Children’s Rights in.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΘΑΣΟΥ. The students of the 2 nd Grade of our school prepared and presented to their classmates the educational systems.
Advertisements

RIGHT TO LIVE Η ζωή είναι για όλους
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
# 22 Ένα παιδί πρόσφυγας απαιτεί προστασία και βοήθεια.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ασφάλιση Πιστώσεων και Πληροφοριακά Συστήματα Μάκης Τζέης Atradius Credit Insurance NV Hellenic Branch The Evolution of Insurance. Παρασκευή, 27 Μαρτίου,
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Καθηγήτρια Χαριτινη ΔΙΠΛΑ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
SMART policies for SMART islands “Small islands: The need for tailored-made measures” ELEFTHERIOS S KECHAGIOGLOU V. President EUROPEAN SMALL ISLANDS FEDERATION.
Ελληνικό Αναπηρικό Κίνημα & Οικονομική Κρίση Φ. Ζαφειροπούλου Ε.Σ.Α.μεΑ. The Greek Disability Movement & Financial Crisis F. Zafeiropoulou NCDP.
Εκπαιδευτικά Συστήματα Στην Ευρώπη ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ Τάξη Β’
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Εναρμόνιση Εθνικών Στρατηγικών με τις 10 Αρχές του Global Compact και διαμόρφωση Ενιαίου Πλαισίου Δημοσιοποίησης Πληροφοριών.
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Φυσιολογικό λεμφοκύτταρο αίματος
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
4ο μάθημα 25/1/16.
Ιστοπαθολογία (Θ) Ενότητα 2: Παθήσεις Αιμοποιητικού Συστήματος
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Living with Church Growth
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Children with visual disability in the digital environment
GLY 326 Structural Geology
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Soft & Transversal Skills
P = h/λ.
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
Personal Pronouns.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Children’s Rights in

Θυμηθείτε, είναι απλώς παιδιά δεν χρειάζονται δόξα, εξουσία ή λεφτά Θυμηθείτε, είναι απλώς παιδιά δεν χρειάζονται δόξα, εξουσία ή λεφτά. Τι να τα κάνουνε όλης της γης τα αγαθά, όταν δεν έχουν το δικαίωμα να ‘ναι απλά παιδιά; Ο μεγάλος αποφασίζει κάτι, χωρίς να το σκεφτεί και το λάθος το πληρώνει, το αθώο το παιδί. Στερείται δικαιώματα που έχουνε γραφτεί και ζωή καλύτερη δεν μπορεί να φανταστεί.

Nowadays, children worldwide, deprive their rights Nowadays, children worldwide, deprive their rights. Today, we are going to focus on their rights in education. Στις μέρες μας, παιδιά παγκοσμίως στερούνται τα δικαιώματά τους. Σήμερα θα επικεντρωθούμε στο δικαίωμά τους στην εκπαίδευση.

Article 28 talks about:

Making primary education compulsory and available free to all. Make higher education accessible to all on the basis of capacity by every appropriate means Να καταστήσει την πρωτοβάθμια εκπαίδευση υποχρεωτική και δωρεάν διαθέσιμη σε όλους. Να καταστήσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση προσιτή σε όλους με βάση την ικανότητα με όλα τα κατάλληλα μέσα.

Encourage the development of different forms of secondary education, including general and vocational education, make them available and accessible to every child, and take appropriate measures such as the introduction of free education and offering financial assistance in case of need Ενθαρρύνουν την ανάπτυξη διάφορων μορφών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τόσο γενικής όσο και επαγγελματικής, τις καθιστούν ανοιχτές και προσιτές σε κάθε παιδί, και παίρνουν κατάλληλα μέτρα, όπως η θέσπιση της δωρεάν εκπαίδευσης και της προσφοράς χρηματικής βοήθειας σε περίπτωση ανάγκης.

Make educational and vocational information and guidance available and accessible to all children Take measures to encourage regular attendance at schools and the reduction of drop-out rates Καθιστούν ανοιχτές και προσιτές σε κάθε παιδί τη σχολική και την επαγγελματική ενημέρωση και τον προσανατολισμό. Παίρνουν μέτρα για να ενθαρρύνουν την τακτική σχολική φοίτηση και τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης των σχολικών σπουδών

https://www.youtube.com/watch?v=WdPS-Z5aU_U

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ http://gr.humanrights.com/what-are-human-rights/videos/right-to-education.html https://www.crin.org/en/home/rights/convention/articles/article-28-education https://www.upr-info.org/followup/?gclid=EAIaIQobChMIjbTW1Jnz2QIVXWQZCh2TXg4QEAAYAyAAEgLlWfD_BwE (Τελευταία προβολή: 17/03/2018)

Thank you for attention! Anastasopoulou Vassia Petropoulou Maritina Pliagkou Fay