Ομήρου Ιλιάδα Ζ 369-529.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (WIKI) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (WIKI) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1o Πανελλήνιο.
PROJECT ARKANOID Αντρέας Κουκκουλλής Ορέστης Ξενή XANIA 2012.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΙΤΑ ΤΗΣ ΤΑΕΙΣΟ
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
Wiki Γραφείου Εκπαίδευσης Βρυξελλών
Ικτίνος και Καλλικράτης
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Η διαδικασία κατα μάθημα. 1ο μάθημα: Ερωτηματολόγια γραπτά + προφορικά  Εισαγωγή στο θέμα με video (βιοκλιματικό σπίτι) και p.point Γενικές πληροφορίες.
«Ποιος είναι αυτός που…»
Γιάννης Ρίτσος.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Στην Κύπρο για διακοπές ΤΑΞΗ Δ΄ Ενότητα 1 3 η Παρουσίαση (Διεθνή Αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου)
Ολίβια Σοβίνσκα Μαρία-Ελένη Χωριανοπούλου Οδυσσέας Ψαρράς Μάρτιος.
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Γίνε μέλος ενός wiki Για να μπορέσεις να δουλέψεις στο δικό μας wiki της Οικιακής Οικονομίας (υπάρχουν και άλλα) πρέπει.
ΜΠΟΡΝΤΟ-ΓΑΛΛΙΑ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Γιατί θέλω τον OLPC XO. Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
AudioTool – podcasting, sound
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Πως ηταν τοτε και πως ειναι τωρα
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα για την Ιστορία
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Από τον Web 1.0 στον Web X
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
To Φωτόδεντρο.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομήρου Ιλιάδα Ζ 369-529

Εργαζόμενοι σε ομάδες, ανακαλύπτουμε, συγκρίνουμε, συνθέτουμε, δημιουργούμε, παρουσιάζουμε στους συμμαθητές μας, δημοσιεύουμε για κάθε ενδιαφερόμενο… στο Wiki eΔημιουργοί Β3 - Β4 2014-2015 Σοφία Χαντζή

ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Το γράμμα του Έκτορα… Η παραμάνα αφηγείται… ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Ζ 369-529 Το ημερολόγιο της Ανδρομάχης… Οικογενειακές Ιστορίες… ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Σκεπετάρης Πάρης, Τσαπλαρής Δημήτρης, Τσίκας Γιώργος Σκεπετάρης Πάρης, Τσαπλαρής Δημήτρης, Τσίκας Γιώργος. Χρονόπουλος Μάριος, Σιάχου Σοφία Β4

Γιατί;… γιατί μου το κάνει αυτό;… Πώς είναι δυνατόν να σκέφτεται μόνο την τιμή του!... ότι θα αφήσει πίσω του ένα παιδί ορφανό, μια γυναίκα χήρα…αυτά δεν τα λογαριάζει! …………………………………………………… Έκανα τα πάντα για να τον μεταπείσω, αλλά είναι ανένδοτος. Από μια πλευρά τον καταλαβαίνω. Είναι χρέος στο λαό του να μη δειλιάσει, να τον υπερασπιστεί. Από την άλλη… πώς είναι δυνατόν να μην σκέφτεται το παιδί του, την οικογένειά του; Δεν μου έχει απομείνει κανένας άλλος εκτός από αυτόν και τώρα θα μείνω μόνη. Πως θα τα καταφέρω; Τι θα απογίνω εγώ και ο Αστυάνακτας; ……………………………………………………… Αυτή ήταν η τελευταία μας συνάντηση…το ξέρω…το νιώθω. Προσπάθησα με όλους τους τρόπους να τον μεταπείσω. Μάταια… Έπαιξε λίγο με το γιο μας,τον αγκάλιασε… φάνηκε τόσο ευτυχισμένος… η ελπίδα γεννήθηκε πάλι μέσα μου… και του έδωσε ευχές για το μέλλον. Ποιο μέλλον όμως; Ξέρουμε όλοι ότι πλησιάζει το τέλος… ………………………………………………………............... Ας το σκεφτόταν μια τελευταία φορά… αλλά όχι. Δεν ακούει τίποτα, είναι αποφασισμένος να πολεμήσει μέχρι θανάτου, κι ας ξέρει τι θα φέρει για μας η απόφασή του. ………………………………………………………............... Πώς θα σώσω το παιδί μας; Πώς θ’ αντέξω τον εξευτελισμό της δουλείας; Θα χάσω τον ακριβό μου Έκτορα, η Τροία θα χαθεί και μαζί της θα χαθούμε και εμείς! Πρέπει να είμαι δυνατή!… Σωφρονά Χριστίνα, Χουλιαρά Έλενα, Τσάκαλου Ελένη, Τσουμάνη Νικολέττα Β4

Νίκος Λογοθέτης, Χαράλαμπος Μπιτσόλλη, Κων/νος Παπαπάνος https://www.youtube.com/watch?v=sOy-ofliFDk Νίκος Λογοθέτης, Χαράλαμπος Μπιτσόλλη, Κων/νος Παπαπάνος Β3