, έφεραν χιλιάδες έποικους από την Τουρκία για να αλλάξουν το δημογραφικό χαρακτήρα της Κύπρου. Άλλαξαν επίσης τα ελληνικά ονόματα όλων των κατεχόμενων χωριών και πόλεων και τους έδωσαν τούρκικα. Στόχος τους είναι να εξαφανιστεί από τα κατεχόμενα το ελληνικό και χριστιανικό στοιχείο.

Εμείς στα σχολεία μας μιλούμε συνέχεια για τα κατεχόμενα μέρη μας και προσπαθούμε να τα γνωρίσουμε όσο καλύτερα γίνεται. Κάνουμε μικροέρευνες, γράφουμε ποιήματα και συνθήματα, κάνουμε παρουσιάσεις για να μην σβήσει η φλόγα της επιστροφής.

Εμείς τα παιδιά, είμαστε σίγουροι ότι μια μέρα θα επιστρέψουμε στα κατεχόμενα χωριά και πόλεις μας και σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι τη γλυκιά μέρα της επιστροφής.