6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Advertisements

1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2015.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Εταιρική Διακυβέρνηση
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μαθηματικα στην κουζινα
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Οδυσσέας Κοψιδάς Ελευθέριος Σαχινίδης
Project τμηματοσ γυναικων
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αποικίες στον Άρη Top Six Χατζής Πέτρος Χατζής Ευάγγελος
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση 1η Διάλεξη: Εισαγωγή, Δίκαιο & Έγκλημα, Θεωρητικές Προσεγγίσεις/Έννοιες Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος, MSc στις.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
Διασφαλίζουμε την πρόσβαση σε οικονομική, αξιόπιστη, βιώσιμη και σύγχρονη ενέργεια για όλους Υποομάδα Στόχου 7   Σαββάκης Ηλίας, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ,
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ Ζαρός Ηρακλείου, 17-18/12/2016 Στατιστική ανάλυση συμμετοχών και διακρίσεων αθλητών juniors της Κρήτης τα τελευταία 15 χρόνια (2002-2016) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Νίκος Τζωρμπατζάκης (MSc, PhD) Ομοσπονδιακός Προπονητής Τεχνικός Σύμβουλος Ζ’ Ένωσης

Στοιχεία συμμετοχών αθλητών juniors της Κρήτης σε Ενωσιακά Πρωταθλήματα τα τελευταία 15 χρόνια (2002-2016).

Στοιχεία διακρίσεων αθλητών juniors της Κρήτης σε Πανελλήνια κατάταξη τα τελευταία 9 χρόνια (2008-2016).

Πτώση 2003-2007. Άνοδος 2008-2010. Άνοδος 2012-2016. 2016=2002 Πτώση 2003-2007. Άνοδος 2008-2010. Άνοδος 2012-2016. 2016=2002 Αγόρια 12

Σταθερά μέτρια επίπεδα 2012-2016. Αυξομειώσεις 2003-2011. Σταθερά μέτρια επίπεδα 2012-2016. 2016=2002. Λιγότερα από 12άρια Αγόρια 14

Αγόρια 16 Μικρές κυματοειδείς αυξομειώσεις 5ετίας. Σταθερά χαμηλά επίπεδα. 2016=2002. Λιγότερα από 14άρια Αγόρια 16

σε σταθερά μέτρια επίπεδα. 2016<2002. Μικρές αυξομειώσεις 2005-2016 σε σταθερά μέτρια επίπεδα. Κορίτσια 12

Αυξομειώσεις σε μέτρια προς χαμηλά επίπεδα. 2016=2002. Λιγότερα από τα 12άρια. Κορίτσια 14

Κορίτσια 16 Σταθερά σε χαμηλά επίπεδα. 2016<2002. Λιγότερα από τα 14άρια. Κορίτσια 16

Aγόρια > Κορίτσια για το σύνολο U12+U14+U16. Αύξηση διαφοράς 2015-2016. Aγόρια vs Κορίτσια 12,14,16

Αγόρια 12 4 χρονιές τo No1 στο Top10 και 4 χρονιές στο Top20. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 σε μικρή αύξηση 2014-2016. Αγόρια 12

Αγόρια 14 4 χρονιές τo No1 στο Top10 και 4 χρονιές στο Top20. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 σχετικά σταθερή με μείωση 2014-2016.

Αγόρια 16 5 χρονιές τo No1 στο Top10 και 3 χρονιές στο Top20. Με πτωτικές τάσεις 2013-2016. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 με αυξομειώσεις.

Αγόρια 18 2 χρονιές τo No1 στο Top10 και 4 χρονιές στο Top20. Με πτωτικές τάσεις 2014-2016. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 μεγάλη με αυξομειώσεις. Αγόρια 18

Αγόρια όλες οι κατηγορίες 2 χρονιές τα No1 στο Top10 και 6 χρονιές στο Top20. Διαδοχικές αλληλουχίες αύξησης-μείωσης για τα Νο1-4. Η απόσταση των Νο1-Νο4 με τα Νο1 αρκετά μεγάλη με αυξομειώσεις. Αγόρια όλες οι κατηγορίες

Κορίτσια 12 3 χρονιές τo No1 στο Top10 και 4 χρονιές στο Top20. Με πτωτικές τάσεις 2013-2016. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 με αυξομειώσεις και άνοιγμα «ψαλίδας» 2014-2016. Κορίτσια 12

Κορίτσια 14 4 χρονιές τo No1 στο Top10 και 3 χρονιές στο Top20. Με πτωτικές τάσεις 2015-2016. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 σχετικά σταθερή. Κορίτσια 14

Κορίτσια 16 4 χρονιές τo No1 στο Top10 και 2 χρονιές στο Top20. Με ανοδικές τάσεις 2014-2016. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 σχετικά σταθερή. Κορίτσια 16

Κορίτσια 18 2 χρονιές τo No1 στο Top10 και 1 χρονιά στο Top20. Με ανοδικές τάσεις 2015-2016. Η απόσταση του Μέσου Όρου Νο1-Νο4 με το Νο1 σχετικά σταθερή και κοντινή 2012-2016 . Κορίτσια 18

Κορίτσια όλες οι κατηγορίες 1 χρονιά τα No1 στο Top10 και 7 χρονιές στο Top20. Σταθερότητα των Νο1-4. Η απόσταση των Νο1-Νο4 με τα Νο1 μέτρια και σχετικά σταθερή. Κορίτσια όλες οι κατηγορίες

Συμπεράσματα – Συζήτηση Στατιστική ανάλυση συμμετοχών και διακρίσεων αθλητών juniors της Κρήτης τα τελευταία 15 χρόνια (2002-2016) Συμπεράσματα – Συζήτηση Βελτιώσεις στον αγωνιστικό σχεδιασμό σε Ενωσιακό επίπεδο για την διατήρηση αθλητών-τριών στις μεγαλύτερες κατηγορίες. Περισσότερη εστίαση στην προσέλκυση ταλαντούχων κοριτσιών. Προσπάθεια καλλιέργειας συνεργασίας μεταξύ των κορυφαίων αθλητών-τριών σε προπονητικό και αγωνιστικό επίπεδο. Ανάγκη για πρόγραμμα ανίχνευσης ταλέντων σε μικρή ηλικία.