Η εξασθένηση της στοιβάδας του όζοντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΧΗΜΕΙΑ.
Advertisements

Η τρύπα του όζοντος: Η οροφή του ουρανού από κάπου μπάζει
Περιβαλλοντική Συνείδηση.
Παρουσίαση Περίπτωσης
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία
Ο Ρόλος των Α.Ε.Ι. στην Τοπική & Περιφερειακή Ανάπτυξη Ήθος γαρ ανθρώπειον ου έχει γνώμας Ηράκλειτος Άμφισσα.
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
Εφαρμογή συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης στην Αεροπορική Συντήρηση… ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ.
ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Φυσικός πόρος ονομάζεται κάθε τι που υπάρχει πάνω στη γη και χρησιμοποιείται από τον άνθρωπο (τα ορυκτά, μη μεταλλικά και μεταλλικά το πετρέλαιο.
Δημήτρης Χατζηαβραμίδης Σχολή Χημικών Μηχανικών
Φωτοχημικό νέφος 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
Σχεδιασμός Χημικών Προϊόντων
ΚΕΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΛΕΣΗ ΕΛΠΙΔΑ
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου
ΡΥΠΑΝΣΗ Ρύπανση είναι η επιβάρυνση του περιβάλλοντος με κάθε παράγοντα (ΡΥΠΟ) πού έχει βλαπτικές επιδράσεις στους οργανισμούς Στους ρύπους ανήκουν: Συγκεκριμένες.
Χλωροφθορανθρακεσ ΕΛΕΝΗ ΤΖΕΚΑ Β1 ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΑΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΟΓΟΝΩΜΕΝΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ
Άζωτο στερέωσης Η σταθεροποιησις του άζωτου αποτελεί απαραίτητη φυσική διαδικασία κατά την οποία μικροοργανισμοί μετατρέπουν τα άλλα, λιγότερο δραστικού.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι ένα φυσικό φαινόμενο, το οποίο διατηρεί στον πλανήτη μας μια μέση θερμοκρασία της τάξης.
Βιολογία Γ ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας. Ερημικά οικοσυστήματα  Περιοχές με πολύ χαμηλή βροχόπτωση ( ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ) Ωστόσο, υπάρχουν και οικοσυστήματα,
Σχεδιασμός Χημικών Προϊόντων 15/10/2015 Δημήτρης Χατζηαβραμίδης, PhD, FAIChE Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 1ΔΧ.
1 η Ομάδα, ‘’ Όξινη βροχή’’: Λεοντιάδης Γιάννης, Μάγειρα Γαρυφαλλιά, Κουμρίγια Βασιλική, Κυπαρρισόπουλος Γιώργος, Κατσικογιάννη Παναγιώτα.
Ηλεκτροτεχνικές Εφαρμογές Ενότητα 5: Συσκευές Τεχνολογίας Κύκλου Συμπίεσης Γεώργιος Χ. Ιωαννίδης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο.
“Μεθοδολογίες Εξοικονόμησης Ενέργειας & Βελτιστοποίησης Βιομηχανικών Συστημάτων” 10ο Εξάμηνο – Κωδικός Μαθήματος 245 Δρ Γεώργιος Σκόδρας Επίκουρος Καθηγητής.
ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΙI : Κρυσταλλοχημεία και Συστηματική των Ορυκτών 5 η Διάλεξη: Αστριοειδή και Ζεόλιθοι ΔΙΔΑΣΚΩΝ : Δ. ΠΑΠΟΥΛΗΣ Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
ΑΛΟΓΟΝΩΜΕΝΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ Επίκ. Καθηγητής Δικαστικής Τοξικολογίας Εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογία Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ.
Ερεθιστικά αέρια Υδατοδιαλυτά (NH 3, SO 2 ) Τοξική δράση: σε οφθαλμούς σε ανώτερες αναπνευστικές οδούς (ερεθισμός ρινός, φάρυγγα, τραχείας, βρόγχων, μεγάλων.
Φαινόμενο θερμοκηπίου Τρύπα του όζοντος Αέριοι Ρύποι Αιωρούμενα Σωματίδια Αν. Καθηγήτρια Χ. Λασπίδου.
Κλιματιστικές Μονάδες Air Conditioning Ψύξη - Θέρμανση - Υγιεινή
Σχεδιασμός Οργανικών Χημικών Βιομηχανιών
Σχεδιασμός Oργανικών Χημικών Βιομηχανιών
Σχεδιασμός Οργανικών Χημικών Βιομηχανιών
ΡΥΠΑΝΣΗ ΜΟΛΥΝΣΗ.
Σχεδιασμός Χημικών Προϊόντων
Είναι αλήθεια τόσο τραγικά τα πράγματα?
Το πρόβλημα του όζοντος
Φωτοχημικό νέφος.
Άρτεμις Αγησ.Ντονά Επικ. Καθηγήτρια
Σχεδιασμός Χημικών Προϊόντων
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Αρωματικά και Φαρμακευτικά Φυτά Αιθέρια έλαια
Εφαρμογή συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης στην Αεροπορική Συντήρηση… ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ.
Haloni kao sredstvo za gašenje požara
ORGANOHALOGENI SPOJEVI
CLASIFICAREA COMPUŞILOR ORGANICI
Σχεδιασμός Οργανικών Βιομηχανιών
Αντίστροφος κύκλος Carnot - Ψύξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η εξασθένηση της στοιβάδας του όζοντος Όνομα μαθητή : Καπετανέα Μάρθα Όνομα καθηγητή : Κόγια Κωνσταντίνα Μάθημα : Βιολογία Τάξη/Τμήμα : Β2 Σχολικό Έτος : 2014 – 15

Πρόκειται για την καταστροφή του όζοντος στα Ορισμός Πρόκειται για την καταστροφή του όζοντος στα ανώτερα τμήματα της ατμόσφαιρας από χλωροφθοράνθρακες όπως το freon . Η απελεθεύρωση τέτοιων ουσιών έχει ως αποτέλεσμα να εισέρχεται μεγαλύτερο ποσό υπεριώδους ακτινοβολίας στην επιφάνεια της Γης

Πού βρίσκεται το πρόβλημα; Το πρόβλημα βρίσκεται στα ανώτερα τμήματα της ατμόσφαιρας, εκεί οπού το όζον παίζει θετικό ρόλο σχηματίζοντας τη λεγόμενη « Στοιβάδα του όζοντος ».

Συνέπειες Φυσικά ένα πρόβλημα έχει και συνέπειες. Έτσι και στην περίπτωσή μας , το μεγαλύτερο ποσό υπεριώδους ακτινοβολίας προκαλεί καρκίνο του δέρματος στους ανθρώπους.

Λύσεις Ωστόσο στο πρόβλημα που μας απασχολεί υπάρχουν κάποιες λύσεις μεταξύ αυτών οι δύο παρακάτω : Ανακύκλωση διαφόρων συσκευών στις οποίες βρίσκεται το freon.( π.χ. ψυγεία-κλιματιστικά-σπρέι) Αντικατάσταση του freon με άλλες ουσίες πιο φιλικές προς το περιβάλλον

Ευχαριστώ για την προσοχή σας !