ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ Κατερίνα Φλώρου
ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΚΑΝ! Μελετάτε όλο το θεωρητικό πλαίσιο από τις διαφάνειες που έχουν δημοσιευθεί στο e class Δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στα παραδείγματα Αποθηκεύετε στον υπολογιστή σας το tagset louvain ICLE από το e class και ρίχνεται μια ματιά στο πρώτο επίπεδο λαθών (μέρη του λόγου) με τους συμβολισμούς τους και αντίστοιχα στο δεύτερο (είδος λάθους).
Βημα 1 Διαβάζετε με προσοχή το κείμενο που σας έχει δοθεί σε μορφή txt. (δεν είναι ίδιο για όλους!) Επισημαίνεται τα λάθη Πρόχειρα: με μολύβι σε εκτύπωση Ή με υπογράμιση στο ψηφιακό κείμενο
Βημα 2 Ανοίγεται στον υπολογιστή σας τα δύο αρχεία: το tagset (για να σας βοηθήσει να αποφασίσετε και για να βλέπετε τις αντίστοιχες ταμπέλες) και το κείμενο με τα λάθη για να τοποθετείτε/γράφετε τις ταμπέλες ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ταμπέλες μπαίνουν αριστερά του λάθους ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΓΚΥΛΕΣ πρώτα η ταμπέλα για το μέρος του λόγου και δεύτερη εκείνη για το είδος του λάθους. Το λάθος (λέξη ή φράση ) δεν υπογραμμίζεται και δεν μαρκάρεται. Επίσης ΔΕΝ αλλάζει το κείμενο σε άλλο, μένει txt.
BHMA 3 Αφού διορθώσετε όλο το κείμενο με τον παραπάνω τρόπο, μέσω του προγράμματος συμφράσεων antconc, θα κάνετε μια λίστα συμφράσεων από όποιο λάθος (συχνό κατά προτίμηση) θέλετε και θα μου παρουσιάσετε με κείμενο την αιτία που πιθανολογείτε ότι ευθύνεται.
Βημα 4 Συντάσσετε την εργασία σας. Εισαγωγή: σύντομη παρουσίαση της ιδέας και των στοιχείων Παράθεση του κειμένου διορθωμένου Παράθεση των συμφράσεων που επιλέξατε Ανάπτυξη των συμπερασμάτων για την αιτία του λάθους.
Τελευταιοσ ελεγχοσ Δεν πρέπει να λείπουν από την εργασία: Στοιχεία φοιτητή Στοιχεία μαθήματος Τίτλος και τίτλοι ενοτήτων Αναφορές σε εργαλεία και βιβλιογραφία που χρησιμοποιήσατε.
Προθεσμια παραδοσησ Στην ηλ. διεύθυνση: kathyflorou@ill.uoa.gr (ζητήστε επιβεβαίωση!) ή στο e class έως την ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019 …για να προλάβουμε όλοι… In bocca al lupo!