Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΞΟΔΩΝ
Advertisements

ΚΙΝΔΥΝΟΙ (HAZARDS) ΣΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Hazard είναι κάθε στιγμιαίο λάθος (glitch) που εμφανίζεται στην έξοδο ενός συνδυαστικού κυκλώματος Οφείλεται.
Μπεττίνα Χάιδιτς Επίκουρη Καθηγήτρια Υγιεινής-Ιατρικής Στατιστικής
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 2.Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα. Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου.
1 ΔΗΜΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 5 Η (Θ) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Μπεττίνα Χάιδιτς Επίκουρη Καθηγήτρια Υγιεινής-Ιατρικής Στατιστικής
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105) ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕ.
Κύκλος.
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Hλεκτρικά Κυκλώματα 6η Διάλεξη.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΣΠΑΙΤΕ ΜΙΧΑΛΟΓΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΤΟΥΚΗ ΜΑΡΙΑ
إعداد: أسَاتذة الرياضيات
Διαγνωστικές δοκιμασίες
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
The Real Number System Το σύστημα των Πραγματικών Αριθμών
Ψηφιακό πολύμετρο.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Γενικά Ρεύμα Ι.
Προγραμματισμός και Εφαρμογές Η/Υ (Ε)
ΣΠΗΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ GRAFITI
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Σύνδεση παλµογράφου µε τη γεννήτρια σήματος.
Θεωρία αριθμών: Διαιρετότητα και πρώτοι αριθμοί
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Binary Decision Diagrams
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Βασικός Μηχανισμός Διωστήρα-Στοφάλου.
ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Εκπαιδευτική ρομποτική
Ευρετικές Στρατηγικές χρήσιμες για την επίλυση προβλήματος
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
گردآورندگان: ژاله صادقی نسرین نعمتی
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
ساختمان دستگاه های اندازه گیری
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Χρήση οργάνων μέτρησης
Ψηφιακό πολύμετρο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
المستقيمات الهامة في مثلث
chúc mừng quý thầy cô về dự giờ với lớp
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
المثلث القائم الزاوية والدائرة
KHo¶ng c¸ch.
النسبة الذهبية العدد الإلهي
مدرس: جواد اسماعیل زاده موسسه آموزش عالی خاوران
לוגיקה למדעי המחשב1.
حساب المحيطات و المساحات و الحجوم
به نام خدا فصل پانزدهم خازن در جریان مستقیم.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΙΣΧΥΟΣ (Θ)
Syprina e trapezit dhe deltoidit
ஒன்பதாம் வகுப்பு பருவம்-2 அறிவியல்
Μετρητές
Constructing a Triangle
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье! Сайн байцгаана уу? Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!

Өнөөдрийн хичээлээр сурагчид: 1. Өгөгдсөн àæëûí õóóäñàí äýýðõ даалгавруудыг ñóðàã÷ íýã á¿ð сайн хийж гүйцэтгэнэ. 2. Даалгавар хийх явцдаа шинэ мэдлэгийг олж аван, дүгнэлт гаргаж, шинэ хичээлийн сэдвийн нэрийг сурагчид өөрсдөө сонгоно. 3. Шинэ мэдлэгýý àøèãëàí äàñãàë, áîäëîãóóäûã áîäíî . 4. Гүйцэтгэсэн ажлын үр дүнгээ багèéí ñàìáàðò áè÷èæ, áàãøààð үнэлж дүгнүүлнэ.

Багш яаж үнэлэх вэ? Áàã òóñ á¿ð õýäýí äаалгаврыг зөв, оновчтой, сайн гүйцэтгэсэн тоîãîîð íü ìàø ñàéí, ñàéí, õàíãàëòòàé, õàíãàëòã¿é ãýñýí ¿íýëãýýã ºãíº.

ÄÀÄËÀÃÀ ÀÆÈË

Дөрвөн өнцөгт

дөрвөн өнцөгтийн тодорхойлолтыг гаргана уу. Дурын дөрвөн өнцөгт Эдгээр дүрсийг хараад дөрвөн өнцөгтийн тодорхойлолтыг гаргана уу.

ÒÎÄÎÐÕÎÉËÎËÒ Àëü ÷ 3 íü 1 øóëóóí äýýð ¿ë îðøèõ 4 öýãèéã äýñ äàðààëàí õýð÷ìýýð õîëáîõîä ¿¿ñýõ дүрсийг дөрвөн өнцөгт гэнэ.

нэршил A,B,C,D оройнууд Дотоод өнцгүүдийн нийлбэр 360° α+ε+β+γ= 360° α β γ ε C D AB,BD,DC,AC талууд буюу a,b,c,d A,B,C,D оройнууд Дотоод өнцгүүдийн нийлбэр 360° α+ε+β+γ= 360° AD,BC диогоналиуд

Гүдгэр биш дөрвөн өнцөгт Зэрэгцээ орших аль ч 2 цэгийг дайруулан татахад аль нэг талаа дайрж байвал гүдгэр биш дөрвөн өнцөгт гэнэ .

Гүдгэр дөрвөн өнцөгт Зэрэгцээ орших аль ч 2 цэгийг дайруулан татахад аль нэг талаа дайрдаггүй дөрвөн өнцөгтийг хэлнэ.

Бодлого 8 ABPQ дөрвөн өнцөгтийн гурван өнцөг хоорондоо тэнцүү. бол бусад гурван өнцөг тус бүрийг олоорой.

Бодлого 14 ABCD гүдгэр дөрвөн өнцөгт, ; AB = AD; BC = 6см, DC= см бол AC-г ол.

Өнөөдрийн хичээлийн зорилго áèåëñýí ¿¿? Өгөгдсөн даалгавруудыг сайн хийж гүйцэтгэæ ÷àäñàí óó ? 2. Даалгавар хийх явцдаа шинэ мэдлэгийг олж авñàн óó ? Áèä íàð ÿìàð дүгнэлт гаргаñàн áý? Øинэ хичээлийн сэдвийн нэр: Шинэ мэдлэг дээр тулгуурлан õýäýí áîäëîãî áîäñîí áý?

Гэрийн даалгаварт: Гүдгэр 4н өнцөгтүүдийн шинж чанаруудыг цээжлэх Гүдгэр биш 2 ширхэг 4н өнцөгтийг зур Гүдгэр 4н өнцөгт сэдвээр 10н даалгавартай тест зохио

Дүгнэлт Өнөөдрийн хичээлээр бид юуг мэдэж авсан бэ? Гүдгэр ба гүдгэр биш 4н өнцөгтийн тухай, тэдгээрийн ялгаа. Бидний мэдэх ямар ямар гүдгэр 4н өнцөгт байна бэ, тэдгээрийн шинж чанар, нэршил. Бодлого бодох чадвар, дадалтай болох. Õè÷ýýëèéí òºãñãºëä áàãèéí ¿íýëãýýíèé ñàìáàðò íààñàí øàð öààñûã õóóëæ õàðèóòàé íü çýðýãö¿¿ëæ íààãààä, õàðèó èæèë ãàðñàí ýñýõèéã õàìòðàí øàëãàíà.

Математикийн гол нь энгийн зүйлийг эргэлзээтэй болгох биш эргэлзээтэй зүйлийг энгийн болгоход оршино.

Анхаарал тавьсанд баярлалаа.