Οδηγίες συγγραφής εργασιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών Ενότητα 6: Η μελέτη της σχολικής τάξης Πόταρη Δέσποινα, Σακονίδης Χαράλαμπος Σχολή Θετικών επιστημών.
Advertisements

Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
M. PARKIN, M. POWELL, K. MATTHEWS Αρχές οικονομικής 120/9/2016.
«Εργασιακό Άγχος στο Σχολικό Περιβάλλον. Κατευθυντήριες Γραμμές Διαχείρισης» Γεωργία Παναγιώτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
ΥΠΟ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ: ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Π. ΤΣΙΤΣΟΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Λάμπρος Π. Γκουτζάνης Στοματικός και Γναθοπροσωπικός Χειρουργός ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ Βασική Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση σύμφωνα με τις τελευταίες.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Απόδιακου Αναστασία Τμήμα Βιοτεχνολογίας Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Φορέας πρακτικής άσκησης : Εργαστήριο Φυσιολογίας και Μορφολογίας φυτών ΓΠΑ Επιβλέπουσα.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
Εισαγωγή στη Ρομποτική Ενότητα 11: Επίγεια Ρομποτικά Οχήματα Τζες Αντώνιος Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ, ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΝΟΥΚΛΕΙΝΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ, ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ/ΛΙΠΙΔΙΩΝ Βιβλιογραφία: [1]
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΕΚ Ελληνικού
Πρωταθλητές στο κάπνισμα οι Έλληνες μαθητές.
Διατροφή στην τρίτη ηλικία Διατροφή και καρδιαγγειακά νοσήματα
Κυριάκος Αθανασίου, Καθηγητής TEAPH-EKPA.
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
An illusory consensus behind GMO Health Assessment
Δομή και Ύλη του μαθήματος Οδηγίες συγγραφής εργασιών
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Τα μόρια της ζωής.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΚΥΤΤΑΡΟ: Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Διατήρηση και μεταβίβαση της γενετικής πληροφορίας
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Τα μαθηματικά στους δρόμους και στα σχολεία
For Health and Consumers
ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
Η θεμελιώδης μονάδα ζωής
Κινητό: Επιπτώσεις στην υγεία.
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΝΟΥΚΛΕΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ
Μάθημα 8ο, ΤΡΟΦΗ & ΤΡΟΦΙΜΑ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
DNA – Μηχανισμοί επιδιόρθωσης
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Παρατήρηση των χρωμοσωμάτων - καρυότυπος
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Λειτουργίες του γενετικού υλικού
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΗΣΗ.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΜΟΡΙΑΚΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγίες συγγραφής εργασιών Ι. Οικονομόπουλος

Εργασίες Εργασίες γραπτές ή συμπληρωματικά και προφορικές Εργασίες γραπτές ή συμπληρωματικά και προφορικές δεν θα ανατίθενται αποκλειστικά προφορικές εργασίες Το θέμα της εργασίας θα είναι «νόσημα προκαλούμενο από βακτήριο/ιός/μύκητας/πρωτόζωο) με έμφαση στην αιτιολογία, προστασία τη δημόσιας υγείας, διάδοση στην Ελλάδα, πρόληψη, αναφορικά με μηρυκαστικά/χοίρο/ίππο/πτηνά/ψάρια/κουνέλι/σκύλ ο/γάτα Πέραν αυτών, θέματα εργασιών θα συζητούνται κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Οι εργασίες ανεξαρτήτως είδους βαθμολογούνται με 0, 20%, 30% ή 50% του βαθμού της τελικής γραπτής εξέτασης εάν αυτός είναι προβιβάσιμος. Οι προφορικές εργασίες παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος και βαθμολογούνται με 0, 5%, 15% ή 20% του βαθμού της τελικής γραπτής εξέτασης εάν αυτός είναι προβιβάσιμος. Εργασίες που περιλαμβάνουν αμφότερα τα είδη (γραπτά και προφορικά) βαθμολογούνται αθροιστικά για κάθε τμήμα της εργασίας. Η πριμοδότηση που προκύπτει συνυπολογίζεται στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης όπως αναφέρεται παρακάτω.

βιβλιάριο ατομικής πριμοδότησης φοιτητή Ο βαθμός της εργασίας αναγράφεται και υπογράφεται στο βιβλιάριο και συνυπολογίζεται με τον βαθμό των εξετάσεων αρκεί ο φοιτητής να το προσκομίσει στην εξέταση.

Στο τέλος των παραδόσεων γίνονται γραπτές εξετάσεις. Στο τέλος των παραδόσεων γίνονται γραπτές εξετάσεις. Αθροίζεται ο βαθμός των γραπτών εξετάσεων και ο βαθμός της εργασίας αν έχει γίνει, ως εξής: Τελικός Βαθμός = Βαθμός γραπτών εξετάσεων + Βαθμός γραπτών εξετάσεων Χ το ποσοστό πριμοδότησης (π.χ. 0, 20%, 30% ή 50%).

Οδηγίες συγγραφής εργασιών και πτυχιακών μελετών Οδηγίες συγγραφής εργασιών και πτυχιακών μελετών

Ατομικό βιβλιάριο πριμοδότησης φοιτητή Η χρήση του είναι εθελοντική Σφραγίζεται και προσκομίζεται από τον φοιτητή αν το επιθυμεί σε κάθε εξέταση προφορική ή γραπτή

Η εργασία θα παραδίδεται την προκαθορισμένη ημερομηνία σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή Η έκταση της κάθε εργασίας καθορίζεται μεταξύ 2000 και 2500 λέξεων (πρέπει να αναφέρεται το σύνολο των λέξεων στην 2η σελίδα – δεν συμπεριλαμβάνεται ο πίνακας περιεχομένων και η βιβλιογραφία)

Ο τρόπος συγγραφής της αναφορικά με τη διαμόρφωση και τις βιβλιογραφικές παραπομπές θα πρέπει να είναι σύμφωνος με το πρότυπο πτυχιακής εργασίας που είναι αναρτημένο στον ιστότοπο του Τμήματος http://zp.aua.gr/sites/zp.aua.gr/files/thesis_ZP_2014.pdf Η αξιολόγηση και η βαθμολόγηση της κάθε εργασίας θα γίνεται βάσει της επάρκειας και της πληρότητας της ανάλυσης του θέματος, του εύρους των βιβλιογραφικών ή άλλων πηγών, και της ακρίβειας στη διατύπωση.

Περίληψη Ελληνικά και Αγγλικά Γενικό Μέρος Εισαγωγή: λίγα λόγια (?) αναφορικά με ορισμούς, αιτιολογία, γενικά στοιχεία επιζωοτιολογίας και επιδημιολογίας, πρόληψη Σχετικά δεδομένα που να βοηθάνε να γίνει κατανοητό το αντικείμενο Σκοπός της εργασίας Ειδικό Μέρος Συμπεράσματα

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ

παραπομπές Storhoff JJ, Lucas AD, Garimella V, Bao YP, Müller UR (2004) Homogeneous detection of unamplified genomic DNA sequences based on colorimetric scatter of gold nanoparticle probes. Nature Biotechnology 22: 883-887. Πώς τις παραθέτουμε στο κείμενο: (Storhoff et al., 2004) Πώς τις παραθέτουμε όταν είναι πολλές: (Storhoff et al., 2004; Ikonomou et al., 2002; Serva et al., 2000) και πώς στο τέλος πού χρειάζονται τι εννοούμε όταν λέμε πλούσιες παραπομπές

Προσοχή στις εκφράσεις Δεν χρησιμοποιούμε λογοτεχνικά σχήματα λόγου και καθημερινές εκφράσεις που είναι δόκιμες στον προφορικό μόνο λόγο, π.χ. Η μέθοδος χρησιμοποιεί… Η έρευνα μας έδειξε… Τρέξαμε τη μέθοδο… Βάλαμε 3 διαφορετικά αντιγόνα… Από τη μία μεριά …

Προσοχή στη διατύπωση Αιτιολογία Η σαλμονέλα προκαλείται, όταν το μικρόβιό της διεισδύσει στο επιθήλιο του λεπτού εντέρου…  …υπάρχει έλλειψη καλών δεδομένων επιτήρησης.

Τον πληθυντικό μόνο όταν είναι απαραίτητος Στα πλαίσια… Τα κόστη… Οι συμπεριφορές…

Απαντώ στην ερώτηση και όχι απαντώ την ερώτηση Έφυγε πριν από το τέλος και όχι έφυγε πριν το τέλος Όσον αφορά το ζήτημα και όχι όσον αφορά στο ζήτημα Αναφορικά με και όχι αναφορικά στο

Το τελικό -ν Διατηρείται όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από Φωνήεν ή δίφθογγο: την ώρα Κ, π, τα, μπ, ντ, γκ, τσ, τζ, ξ, ψ Διατηρείται ανεξαρτήτως της επόμενης λέξης Έναν, κανέναν (αόριστες αντωνυμίες) Το αρνητικό μόριο δεν Αυτήν, την, αυτόν, τον (τριτοπρόσωπη αντωνυμία) Καλό είναι να διατηρείται το ν στο αρσενικό άρθρο «τον» για να μη συγχέεται με το ουδέτερο άρθρο: τον μοριακό τύπο.

Πηγές πληροφοριών NCBI Merk Βιβλιοθήκες Πηγές αναζήτησης επιδημιολογικών και επιζωοτιολογικών δεδομένων Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (http://www.minagric.gr/index.php/el/) Για επιζωοτιολογικά δεδομένα επιλέγετε «Αγρότης-Επιχειρηματίας» και μετά το είδος του ζώου Για επιδημιολογικά δεδομένα επιλέγετε «Πολίτης» και μετά τον τομέα ενδιαφέροντος European Center for Disease Prevention and Control (http://ecdc.europa.eu/en/publications/surveillance_reports/annual_epidem iological_report/Pages/epi_index.aspx). Επιλέγετε μικροβιακό παράγοντα και έτος ή οποιαδήποτε σχετική με το αντικείμενό σας δημοσίευση