Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μίγδη Άννα Πληροφορίες για οδοντίατρους και ασθενείς στο διαδίκτυο.
Advertisements

Στρατηγική Στελέχωσης Προσωπικού
jEQ&feature=related.
Σας ευχαριστούμε που επισκέπτεστε το Ιστολόγιο μας.
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
Μέτρα ενθάρρυνσης σε παιδία για τη στοματική υγεία. ΣΑΒΒΑ ΝΑΥΣΙΚΑ.
Πρωτογενής τομέας o3SOU.
Τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ του Διαδικτύου Στίχοι οι μαθητές της Στ΄2.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΜΕΡΟΣ 2. Η Νευρική ώση Τώρα που κατανοήσαμε την κατάσταση ηρεμίας του νευρώνα, ας δούμε πως δημιουργούνται τα ηλεκτρικά μηνύματα στο νευρώνα αυτό, ξεκινώντας.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ε΄2
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
εντοπισμός προβλήματος Κώφωση: η πλήρης ή μερική απώλεια της ικανότητας της ακοής. Αποκαλείται «αόρατη αναπηρία», αφού δεν μπορεί κάποιος να την.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
WEB 2.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 9: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Weebly
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Media Planning.
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
AudioTool – podcasting, sound
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Fitness (Χορός+Γυμναστική)
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Εργαλείο αφήγησης για τη δημιουργία podcast - Audacity
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
Προφίλ Facebook.
Ενότητα No 1: Marketing/ Προώθηση & ηλεκτρονικό εμπόριο
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Λογισμικά Παρουσίασης
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Ευρυζωνικές εφαρμογές (Broadband applications)
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Η χημεία του πορτοκαλιού
Social Media Networks.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο! Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο! Παρακολουθήσατε ένα βίντεο (διάρκειας 2 περίπου λεπτών) Νορβηγικής παραγωγής το οποίο έχουν «κατεβάσει» αρκετά εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι στο YouTube! Όσοι/ες δεν ήταν στο μάθημα μπορούν να το εντοπίσουν εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=xFAWR6hzZek Εργαστείτε σε μικρές ομάδες και συζητήστε το περιεχόμενο του βίντεο που προβλήθηκε Ποια είναι τα συμπεράσματα που μπορείτε να εξάγετε; Ποια η σχέση του περιεχομένου του βίντεο με το μάθημα «Χρήση Υπολογιστών στην Εκπαίδευση» Διάρκεια δραστηριότητας 10 λεπτά 1/46