Αλγόριθμοι/ ΨΕΠ Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Advertisements

Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
ΑΜΠΕΛΙ - ΚΟΑ ΟΙΝΟΥ Γραμματικός Διονύσιος, Γεωπόνος, Msc Προϊστάμενος Τμήματος Αμπέλου Δ/νση Συστημάτων Καλλιέργειας.
ΒΙΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣΣ Διατροφή και Νοσολογία Νοσήματα από έλλειψη διατροφικών συστατικών Χρόνια διατροφο-εξαρτώμενα νοσήματα 1.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
Τεχνολογία & Ποιοτικός Έλεγχος Γάλακτος και Γαλακτοκομικών Προϊόντων Ενότητα 2 (Μέρος Β): Χημική σύσταση & φυσικοχημικές ιδιότητες του γάλακτος. Ελένη.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αντιαρρυθμικά φάρμακα. Η καρδιά περιέχει εξειδικευμένα κύτταρα που εκπολώνονται αυτόματα, παράγοντας δυναμικά ενέργειας απουσία εξωτερικών ερεθισμάτων.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΜΑΣΤΟΥ Ελένη Σπανίδου-Καρβούνη Παθολογοανατόμος Αρεταίειο Νοσοκομείο.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού - Μέθοδοι ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014:
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού : Υπάρχουν τρεις κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού, αναγνωρισμένες από την Ευρωπαϊκή Ένωση: το φυσικό μεταλλικό νερό, το επιτραπέζιο.
Όπως προβλέπονται: 1. Στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1083/06, άρ. 69, 2.Στον Ε.Κ. 1828/06 (άρθρα 2-10) όπως τροποποιήθηκε & ισχύει Συνοπτικά:  Η ΕΥΔ ΕΠ ΨΣ.
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
ΔΙΑΘΕΣΗ – ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΡΟΩΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΩΝ & ΒΟΥΣΤΑΣΙΩΝ ΓΑΛΑΚΤΟΠΑΡΑΓΩΓΉΣ (συνέχεια)
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Τι είναι οξείδωση και αναγωγή;
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Απορρόφηση , κατανομή και απέκκριση φαρμάκων
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Ανάλυση προβλήματος Κεφάλαιο 1.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΔΙΑΛΕΞΗ 2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ - ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Καρκίνος χοληδόχου κύστεως
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
3ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ ΓΡΑΦΗ ΜΟΡΙΑΚΩΝ ΤΥΠΩΝ x + y A B -
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Σύγχρονα Ασκληπιακά Πάρκα Υγεία <-> Πολιτισμός
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
Κεφάλαιο 7 10/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
Ενότητα Γ7.1γ (Εισαγωγή στους Αλγορίθμους )
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
המצגת נעשתה ע"י מלכה יאיון
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Ενότητα Γ7.4.11(Προβλήματα Δομής Διακλάδωσης )
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/SOFTWARE ΨΕΠ
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
Κεφάλαιο 2 Ξένιος Αντωνιάδης 6/12/2019.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλγόριθμοι/ ΨΕΠ Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 1(Στόχοι) Ποια είναι τα στάδια του κύκλου ανάπτυξης ενός προγράμματος? Τι είναι αλγόριθμος? Ποιες οι τρείς βασικές δομές του δομημένου προγραμματισμού? Να γνωρίζετε την σημασία των σχημάτων σε ένα λογικό διάγραμμα Να δημιουργήτε λογικά διαγράμματα με την χρήση του προγράμματος ‘Algo’. Χρησιμοποιώντας την ακολουθιακή δομή . Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 1 (Περιγραφή) Οι μαθητές θα δουλέψουν ομαδικά και θα μελετήσουν τα σημεία 2.1- 2.5.2, 2.9-2.11, από το φάκελο Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (15’) Θα μπορούν να απαντούν ατομικά τις ερωτήσεις-στόχους Θα συζητήσουν τους στόχους με τον Δάσκαλο Θα σχεδιάσουν λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του προγράμματος ‘Algo’ Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Να σχεδιάσετε ένα αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει δύο αριθμούς και παρουσιάζει το άθροισμα τους (Ομαδική Εργασία). Να σχεδιάσετε λογικό διάγραμμα που να διαβάζει έναν ακέραιο αριθμό και να τυπώνει το τριπλάσιο του. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις σε φύλλο Α4 και να τις επιστρέψετε στον δάσκαλο το επόμενο μάθημα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Άσκηση 1 Ποια είναι τα στάδια τα οποία πρέπει να ακολουθήσει ο προγραμματιστής για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα το οποίο υπολογίζει το εμβαδό του τετραγώνου. Εξηγήστε τι είναι αλγόριθμος Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Άσκηση 2 Να σχεδιαστεί το λογικό διάγραμμα το οποίο να: (α) Ζητά τον αριθμό των DVDs που πρόκειται να ενοικιάσει ένας πελάτης (β) Υπολογίζει την συνολική τιμή (γ) Υπολογίζει την έκπτωση (δ) Υπολογίζει την τελική τιμή (ε) Παρουσιάζει την έκπτωση (στ) Παρουσιάζει την τελική τιμή   Συνολική Τιμή = Αριθμός DVDs * 0,50 Έκπτωση = Συνολική Τιμή * 10% Τελική Τιμή = Συνολική Τιμή – Έκπτωση Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Βιβλιογραφία Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (Παράγραφοι 2.1- 2.5.2, 2.9-2.11) www.teacherx.eu Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι(Σημειώσεις) (Σελ 2-8) www.teacherx.eu Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι (Σελ 1-16) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 2(Στόχοι) Ακολουθιακή Δομή Προκαταρκτική Εκτέλεση Να δημιουργείτε λογικά διαγράμματα με την χρήση του προγράμματος ‘Algo’ χρησιμοποιώντας την ακολουθιακή δομή και να ελέγχετε την ορθότητα του με την βοήθεια της προκαταρκτικής εκτέλεσης. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 2 (Περιγραφή) Οι μαθητές θα δουλέψουν ομαδικά και θα μελετήσουν τα σημεία 3.1- 3.1.2, από το φάκελο Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (5’) Θα μπορούν να απαντούν ατομικά τις ερωτήσεις-στόχους Θα συζητήσουν τους στόχους με τον Δάσκαλο Θα σχεδιάσουν λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του προγράμματος ‘Algo’ και θα εφαρμόζουν προκαταρκτική εκτέλεση Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Προκαταρκτική Εκτέλεση Δίνουμε τυχαίες τιμές (Δεδομένα) στον αλγόριθμο και τον εκτελούμε για να δούμε τι αποτελέσματα θα μας δώσει (Πληροφορίες). Επίσης παρατηρούμε και τις τιμές που παίρνουν οι διάφορες μεταβλητές κατά την διάρκεια της εκτέλεσης Για το λόγο αυτό δημιουργούμε ένα πίνακα τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης Με την Προκαταρκτική Εκτέλεση ελέγχουμε την ορθότητα των αποτελεσμάτων του αλγορίθμου Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αρχή 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Μεταβλητές Αποτέλεσμα Number 1 Number2 Total 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τύπωσε Total Τέλος Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

(B) την περίμετρο (P=2*3.14*R) Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Να δημιουργηθεί λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται την ακτίνα του κύκλου και θα υπολογίζει και τυπώνει. (A) το εμβαδόν ( E=3.14*R2 ) (B) την περίμετρο (P=2*3.14*R) Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Να σχεδιάσετε το λογικό διάγραμμα το οποίο θα υπολογίζει το εμβαδό της σκιασμένης επιφάνειας του πιο κάτω σχήματος. B A B Να γίνει προκαταρκτική εκτέλεση 08/04/2019 Ξένιος Αντωνιάδης

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις σε φύλλο Α4 και να τις επιστρέψετε στον δάσκαλο το επόμενο μάθημα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

ΆΣΚΗΣΗ 1 Να συμπληρώσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης για τις πιο κάτω τιμές του χ Αρχή Διάβασε Χ Ζ Υ*Χ Υ Χ*Χ Τύπωσε Υ Τέλος Τύπωσε Ζ Μεταβλητές Αποτέλεσμα Χ Υ Ζ 2 5 10 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

ΆΣΚΗΣΗ 2 Να σχεδιάσετε και να συμπληρώσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης για Α=9 και Α=15 Αρχή Διάβασε A c A*2 D C*A*2 Τύπωσε D Τύπωσε C Τέλο ς Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

ΆΣΚΗΣΗ 3 Ένας αλγόριθμος διαβάζει το όνομα ενός μαθητή και τους βαθμούς του στην Πληροφορική, Μαθηματικά και Βιολογία. Στη συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο. Τέλος παρουσιάζει το όνομα του μαθητή τους βαθμούς του στα τρία μαθήματα και τον μέσο όρο. Να σχεδιάσετε τα λογικό διάγραμμα και τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης αν το Όνομα του μαθητή ήταν Ευτέρπη Λολιάδη και οι βαθμοί της ήταν 18, 12 και 13 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Βιβλιογραφία Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (Παράγραφοι 3.1- 3.1.2) www.teacherx.eu Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι(Σημειώσεις) (Σελ 2-8) Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι (Σελ 1-16) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 3(Στόχοι) Ακολουθιακή Δομή Προκαταρκτική Εκτέλεση Να δημιουργείτε λογικά διαγράμματα με την χρήση του προγράμματος ‘Algo’ χρησιμοποιώντας την ακολουθιακή δομή και να ελέγχετε την ορθότητα του με την βοήθεια της προκαταρκτικής εκτέλεσης. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 3 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει τις αρχές σχεδιασμού λογικών διαγραμμάτων και προκαταρκτικής εκτέλεσης Οι μαθητές θα δουλέψουν ατομικά θα σχεδιάσουν λογικά διαγράμματα με το πρόγραμμα Algo και θα εφαρμόσουν προκαταρκτική εκτέλεση. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αρχές σχεδιασμού λογικών διαγραμμάτων και προκαταρκτικής εκτέλεσης Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αρχή 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Μεταβλητές Αποτέλεσμα Number 1 Number2 Total 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τύπωσε Total Τέλος Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση με δικά σας δεδομένα Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση1 Ένας αλγόριθμος διαβάζει το όνομα ενός μαθητή και τους βαθμούς του στην Πληροφορική, Μαθηματικά και Βιολογία. Στη συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο. Τέλος παρουσιάζει το όνομα του μαθητή τους βαθμούς του στα τρία μαθήματα και τον μέσο όρο. Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση με δικά σας δεδομένα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση2 Σχεδιάστε ένα αλγόριθμο που διαβάζει το μήκος των πλευρών ενός ορθογωνίου παραλληλογράμμου και να εμφανίζει το εμβαδόν του. Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση με δικά σας δεδομένα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση3 Σχεδιάστε ένα αλγόριθμο που διαβάζει το ποσό των λιρών και υπολογίζει και εμφανίζει το αντίστοιχο ποσό σε Ευρώ. 1 λίρα=1.71 Ευρώ Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση με δικά σας δεδομένα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση4 Σχεδιάστε ένα αλγόριθμο που διαβάζει την πλευρά ενός τετραγώνου και υπολογίζει και εμφανίζει το εμβαδόν. Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση με δικά σας δεδομένα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση5 Ζητά τον αριθμό των DVDs που πρόκειται να ενοικιάσει ένας πελάτης (β) Υπολογίζει την συνολική τιμή (γ) Υπολογίζει την έκπτωση (δ) Υπολογίζει την τελική τιμή (ε) Παρουσιάζει την έκπτωση (στ) Παρουσιάζει την τελική τιμή   Συνολική Τιμή = Αριθμός DVDs * 0,50 Έκπτωση = Συνολική Τιμή * 10% Τελική Τιμή = Συνολική Τιμή – Έκπτωση Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση με δικά σας δεδομένα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Βιβλιογραφία Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (Παράγραφοι 3.1- 3.1.2) www.teacherx.eu Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι(Σημειώσεις) (Σελ 2-8) Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι (Σελ 1-16) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 4 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει τι είχαν κάνει στα προηγούμενα μαθήματα (4’) Ο Δάσκαλος θα αναφέρει τους στόχους (1’) Οι μαθητές θα δουλέψουν συνεργατικά και θα μελετήσουν τα σημεία 2.7, 2.7.2, 3.2(Μόνο η Εκφώνηση),3.2.2 από το φάκελο O DASKALOS/ Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (10’) Θα συζητήσουν τους στόχους και απορίες με τον δάσκαλο κατά την διάρκεια της μελέτης Θα λύσουν ασκήσεις συνεργατικά(5’) Θα γίνει παρουσίαση από το δάσκαλο σχετικά με τους στόχους(10΄) Θα σχεδιάσουν λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του προγράμματος ‘Algo’ σε ατομικό επίπεδο(12’) Ο δάσκαλος θα πάρει την κατ’ οίκο εργασία και θα ανακεφαλαιώσει (2’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι(1’) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Τι έχουμε δει στα προηγούμενα μαθήματα Τι έχουμε δει στα προηγούμενα μαθήματα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αρχή 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Μεταβλητές Αποτέλεσμα Number 1 Number2 Total 150 120 270 -15 45 30 -370 -130 -500 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τύπωσε Total Τέλος Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 4(Στόχοι) Τελεστές σύγκρισης Συνθήκες Οι τιμές «Αληθείς» , «Ψευδής» Δομή Διακλάδωσης, πως δημιουργείται Πίνακας Προκαταρκτικής εκτέλεσης με συνθήκες Να σχεδιάζετε λογικά διαγράμματα με την χρήση του προγράμματος ‘Algo’, χρησιμοποιώντας την δομή διακλάδωσης. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 4 (Οδηγίες Μελέτης) Οι μαθητές θα δουλέψουν συνεργατικά και θα μελετήσουν τα σημεία 2.7, 2.7.2, 3.2(Μόνο η Εκφώνηση),3.2.2 από το φάκελο O DASKALOS/ Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (Χρόνος 15’)

Ασκήσεις(στην τάξη) Να λυθούν οι πιο κάτω ασκήσεις συνεργατικά από το φάκελο O DASKALOS/Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (Χρόνος 5’) 4.2(Μόνο τα σφάλματα), 4.4, 6.3 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Παρουσίαση από δάσκαλο Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Δομή Διακλάδωσης Όταν θέλουμε να εκτελείται μόνο μια ομάδα από εντολές οι οποίες πληρούν μια συνθήκη Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Για να έχουμε Δομή Διακλάδωσης πρέπει να έχουμε συνθήκες Η Συνθήκη στα λογικά διαγράμματα παριστάνεται με το ρόμβο. Το αποτέλεσμα της συνθήκης είναι δύο τιμές, Αληθής και Ψευδής (Ναι ή Όχι). Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Τελεστές σύγκρισης <,>,<=,>=, <> Ψευδής Συνθήκη Αληθής Τελεστές σύγκρισης <,>,<=,>=, <> Συνθήκη Αποτέλεσμα (Αληθής/Ψευδής) 3>2 Αληθής(TRUE) 10<=10 Αληθής 4>8 Ψευδής(FALSE) 10<100 Aληθής Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Παράδειγμα Λογικό Διάγραμμα Αρχή Διάβασε Χ,Υ Αληθής(TRUE) Ψευδής(FALSE) Χ=Υ Τύπωσε “Είναι Άνισοι” Τύπωσε “Είναι Ίσοι” Τέλος Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Πίνακας προκαταρκτικής εκτέλεσης Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

ΜΕΤΑΒ Χ ΛΗΤΕΣ Ζ Συνθήκη Αποτέλεσμα Εκτύπωσης Χ>=100 Α/Ψ 80 400 ψ Αρχή Διάβασε Χ Χ >= 100 Ζ Χ * 10 Ζ Χ * 5 Α ψ Τύπωσε Χ, Ζ Τέλος ΜΕΤΑΒ Χ ΛΗΤΕΣ Ζ Συνθήκη Αποτέλεσμα Εκτύπωσης Χ>=100 Α/Ψ 80 400 80>=100 ψ 80,400 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Ασκήσεις(στην τάξη ατομικά) Να λυθούν οι πιο κάτω ασκήσεις (Χρόνος 12’) Ξένιος Αντωνιάδης 8/4/2019

Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση και ελέγξετε την ορθότητα του Εργασία στην τάξη (Ατομικά) Να σχεδιάσετε λογικό διάγραμμα και να εφαρμόσετε προκαταρκτική εκτέλεση με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση 1 Να σχεδιάσετε λογικό διάγραμμα το οποίο διαβάζει δύο αριθμούς. Αν ο πρώτος είναι μεγαλύτερος από τον δεύτερο τότε τους αφαιρεί διαφορετικά τους προσθέτει .Τέλος παρουσιάζει το αποτέλεσμα. Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση και ελέγξετε την ορθότητα του Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση και ελέγξετε την ορθότητα του Εργασία στην τάξη Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση 2 Να σχεδιάσετε ένα αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει το ύψος και το βάρος ενός αθλητή. Αν το ύψος του πολλαπλασιαζόμενο με το 50 είναι πιο μεγάλο από το βάρος του τότε εμφανίζει το μήνυμα “Κάνε Δίαιτα” Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση και ελέγξετε την ορθότητα του Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις σε φύλλο Α4 και να τις επιστρέψετε στον δάσκαλο το επόμενο μάθημα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 1 Θεωρήστε ότι Num1=7, Num2=-4 και Num3=10. Na βρείτε τις τιμές που θα έχουν οι πιο κάτω συνθήκες. Συνθήκη Τιμή Num1=Num2   Num1>0 Num3>=Num2 Num3<=2 Num1<>Num3 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 2 Να σχεδιάσετε το λογικό διάγραμμα το οποίο να δέχεται τρεις αριθμούς που να αντιστοιχούν στους βαθμούς των τριών τριμήνων για κάποιο μάθημα και να υπολογίζει το μέσο όρο τους. Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος ή ίσος με το 9,5 να τυπώνεται τη λέξη ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ διαφορετικά να τυπώνει απέτυχε. Να σχεδιάσετε και να συμπληρώσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης. θεωρήστε ότι οι βαθμοί που διαβάζονται είναι αντίστοιχα 13,17 και 15 (Μέσος Όρος = (Βαθμός Α + Βαθμός Β + Βαθμός Γ)/3) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 3 Να σχεδιαστεί λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται τις πλευρές, Α και Β, ενός ορθογωνίου παραλληλογράμμου και αν είναι και οι δύο θετικές τότε θα υπολογίζει και τυπώνει το εμβαδό, διαφορετικά θα επιστρέφει ένα μήνυμα λάθους. (Εμβαδό = Α*Β)   Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 4   Η έκπτωση που χορηγεί μια αεροπορική εταιρεία για τον αριθμό των παιδιών που συνοδεύουν τους γονείς τους σε ένα αεροπορικό ταξίδι, υπολογίζεται σύμφωνα με τον πιο κάτω πίνακα: Να σχεδιάσετε ένα λογικό διάγραμμα που να: (α) δέχεται από το χρήστη τον αριθμό των παιδιών που συνόδευσαν τους γονείς τους για μια οικογένεια (β) τυπώνει την έκπτωση που δικαιούται η οικογένεια Αριθμός παιδιών ανά οικογένεια Έκπτωση σε λίρες Κύπρου ανά οικογένεια Μέχρι 1 25 2 και άνω 40 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 5 Να σχεδιαστεί το λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται την συνολική τιμή των προϊόντων που αγόρασε κάποιος πελάτης και στη συνέχεια θα υπολογίζει και εμφανίζει την έκπτωση και την τελική τιμή. Αν η συνολική τιμή είναι μεγαλύτερη των 100 λιρών τότε το ποσοστό της έκπτωσης θα είναι 30% διαφορετικά το ποσοστό της έκπτωσης είναι 20%.   Έκπτωση = Συνολική τιμή * Ποσοστό Έκπτωσης Τελική τιμή = Συνολική τιμή - Έκπτωση Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Βιβλιογραφία Ο DASKALOS/Α’ LYCEUM PSEP/ALGORITHM/ (Παράγραφοι 2.7, 2.7.2, 3.2(Μόνο η Εκφώνηση),3.2.2 www.teacherx.eu Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι(Σημειώσεις) (Σελ 9-14) Παρουσιάσεις A’ Λυκείου/Αλγόριθμοι (Σελ 25-28) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 5 (Περιγραφή) Ο δάσκαλος θα θυμίσει τους στόχους του προηγούμενου μαθήματος(9΄) Ο Δάσκαλος θα αναφέρει τους στόχους του σημερινού μαθήματος(1΄) Οι μαθητές θα δουλέψουν συνεργατικά και θα μελετήσουν τις διαφάνειες 55-70 (10’) Θα συζητήσουν τους στόχους και απορίες με τον δάσκαλο κατά την διάρκεια της μελέτης Θα σχεδιάσουν λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του προγράμματος ‘Algo’ σε ατομικό επίπεδο(20’) Ο δάσκαλος θα πάρει την κατ’ οίκο εργασία και θα ανακεφαλαιώσει (3’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι(2’) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Ο Δάσκαλος θυμίζει το προηγούμενο μάθημα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

ΜΕΤΑΒ Χ ΛΗΤΕΣ Ζ Συνθήκη Αποτέλεσμα Εκτύπωσης Χ>=100 Α/Ψ 80 400 ψ Αρχή Διάβασε Χ Χ >= 100 Ζ Χ * 10 Ζ Χ * 5 Α ψ Τύπωσε Χ, Ζ Τέλος ΜΕΤΑΒ Χ ΛΗΤΕΣ Ζ Συνθήκη Αποτέλεσμα Εκτύπωσης Χ>=100 Α/Ψ 80 400 80>=100 ψ 80,400 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 5(Στόχοι) Ένθετη δομή διακλάδωσης, πότε χρησιμοποιείται Πίνακας Προκαταρκτικής εκτέλεσης Να σχεδιάζετε λογικά διαγράμματα με την χρήση του προγράμματος ‘Algo’, χρησιμοποιώντας την ένθετη δομή διακλάδωσης. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Να μελετήσετε προσεκτικά τις διαφάνειες 58-73 Να μελετήσετε προσεκτικά τις διαφάνειες 58-73. Επιλύστε απορίες με τις ομάδες σας ή καλέστε τον δάσκαλο αν χρειάζεστε περεταίρω διευκρίνιση. (Χρόνος 10’) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 5 – Ένθετη Δομή Διακλάδωσης Χρησιμοποιείται όταν υπάρχουν ενέργειες(Εντολές) που η εκτέλεση τους εξαρτάται από την έκβαση περισσότερων της μιας συνθηκών. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Παράδειγμα : Τελική Βαθμολογία Μαθητών Α. Δεδομένα – Επεξεργασία - Πληροφορία Δεδομένα Επεξεργασία Πληροφορία Βαθμός Π.χ. 11 19-20 Α 16-18 Β 13-15 Γ 10-12 Δ 1-9 Ε Τελικός Βαθμός Δ Δηλαδή αν ο βαθμός που είναι το δεδομένο μας ήταν ο 11 τότε το αποτέλεσμα της επεξεργασίας θα ήταν το Δ που είναι η πληροφορία Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Λεκτικός Αλγόριθμος Διάβασε X Αν ο Χ είναι μεταξύ 19 και 20 τότε τύπωσε Α, Διαφορετικά αν ο Χ είναι μεταξύ 16 και 18 τότε τύπωσε Β, διαφορετικά αν ο Χ είναι μεταξύ 13 και 15 τότε τύπωσε Γ, αν ο Χ είναι μεταξύ 10 και 12 τότε ταύπωσε Δ, αν ο Χ είναι μεταξύ 1 και 9 τότε τύπωσε Ε. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Λογικό Διάγραμμα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019 Αρχή Διάβασε Χ Χ 19-20 Αληθής Τύπωσε «Α» Ψευδής Χ 16-18 Αληθής Τύπωσε «Β» Ψευδής Χ 13-15 Αληθής Τύπωσε «Γ» Ψευδής Χ 10-12 Αληθής Τύπωσε «Δ» Ψευδής Χ 1-9 Αληθής Τύπωσε «Ε» Ψευδής Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019 Τέλος

Άσκηση Ένας αλγόριθμος ζητά τους βαθμούς ενός μαθητή στην Σεξουαλική Αγωγή , Μαθηματικά και Γυμναστική τους οποίους κατόπιν διαβάζει. Στην Συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο της βαθμολογίας. Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος του 18 εμφανίζει το μήνυμα «είσαι μεγάλος γυναικάς». Αν ο μέσος όρος είναι μεταξύ 15 και 18 εμφανίζει το μήνυμα «Οι επιτυχίες σου είναι λιγοστές με τα κορίτσια». Τέλος αν ο μέσος όρος είναι μικρότερος του 15 εμφανίζεται το μήνυμα «Γίνε καλύτερα Μοναχός» .Να σχεδιάσετε λογικό διάγραμμα. Μελετήστε την πιο κάτω λύση βήμα βήμα. Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Τύπωσε “ Δώσε Βαθμό Σ.Α, Βαθμό Μ, Βαθμός Γ” Απάντηση Αρχή Τύπωσε “ Δώσε Βαθμό Σ.Α, Βαθμό Μ, Βαθμός Γ” Διάβασε Vathmos_SΑ, Vathmos _Μ, Vathmos _G Μ.Ο← (Vathmos _SΑ + Vathmos _Μ + Vathmos _G) / 3 Ψευδή Μ.Ο >18 Αληθή Τύπωσε «Γυναικάς» Ψευδή Αληθή 15<=Μ.Ο <=18 Τύπωσε «Λιγοστές Επιτυχίες» Τύπωσε «Μοναχός» Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019 Τέλος

Άσκηση   Δίνεται το πιο κάτω λογικό διάγραμμα. Να σχεδιάσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης και να τον συμπληρώσετε. Μελετήστε προσεκτικά τις πιο κάτω διαφάνειες Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Δέστε πιο κάτω Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019 Αρχή Διάβασε Χ Ζ Χ * 2 10-50 Ζ Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ Χ * 4 Ψευδής Δέστε πιο κάτω Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μελετήστε τον σχεδιασμό του πίνακα προκαταρτικής εκτέλεσης και την συμπλήρωση του πολύ προσεκτικά Διατυπώστε απορίες αν χρειάζεται. Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Κυλήστε τις διαφάνειες για να δείτε πως συμπληρώνεται ο πίνακας βήμα βήμα αν διάβαζε σαν δεδομένο το 60 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 10<=60<=50 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 10<=60<=50 ψ Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 10<=60<=50 ψ 51<=60<=100 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 10<=60<=50 ψ 51<=60<=100 Α Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 180 10<=60<=50 ψ 51<=60<=100 Α Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 Αρχή Διάβασε Χ Χ 10-50 Ζ= Χ * 2 Αληθής Τύπωσε Χ, Ζ 51-100 Ζ= Χ * 3 Τέλος 101-200 Ζ= Χ * 4 Ψευδής Χ Ζ Απόφαση(Συνθήκη) Αποτέλεσμα Εκτύπωσης 10<=x<=50 Α/Ψ 51<=X<=100 101<=X<=200 60 180 10<=60<=50 ψ 51<=60<=100 Α 60, 180 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση και ελέγξετε την ορθότητα του Εργασία στην τάξη (Ατομικά) Να σχεδιάσετε τα λογικά διαγράμματα με την βοήθεια του ’Algo’ Άσκηση 1 (Χρόνος 20’) Να σχεδιάσετε ένα αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει το ύψος τριών κοριτσιών και βρίσκει τον μέσο όρο. Στην συνέχεια ελέγχει αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος από 170cm και αν είναι εμφανίζει το μήνυμα «Καλαθόσφαιρα». Αν ο μέσος όρος είναι μεταξύ 150 και 169 εμφανίζει το μήνυμα «Ποδόσφαιρο». Αν είναι μεταξύ 130 και 149 εμφανίζει το μήνυμα «Τυφλόμουγια» . Εφαρμόστε προκαταρκτική εκτέλεση και ελέγξετε την ορθότητα του ΛΥΣΗ ALGO Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις σε φύλλο Α4 και να τις επιστρέψετε στον δάσκαλο το επόμενο μάθημα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 1 Να σχεδιαστεί λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται τρεις αριθμούς A, B, C και θα τυπώνει τον μεγαλύτερο από τους τρεις. Παρατήρηση (Κάθε σύγκριση να περιέχει μόνο δύο αριθμούς κάθε φορά) Να σχεδιάσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης και να τον συμπληρώσετε αν τα δεδομένα σας ήταν 12, 3, και 18 αντίστοιχα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 2 Να σχεδιάσετε το λογικό διάγραμμα το οποίο να δέχεται την συνολική τιμή των προϊόντων που αγοράζει ένας πελάτης και να υπολογίζει και τυπώνει την έκπτωση και την τελική τιμή έχοντας σαν βάση τον πιο κάτω πίνακα. Έκπτωση = Συνολική Τιμή Προϊόντων * Ποσοστό Έκπτωσης Τελική τιμή = Συνολική Τιμή Προϊόντων - Έκπτωση Συνολική Τιμή Προϊόντων Ποσοστό Έκπτωσης 1-100 10% 101-200 15% >=201 25% Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Βιβλιογραφία www.teacherx.eu Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Μάθημα 6 (Περιγραφή) (Επανάληψη ) Ο δάσκαλος θα λύσει τις ασκήσεις 5, 6 στον πίνακα και θα επιλύσει απορίες, αφού πρώτα οι μαθητές προτείνουν τις δικές τους λύσεις δουλεύοντας συνεργατικά. Θα λύσουν την άσκηση 3 στον Η/Υ Ο δάσκαλος θα λύσει την άσκηση 2 στον πίνακα και θα επιλύσει απορίες, αφού πρώτα οι μαθητές προτείνουν τις δικές τους λύσεις δουλεύοντας συνεργατικά. Ο δάσκαλος θα πάρει την κατ’ οίκο εργασία και θα ανακεφαλαιώσει (3’)

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 1 μάθημα 1 Ποια είναι τα στάδια τα οποία πρέπει να ακολουθήσει ο προγραμματιστής για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα το οποίο υπολογίζει το εμβαδό του τετραγώνου.(Κλικ) Εξηγήστε τι είναι αλγόριθμος(Κλικ) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 2 μάθημα 1(ΚΛΙΚ) Να σχεδιαστεί το λογικό διάγραμμα το οποίο να: (α) Ζητά τον αριθμό των DVDs που πρόκειται να ενοικιάσει ένας πελάτης (β) Υπολογίζει την συνολική τιμή (γ) Υπολογίζει την έκπτωση (δ) Υπολογίζει την τελική τιμή (ε) Παρουσιάζει την έκπτωση (στ) Παρουσιάζει την τελική τιμή   Συνολική Τιμή = Αριθμός DVDs * 0,50 Έκπτωση = Συνολική Τιμή * 10% Τελική Τιμή = Συνολική Τιμή – Έκπτωση Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 1 μάθημα 2(ΚΛΙΚ) Να συμπληρώσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης για τις πιο κάτω τιμές του χ Αρχή Διάβασε Χ Ζ Υ*Χ Υ Χ*Χ Τύπωσε Υ Τέλος Τύπωσε Ζ Μεταβλητές Αποτέλεσμα Χ Υ Ζ 2 5 10 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 2 μάθημα 2 Να σχεδιάσετε και να συμπληρώσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης για Α=9 και Α=15 Αρχή Διάβασε A c A*2 D C*A*2 Τύπωσε D Τύπωσε C Τέλο ς Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 3 μάθημα 2(ΚΛΙΚ) Ένας αλγόριθμος διαβάζει το όνομα ενός μαθητή και τους βαθμούς του στην Πληροφορική, Μαθηματικά και Βιολογία. Στη συνέχεια βρίσκει τον μέσο όρο. Τέλος παρουσιάζει το όνομα του μαθητή τους βαθμούς του στα τρία μαθήματα και τον μέσο όρο. Να σχεδιάσετε τα λογικό διάγραμμα και τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης αν το Όνομα του μαθητή ήταν Ευτέρπη Λολιάδη και οι βαθμοί της ήταν 18, 12 και 13 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 1 μάθημα 4(ΚΛΙΚ) Θεωρήστε ότι Num1=7, Num2=-4 και Num3=10. Na βρείτε τις τιμές που θα έχουν οι πιο κάτω συνθήκες. Συνθήκη Τιμή Num1=Num2   Num1>0 Num3>=Num2 Num3<=2 Num1<>Num3 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 2 μάθημα 4(ΚΛΙΚ) Να σχεδιάσετε το λογικό διάγραμμα το οποίο να δέχεται τρεις αριθμούς που να αντιστοιχούν στους βαθμούς των τριών τριμήνων για κάποιο μάθημα και να υπολογίζει το μέσο όρο τους. Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος ή ίσος με το 9,5 να τυπώνεται τη λέξη ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ διαφορετικά να τυπώνει απέτυχε. Να σχεδιάσετε και να συμπληρώσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης. θεωρήστε ότι οι βαθμοί που διαβάζονται είναι αντίστοιχα 13,17 και 15 (Μέσος Όρος = (Βαθμός Α + Βαθμός Β + Βαθμός Γ)/3) Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 3 μάθημα 4(ΚΛΙΚ) Να σχεδιαστεί λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται τις πλευρές, Α και Β, ενός ορθογωνίου παραλληλογράμμου και αν είναι και οι δύο θετικές τότε θα υπολογίζει και τυπώνει το εμβαδό, διαφορετικά θα επιστρέφει ένα μήνυμα λάθους. (Εμβαδό = Α*Β)   Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 4 μάθημα 4(ΚΛΙΚ)   Η έκπτωση που χορηγεί μια αεροπορική εταιρεία για τον αριθμό των παιδιών που συνοδεύουν τους γονείς τους σε ένα αεροπορικό ταξίδι, υπολογίζεται σύμφωνα με τον πιο κάτω πίνακα: Να σχεδιάσετε ένα λογικό διάγραμμα που να: (α) δέχεται από το χρήστη τον αριθμό των παιδιών που συνόδευσαν τους γονείς τους για μια οικογένεια (β) τυπώνει την έκπτωση που δικαιούται η οικογένεια Αριθμός παιδιών ανά οικογένεια Έκπτωση σε λίρες Κύπρου ανά οικογένεια Μέχρι 1 25 2 και άνω 40 Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 5 μάθημα 4(ΚΛΙΚ) Να σχεδιαστεί το λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται την συνολική τιμή των προϊόντων που αγόρασε κάποιος πελάτης και στη συνέχεια θα υπολογίζει και εμφανίζει την έκπτωση και την τελική τιμή. Αν η συνολική τιμή είναι μεγαλύτερη των 100 λιρών τότε το ποσοστό της έκπτωσης θα είναι 30% διαφορετικά το ποσοστό της έκπτωσης είναι 20%.   Έκπτωση = Συνολική τιμή * Ποσοστό Έκπτωσης Τελική τιμή = Συνολική τιμή - Έκπτωση Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 1 μάθημα 5(ΚΛΙΚ) Να σχεδιαστεί λογικό διάγραμμα το οποίο θα δέχεται τρεις αριθμούς A, B, C και θα τυπώνει τον μεγαλύτερο από τους τρεις. Παρατήρηση (Κάθε σύγκριση να περιέχει μόνο δύο αριθμούς κάθε φορά) Να σχεδιάσετε τον πίνακα προκαταρκτικής εκτέλεσης και να τον συμπληρώσετε αν τα δεδομένα σας ήταν 12, 3, και 18 αντίστοιχα Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019

Αξιολόγηση(Εργασία για σπίτι) Άσκηση 2 μάθημα 5(ΚΛΙΚ) Να σχεδιάσετε το λογικό διάγραμμα το οποίο να δέχεται την συνολική τιμή των προϊόντων που αγοράζει ένας πελάτης και να υπολογίζει και τυπώνει την έκπτωση και την τελική τιμή έχοντας σαν βάση τον πιο κάτω πίνακα. Έκπτωση = Συνολική Τιμή Προϊόντων * Ποσοστό Έκπτωσης Τελική τιμή = Συνολική Τιμή Προϊόντων - Έκπτωση Συνολική Τιμή Προϊόντων Ποσοστό Έκπτωσης 1-100 10% 101-200 15% >=201 25% Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019