Η Ιστορία της Διαφήμισης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία λεξικού Οι μαθητές ΤΑΣΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ της Ε1 τάξης παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Advertisements

The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
Modern Greek Lessons 29, 30.
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Κίνδυνοι στο διαδίκτυο (14/9/11) Εσύ αποφασίζεις για τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους ΕΠΑΛ / ΤΕΕ Αγίου Αθανασίου.
GREEK II LECTURE 4 MRS DOXA EFSTATHIOU. Απαντήσεις - Answers 1. Η Λίζα και ο Χοσέ είναι στην ταβέρνα/ στο εστιατόριο. 2. Θα φάνε για αρχή μια μελιτζανοσαλάτα,
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ/ΓΝΩΣΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ Η΄ ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ MODERN GREEK IB LANGUAGE AND LITERATURE H/SL.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΕΝΕΡΓΕΙΑ = ΕΝ + ΕΡΓΟ Γαλιλαίος (Galileo Galilei 1564 – 1642) Πορτραίτο του Γαλιλαίου από τονJustus Sustermans 1636.
Χρήστος Μπαχαράκης Greek Fedora Ambassador fedoraproject.gr.
Στρατηγικό σχέδιο για το branding και marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού στην Ελλάδα και το εξωτερικό ΕαρΟινά 2010 Δρ Ιωάννης Βογιατζής.
Greek I Lecture 7 Mrs Doxa Efstathiou. Answers  1. Aυτές είναι σε ένα πάρτι.  2. Όχι δεν θέλει μπίρα.  3. Ο Μπρους είναι από την Αυστραλία.  4.
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας (Βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, Βιβλιοθήκες, Εργαστηριακές - Αναλυτικές τεχνικές, Έρευνα – Πειραματισμός,
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 1ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής.
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 4 ο : Δάσος και περιβάλλον Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, Εαρινό εξάμηνο 2012 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
Lesson 11 GRE 101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 11.
Γενική αίματος Μ. Καρακάντζα /µl= κυτταρα 5.000/µl /µl Αίμα 5 lt.
Here are some common words and phrases in Greek Here are some common words and phrases in Greek.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.7: Κινηματογράφος και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Γενική αίματος και φυσιολογικός αιμοποιητικός μυελός Αργύρης Συμεωνίδης Απαρτιωμένη διδασκαλία Αιματολογίας 2014.
Βασικές αρχές της σύγχρονης Γλωσσολογίας: Σωστό ή λάθος;
Εικόνες από το Αιγαίο της 2ης χιλιετίας π.Χ.
Σχεδιασμός, Ανάλυση και Αξιολόγηση Συστημάτων Μεταφορών
Διδάσκων Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
Maritime Hellas-navigate the Greek cluster
THE VOICE OF GREEK PATIENTS
Greek Fedora Ambassador
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι πανομοιότυπες οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται και στα.
ενισχυτική διδασκαλία
Εθνική επιλογή για την εφαρμογή της ΚΑΠ
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Β' ΠΡΟΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
Χ. Γιρβαλάκη1,2, Ι. Μοσχανδρέα1, Χ. Χατζής1, Α. Βεργετάκη1, Γ
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ
Ενισχυτική διδασκαλία
Greek Roots.
Το γλωΣΣικο ζητημα και η Κοινη Νεα Ελληνικη
ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία: στο μάθημα της Ν.Γλώσσας
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Σαγώνας Κ1., Κοτσακιόζη Π1., Παφίλης Π2,3., και Ε.Δ. Βαλάκος1
Το δικόμας χωριό...η ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
4ο μάθημα 25/1/16.
Modern Greek Lessons 34, 35.
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
ΟΙ 35 «ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ» ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Μηλιάννα Πετρουγάκη Γ’ 4
Αλγόριθμοι για ανάθεση συχνοτήτων και έλεγχο αποδοχής κλήσεων σε κυψελικά ασύρματα δίκτυα (μέρος ΙΙ)
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κίνδυνοι στο διαδίκτυο
Ημερομηνία: Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
Σχολική Πρακτική Ι Α΄ΑΞΟΝΑΣ: Οργάνωση και Λειτουργία του Σχολείου
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Maritime Hellas-navigate the Greek cluster
Javascript – Βασικά της γλώσσας
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Επαλ Καλλονής
Ανάλυση Άρθρου Reforming the reform: the Greek national health system in transition Η μεταρρύθμιση της υγείας. Το Ελληνικό σύστημα υγείας σε μεταβατικό.
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
FACEBOOK, ΠΥΛΗ ΔΙΑΠΡΑΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
Grk 101, ch6 civ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ιστορία της Διαφήμισης

Περιεχόμενα Έννοια της διαφήμισης Η ιστορική εξέλιξη Διαφήμιση του ’50 Διαφήμιση του ’60 Διαφήμιση του ’70 Διαφήμιση του ’80 Διαφήμιση του ’90

Η Έννοια της διαφήμισης Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτισμού κοινού για ένα προϊόν η μια υπηρεσία επί πληρωμή . Στην πιο απλή σημασία της η λέξη διαφήμιση σημαίνει: << να τράβας την προσοχή σε κάτι >> ,<<να γνωστοποιείς κάτι σε κάποιον η να τον πληροφορείς για αυτό>>

Η ιστορική εξέλιξη Οι ρίζες της διαφήμισης χάνονται στην αχλή του χρόνου. Σύμφωνα με την άποψη πολλών μελετητών και ερευνητών, η διαφήμιση πρωτοεκδηλώθηκε στη ζωγραφική και στη βραχογραφία των σπηλαίων, όπως στην Αλταμίρα της Ισπανίας, για παράδειγμα.

Όταν άρχισε το εμπόριο, δηλαδή η προσφορά στο κοινό των αγαθών που παράγει ο άνθρωπος, άρχισε και ο ανταγωνισμός. Κι αυτό γιατί τα είδη του εμπορίου, τις περισσότερες φορές, ήταν κοινά στους παραγωγούς, στους εμπόρους και στους μεταπράτες. Από τη στιγμή που άρχισε ο ανταγωνισμός, άρχισε και η διαφήμιση

Διαφήμιση του ’50

Την δεκαετία του ’50 η Ελλάδα υφίσταται σημαντικές αλλαγές Την δεκαετία του ’50 η Ελλάδα υφίσταται σημαντικές αλλαγές .Ο πόλεμος έχει τελειώσει και ο κόσμος προσπαθεί να ικανοποιήσει κάποια απωθημένα. Είναι η εποχή των μεγάλων αλλαγών στην ψυχαγωγία και στα επαγγέλματα. Συμπληρωματικά αλλαγές στην οικονομική και πολιτική ζωή αποτυπώνονται και στην διαφήμιση. Έτσι αρχίζουν να διαφημίζονται προϊόντα όπως ρούχα, κινηματογραφικές ταινίες και είδη καθαριότητας. Επίσης η διαφήμιση επεκτείνεται και στο ραδιόφωνο και στην κινηματογραφική γιγαντοαφίσα, με αποτέλεσμα να έχει μεγάλη ανταπόκριση αλλά και εντύπωση από τον κόσμο.

Διαφήμιση του ’60 Η Δεκαετία του 1960 ξεκινάει με αρκετές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Τα δυο φύλα γίνονται ίσα καθώς και η τεχνολογία εξελίσσεται. Η διαφήμιση αρχίζει να οργανώνεται καλύτερα και να είναι μέσο δαπάνης. Ξεκινάνε οι έγχρωμες διαφήμισης με καλύτερη ποιότητα κάνοντας τον δεκτή να θέλει να αποκτήσει διαφημιζόμενο προϊόν. Η πορεία της διαφήμισης είναι μεγάλη αλλά το 1960 γράφεται ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της γιατί ξεκινούν οι έγχρωμες διαφήμισης αποκτούν μεγαλύτερη άξια.

Διαφήμιση του 1970 Η δεκαετία του ’70 αποτελεί το σημείο καμπής τόσο στην ελληνική κοινωνία όσο και στα άγουρα εφηβικά χρόνια της διαφήμισης. Η εισβολή στην Κύπρο, η πτώση της χούντας και η είσοδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση σφυρηλατούν αποφασιστικά το προφίλ της δεκαετίας. Προωθείται ένας νέος τρόπος ζωής και αντίληψης των πραγμάτων. Αξίες, συνήθειες, πρότυπα και νοοτροπίες μεταλλάσσονται και διαφοροποιούνται. Η τεχνολογική ανάπτυξη, ο καταναλωτισμός και η τηλεόραση συνδέονται με ισχυρούς δεσμούς. Η δεκαετία αυτή της αλλαγής, του μιμητισμού, του λαϊκισμού και της υπερβολής παρασέρνει ό,τι βρει στο διάβα της: από την επίπλωση, την εμφάνιση, τη διασκέδαση, μέχρι τη γλώσσα, τη δομή της οικογένειας και τα ήθη

Τα πάντα γίνονται πιο θολά σε αντίθεση με τις φανταχτερές μάρκες των προϊόντων που χρησιμοποιούνται στο βωμό της επίδειξης και του εύκολου εντυπωσιασμού .Καθίσταται κυρίαρχο μήνυμα το «καταναλώνω άρα υπάρχω». Ο Δούρειος Ίππος αυτής της δραματικής μεταστροφής είναι η τηλεόραση που χρησιμοποιεί ως αιχμή του δόρατος τη διαφήμιση. Τα προϊόντα εισβάλουν μέσω αυτής στα σπίτια. Η πρωτόγνωρη ισχύς του τηλεοπτικού δέκτη είναι ο καταλύτης. Εκπομπές και σειρές με μεγάλη τηλεθέαση συνοδεύονται και με την απαραίτητη «διαφημιστική δόση». Την τηλεόραση ακολουθούν περιοδικά ποικίλης ή ειδικής θεματολογίας, που γεμίζουν τις σελίδες τους με διαφημιστικό υλικό.

Κατά πόδας βρίσκεται ο κινηματογράφος, καθώς και η νυχτερινή διασκέδαση που συνοδεύεται με το καθιερωμένο ξενόφερτο ποτό και το τσιγάρο. Η διαφήμιση ανδρώνεται και επηρεάζει εντονότερα τη καθημερινότητα. Αλώνει ακόμα και το χώρο της πολιτικής. Πλέον δεν διαφημίζουμε απλά, αλλά επικοινωνούμε ταυτόχρονα μέσω αυτής. Εκδίδονται νέα περιοδικά με αποκλειστικό θέμα τη διαφήμιση. Οι πρώτοι περιορισμοί σε αυτή τη διαφημιστική επέλαση τίθενται από τον Κώδικα Διαφημιστικής Δεοντολογίας. Τελικά η διαφήμιση δαιμονοποιείται . Γίνεται στόχος για όλα τα κακώς κείμενα και ο αποδιοπομπαίος τράγος, κάτι βέβαια που την αδικεί.

Διαφήμιση του 1980 Η δεκαετία του ’80 αποτέλεσε την μεγάλη ακμή της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης αλλά και των διαφημιστικών σποτ. Και κυρίως των σλόγκαν που έχουν μείνει ακόμη βαθιά ριζωμένα στο μυαλό μας και πολλές φορές τα χρησιμοποιούμε σαν φράσεις στην καθημερινή μας ζωή.

Διαφήμιση του ’90 Η δεκαετία του '90 δεν θα μείνει στην ιστορία για την κομψότητα της, όμως οι ξέφρενες διαφημίσεις της δείχνουν μια εποχή ανέμελη που δεν φοβόταν τον πειραματισμό. Αυτό που είναι σίγουρο: το σεξ πουλάει. Τα 90's είχαν πολλές τολμηρές καμπάνιες που θυμόμαστε ακόμα.

Συμπέρασμα Το συμπέρασμα της εργασίας μας είναι ότι η διαφήμιση είναι ένα μέσο δαπάνης γιατί μέσα από αυτήν προβάλλονται προϊόντα και υπνωτίζουν τα άτομα έτσι ώστε να τα αγοράσουν .(καταναλωτισμός ) Με την πορεία του χρόνου η διαφήμιση βελτιώνεται προσελκύοντας ακόμα περισσότερο κόσμο .

Και ειδικά στην ελληνική κοινωνία η διαφήμιση είχε μεγάλη απήχηση καθώς άργησε να εμφανιστεί και ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού από την δεκαετία του 50 μέχρι και σήμερα επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από αυτήν.

Πηγές https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7 https://diafimisi.wikispaces.com/%CE%97+%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7+%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD+%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1+%CE%B1%CF%80%CF%8C+%CF%84%CE%BF+1940+%CE%AD%CF%89%CF%82+%CF%84%CE%BF+1990 http://www.mixanitouxronou.gr/60s-sexistikes-diafimisis-pou-simera-tha-thavmazan-mono-i-talimpan/ http://marketingang.blogspot.gr/2015/06/old-greek-ads.html

Αχιλλέας Χριστοφόρου Μάριος Χριστάκης Άγγελος Φιλιππόπουλος Αριστοτέλης Τάσιος