ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
Advertisements

ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ 1.  ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ : Ευρυδίκη Τάκου  Μενέλαος Σαμωνάκης  Δέσποινα Παπουτσάκη  Άννα Τζέκα  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΟΝ ΠΟΛΙΤΗ  ΓΕΝΙΚΟ.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής,
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΜΑΘΗΜΑΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗ Ηλεκτρολόγων – Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΦΥΣΙΚΗΜηχανολόγων Μηχανικών ΦΥΣΙΚΗ ΙΙΠολιτικών Μηχανικών Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’
ΔΙΑΛΕΞΗ 8 Χρηματιστηριακοί δείκτες περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνων επενδύσεων.
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τα συντηρητικά κόμματα Θ
Σεμιναριακό μάθημα: Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Ζητήματα
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.Μ.Σ. «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗ.
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ.
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
RIPASSO 3.
Εργασία 5 Μάθημα 795.Πρακτική Άσκηση, ΔΔΜ (α)
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παρουσιάσεις PowerPoint
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Μεθόδοι και τεχνικές για επιστημονική επιλογή του προσωπικού
Τα συντηρητικά κόμματα Θ
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Ιζηματογενή πετρώματα
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
ניהול איכות ובקרת איכות סטטיסטית
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Ρατσισμός: Μια παγκόσμια απειλή
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Μεταμορφωμένα πετρώματα
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Δρ Μαρία Καμηλάκη, Πανεπιστημιακή υπότροφος Φιλοσοφική Σχολή
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ Κατερίνα Φλώρου

ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΚΑΝ! Μελετάτε όλο το θεωρητικό πλαίσιο από τις διαφάνειες που έχουν δημοσιευθεί στο e class Δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στα παραδείγματα Αποθηκεύετε στον υπολογιστή σας το tagset louvain ICLE από το e class και ρίχνεται μια ματιά στο πρώτο επίπεδο λαθών (μέρη του λόγου) με τους συμβολισμούς τους και αντίστοιχα στο δεύτερο (είδος λάθους).

Βημα 1 Διαβάζετε με προσοχή το κείμενο που σας έχει δοθεί σε μορφή txt. (δεν είναι ίδιο για όλους!) Επισημαίνεται τα λάθη Πρόχειρα: με μολύβι σε εκτύπωση Ή με υπογράμιση στο ψηφιακό κείμενο

Βημα 2 Ανοίγεται στον υπολογιστή σας τα δύο αρχεία: το tagset (για να σας βοηθήσει να αποφασίσετε και για να βλέπετε τις αντίστοιχες ταμπέλες) και το κείμενο με τα λάθη για να τοποθετείτε/γράφετε τις ταμπέλες ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ταμπέλες μπαίνουν αριστερά του λάθους ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΓΚΥΛΕΣ πρώτα η ταμπέλα για το μέρος του λόγου και δεύτερη εκείνη για το είδος του λάθους. Το λάθος (λέξη ή φράση ) δεν υπογραμμίζεται και δεν μαρκάρεται. Επίσης ΔΕΝ αλλάζει το κείμενο σε άλλο, μένει txt.

BHMA 3 Αφού διορθώσετε όλο το κείμενο με τον παραπάνω τρόπο, μέσω του προγράμματος συμφράσεων antconc, θα κάνετε μια λίστα συμφράσεων από όποιο λάθος (συχνό κατά προτίμηση) θέλετε και θα μου παρουσιάσετε με κείμενο την αιτία που πιθανολογείτε ότι ευθύνεται.

Βημα 4 Συντάσσετε την εργασία σας. Εισαγωγή: σύντομη παρουσίαση της ιδέας και των στοιχείων Παράθεση του κειμένου διορθωμένου Παράθεση των συμφράσεων που επιλέξατε Ανάπτυξη των συμπερασμάτων για την αιτία του λάθους.

Τελευταιοσ ελεγχοσ Δεν πρέπει να λείπουν από την εργασία: Στοιχεία φοιτητή Στοιχεία μαθήματος Τίτλος και τίτλοι ενοτήτων Αναφορές σε εργαλεία και βιβλιογραφία που χρησιμοποιήσατε.

Προθεσμια παραδοσησ Στην ηλ. διεύθυνση: kathyflorou@ill.uoa.gr (ζητήστε επιβεβαίωση!) ή στο e class έως την ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019 …για να προλάβουμε όλοι… In bocca al lupo!