Θεμα: Τροχαια ατυχηματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Μια πόλη για τους πεζούς
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ‘Διαχείριση Πιθανών Κινδύνων’
Διοικητική Πρακτική 3ο μάθημα
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεμα: Τροχαια ατυχηματα Αρχικά με τον όρο «τροχαίο ατύχημα» εννοούμε το ατύχημα που συμβαίνει σε δημόσιο δρόμο ή χώρους ανοιχτούς στην κυκλοφορία οχημάτων, με αποτέλεσμα το θάνατο ή τον τραυματισμό ενός ή περισσοτέρων ατόμων και την εμπλοκή τουλάχιστον ενός οχήματος. Δεν περιλαμβάνονται ατυχήματα που ως συνέπεια έχουν αποκλειστικά υλικές ζημιές.

Αιτια (χρηςτης) Έλλειψη συγκέντρωσης του ατόμου κατά την διάρκεια της οδήγησης Έλλειψη πείρας ιδιαίτερα από νέους οδηγούς Κατάχρηση αλκοόλ ή κινητού τηλεφώνου Απουσία κυκλοφοριακής αγωγής και συνείδησης τόσο από τους οδηγούς όσο και τους πεζούς Πολλοί άνθρωποι, ιδιαίτερα στη χώρα μας, θεωρούν το αυτοκίνητο ως μέσο κοινωνικής καταξίωσης και επίδειξης πλούτου με αποτέλεσμα να οδηγούνται σε ακρότητες (πχ παραβίαση ορίου ταχύτητας)

ΑΙΤΙΑ (Συςτημα) Περιορισμένος έλεγχος οχημάτων από τα όργανα της πολιτείας Ελλιπής διασφάλιση της τήρησης των κανόνων οδικής κυκλοφορίας με σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα παρακολούθησης Απουσία κυκλοφοριακής αγωγής και εκπαίδευσης Πλημμελής εκπαίδευση νέων οδηγών μόνο και μόνο για την απόκτηση ενός διπλώματος

Συνεπειες (για το ατομο) 1. Απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής 2. Τραυματισμοί, αναπηρίες 3. Ψυχολογικά τραύματα 4. Ψυχικός πόνος για ολόκληρη την οικογένεια

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ) Απώλεια ανθρώπινου δυναμικού , κυρίως νέων ανθρώπων , με αποτέλεσμα την αποδυνάμωση του κοινωνικού συνόλου Δημογραφική συρρίκνωση Απώλεια εργατικών χεριών Οικονομική επιβάρυνση Προβλήματα στην κυκλοφορία των πολιτών, ενίσχυση εκνευρισμού

Μετρα αντιμετωπιςης(απο το ατομο) Να σέβεται τη δική του ζωή αλλά και τη ζωή των άλλων δείχνοντας αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και συνείδησης Να ακολουθεί πιστά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είτε ως οδηγός είτε ως πεζός Να οδηγεί όταν αισθάνεται ικανός και με βάση τα αντανακλαστικά του Να απαιτεί πλήρη και ουσιαστική εκπαίδευση για κυκλοφοριακή αγωγή Να ελέγχει τακτικά τη κατάσταση του οχήματος του Να φοράει ζώνη ασφαλείας ή κράνος , ακόμα και στη πιο μικρή διαδρομή

Μετρα αντιμετωπιςης(απο την πολιτεια) Να διαθέτει πλήρες και οργανωμένο σύστημα επείγουσας ιατρικής παρέμβασης Να εφαρμόζει συγκοινωνιακή πολιτική τέτοια που να προλαμβάνει τα τροχαία ατυχήματα Να εκπαιδεύει τα μέλη της όσο γίνεται πιο αποτελεσματικά μέσω μαθημάτων κυκλοφοριακής αγωγής Με τα έσοδα από τα διόδια και τη φορολογία να φροντίζει για τη συντήρηση οδοστρώματος Να επεμβαίνει στα σημεία που παρατηρούνται περισσότερα ατυχήματα Να θεσπίζει αυστηρή νομοθεσία και να προχωρά στην επιβολή προστίμων στους παραβάτες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Ο δεκαλογος του καλου οδηγου Ο δεκαλογος του καλου οδηγου 1) Η οδήγηση του αυτοκινήτου είναι μια σύνθετη διαδικασία που απαιτεί γνώση, σύνεση, υπευθυνότητα και σεβασμό στους άλλους. 2) Η κατάλληλη εκπαίδευση πριν την απόκτηση της άδειας οδήγησης είναι ζωτικής σημασίας και πρέπει να ξεκινά από τα σχολεία. Κατόπιν να ολοκληρώνεται μέσα από την εκπαίδευση σε μια αναγνωρισμένη καταξιωμένη σχολή οδηγών με αξιόλογους εκπαιδευτές. Και επειδή η εκπαίδευση δεν είναι μια στατική υπόθεση πρέπει ακόμη και μετά την απόκτηση του διπλώματος η εκπαίδευση να συνεχίζεται δια βίου με επιμόρφωση μέσα από ημερίδες ή και σεμινάρια. 3) Έγνοιες, προβλήματα και στεναχώριες είναι οι χειρότεροι συνοδηγοί. Πρέπει να παραμένουν έξω από το αυτοκίνητο. 4) Η ζώνη ασφαλείας μας δένει με τη ζωή. Έχει αποδειχθεί εκατομμύρια φορές σωτήρας ζωής ανθρώπων που ενεπλάκησαν σε οδικό ατύχημα. 5) Η ευγένεια προς τους άλλους οδηγούς και τους πεζούς διευκολύνει τη συνύπαρξη όλων στους δρόμους και κατά συνέπεια και εμάς τους ίδιους ως οδηγούς.

6) Οι πινακίδες και οι σηματοδότες αποτελούν βασικούς ρυθμιστές της ομαλής κίνησης στους δρόμους. Ο μη σεβασμός τους οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε ατύχημα. 7) Οδήγηση και κατανάλωση οινοπνεύματος αποτελούν εκρηκτικό συνδυασμό, οι συνέπειες του οποίου είναι ανυπολόγιστες. 8) Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση αποσπά επικίνδυνα την προσοχή και συχνά έχει γίνει αιτία τροχαίων ατυχημάτων. Είναι προτιμότερο να κάνουμε χρήση του κινητού όταν είμαστε σταματημένοι. 9) Η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του μειώνει καθοριστικά τις πιθανότητες ατυχήματος από κάποια βλάβη. 10) Αν είμαστε σε κακή ψυχολογική κατάσταση δεν πρέπει να οδηγούμε. Στατιστικές λένε ότι ανεβάζουμε τις πιθανότητες για ατύχημα στο πολλαπλάσιο.

Ομαδική εργασία : Σίμου Σπυριδούλα Παπρά Μαριάννα Σφήνα Μαρίνα Μπαιρακτάρη Αιμιλία