Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της 1.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΤΕΜΟΥΡ ΤΑΡΙΚ ΤΑΞΗ : ΓΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : k. ΠΟΝΤΙΚΗ.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
25 ψηλότερες αιτίες οδικών ατυχημάτων.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Τυπική πληροφοριακή σήμανση αυτοκινητόδρομου
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2ο Ποδηλατώντας με ασφάλεια στη πόλη μου.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της. Τα ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών στη χώρα μας(50%) ‏
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας Τζινευράκη Ειρήνη Τζίμα Κατερίνα Τουφεκιά Βαρβάρα Φάκου Πωλίνα Φύτρου Μαρία

ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΣΗΜΑΤΟ∆ΟΤΕΣ Κόκκινο σηµαίνει «υποχρεωτική στάση» Περιµένετε πίσω από τη γραµµή Κόκκινο και Κίτρινο σηµαίνει επίσης «υποχρεωτική στάση» - Περιµένετε πίσω από τη γραµµή- Μην προχωρήσετε µέχρι να ανάψει το πράσινο. Πράσινο σηµαίνει μπορείτε να προχωρήσετε αν ο δρόµος είναι ελεύθερος. Προσέχετε ιδιαίτερα αν θα στρίψετε. Κίτρινο σηµαίνει σταµάτα στη γραµµή. Μπορείτε να προχωρήσετε αν το κίτρινο άναψε αφού ήδη έχετε διασταυρώσει τη γραµµή ή είστε τόσο κοντά σ’ αυτή που αν σταµατήσετε δυνατόν να προκαλέσετε δυστύχηµα. Όταν το κίτρινο φως αναβοσβήνει σηµαίνει οδηγείτε µε προσοχή γιατί η διασταύρωση δεν θεωρείται σαν ελεγχόµενη µε φωτεινούς σηµατοδότες. Πράσινο βέλος σηµαίνει πως µπορείτε να προχωρήσετε προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος ανεξάρτητα τι δείχνουν τα άλλα φωτά.

ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ Ο οδηγός οχήµατος οφείλει: εισερχόµενος σε δρόµο µε προτεραιότητα, να ελαττώνει την ταχύτητα του οχήµατος του ή να σταµατά τελείως και να παραχωρεί δικαίωµα προτεραιότητας στην τροχαία που κινείται στον δρόµο αυτό. Να µην προσπερνά ούτε να αποπειράται να προσπεράσει όχηµα κινούµενο προς την ίδια κατεύθυνση σε κάθε σηµείο που υπάρχει στη µέση του οδοστρώµατος συνεχής άσπρη γραµµή να παραχωρεί δικαίωµα προτεραιότητας σε οχήµατα που κινούνται από δεξιά σε κυκλικούς κόµβους, εκτός αν υπάρχει άλλη σήµανση στο δρόµο, και σε διασταυρώσεις δρόµων στους οποίους η προτεραιότητα δεν ρυθµίζεται µε σήµατα τροχαίας

ΣΤΑΣΗ Πρόσωπο το οποίο οδηγεί ή έχει τον έλεγχο µηχανοκίνητου οχήµατος σε οποιαδήποτε δρόµο οφείλει να µη σταµατά το όχηµα µέσα σε λωρίδα κυκλοφορίας σε απόσταση µικρότερη των δέκα µέτρων από συµβολή δρόµων ή οδοδείκτη ή σε απόσταση µικρότερη των πενήντα µέτρων από φωτεινό σηµατοδότη τροχαίας. ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ Πρόσωπο το οποίο οδηγεί ή έχει την ευθύνη ή τον έλεγχο µηχανοκίνητου οχήµατος σε οποιοδήποτε δρόµο, οφείλει να µη σταθµεύει το όχηµα ούτε εγκαταλείπει αυτό Στην είσοδο ή έξοδο σταθµού πυροσβεστικής, αστυνοµικού σταθµού ή οποιουδήποτε άλλου δηµόσιου ή ιδιωτικού χώρου Σε οποιοδήποτε δρόµο, στην αντίθετη πλευρά της πορείας του οχήµατος Σε χώρους στάθµευσης οχηµάτων για άτοµα µε αναπηρίες και σε χώρους στάθµευσης για ταξί και για οχήµατα τροφοδοσίας Σε ποδηλατοδρόµο ή σε ποδηλατολωρίδα Πάνω σε πεζοδρόµιο ή πεζόδροµο

ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΕΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Τα τροχαία ατυχήµατα εκτιµάται διεθνώς ότι αποτελούν την τρίτη αιτία θανάτου, µετά τις καρδιοπάθειες και τον καρκίνο. Τρεις είναι οι παράγοντες αυτοί: Ο άνθρωπος, ως οδηγός ή πεζός Το όχηµα Ο δρόµος Στο όχηµα : Η παλαιότητα Η κακή συντήρηση Το µεγάλο φορτίο Στο δρόµο: Η κακή κατάσταση της οδού Η ελλιπής οδική σήµανση Ο εξοπλισµός Ο ελλιπής φωτισµός Οι περιβαλλοντικές συνθήκες

ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Φοράµε πάντα ζώνη και κράνος. ∆εν οδηγούµε υπό την επήρεια αλκοόλ ή άλλων τοξικών ουσιών. ∆εν µιλάµε στο κινητό όταν οδηγούµε. ∆εν τρέχουµε και δεν επιδεικνύουµε τις ικανότητες μας στο τιµόνι . ∆εν παραβιάζουµε τα φανάρια, τα στοπ και σεβόµαστε την προτεραιότητα των άλλων. Κάνουμε συχνό τεχνικό έλεγχο του οχήµατος. Οδηγούμε προσεκτικά σε αντίξοες καιρικές συνθήκες. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Έλεγχος µπαταριάς. Προσοχή στα ελαστικά του οχήµατος. Κανονική λειτουργία φώτων. Χρήση αλυσίδων. ∆ιατήρηση απόστασης.

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ H µηχανική της κίνησης είναι η ίδια και για τους µπροστά και για τους πίσω επιβάτες και άρα η πιθανότητα και η σοβαρότητα του τραυµατισµού αντίστοιχη. Με τη ζώνη ασφαλείας ελαχιστοποιούµε την πιθανότητα τραυµατισµού κατά 20% αλλά και αν επέλθει τραυµατισµός η πιθανότητα σοβαρού τραυµατισµού ελαττώνεται κατά 40%