ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νέα μονάδα γραφείων βιομηχανίας Αλουμινίου Στατική ανάλυση
Advertisements

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Αντισεισμική Προστασία Γεφυρών (ΑΣΠροΓε) Διονύσιος Μπισκίνης Παν/μιο Πάτρας Διονύσιος Μπισκίνης Παν/μιο Πάτρας Ποσοτική έκφραση των παραμέτρων αντοχής.
Αντοχή πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 10: Η μέθοδος των πεπερασμένων στοιχείων Αλέξανδρος Θεοδουλίδης, Επικ.Καθηγητής Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Κάμψη ενισχυμένων πλακών (1 από 2)
Αντοχή πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 6: Κάμψη ορθογωνικών ελασμάτων χωρίς ενισχυτικά Αλέξανδρος Θεοδουλίδης, Επικ. Καθηγητής Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. Ανοικτά.
Αντοχή πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 5: Έλεγχος λυγισμού με βάση το πρότυπο UR S11 Αλέξανδρος Θεοδουλίδης, Επικ. Καθηγητής Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. Ανοικτά.
Θερμικές τάσεις σε πλοία
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Προϋποθέσεις ισχύος της απλής θεωρίας κάμψης (simple beam theory)
Η αντοχή του πλοίου Διαμήκης αντοχή Εγκάρσια αντοχή Τοπική αντοχή.
Λυγισμός πρισματικών φορέων 1/5
Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη
Ορισμοί Ελαστικότητα: Η ιδιότητα ενός σώματος να επανέρχεται στην αρχική του μορφή, όταν τα φορτία που προκαλούν την παραμόρφωσή του παύουν να επιδρούν.
Στρέψη του πλοίου Στρεπτικές καταπονήσεις αναπτύσσονται σε ένα πλοίο κυρίως: λόγω της πλεύσης σε πλάγιους μετωπικούς ή ακολουθούντες κυματισμούς (quartering.
Διατομή σύνθετης δοκού
ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ
Εισαγωγή, Ορισμοί και θέση του προβλήματος (1 από 2)
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΠΡΟΕΝΤΑΣΗ Έννοια – Βασική ιδέα
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κατασκευή του πλοίου
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
ΔΙΑΤΜΗΣΗ Εγκάρσια φορτία : Τ(x) στην διατομή (Γενική κάμψη)
Τμήμα: Μηχανολογίας Επιμέλεια: Νεοφύτου Αλέξανδρος
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη ενισχυμένων πλακών Α. Θεοδουλίδης.
Κατασκευές Οπλισμένου Σκυροδέματος Ι
Ενότητα 6η: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
5.1 Παραμορφώσεις, Τροπές, Στροφές Το διάνυσμα της μετατόπισης: Θλίψη: Η τροπή ε -1, γιατί δε μπορούμε να κοντύνουμε ένα σώμα περισσότερο από το ίδιο του.
Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Ημερίδα Ευρωκωδίκων EC6 Ε. Βιντζηλαίου, Σχολή Π.Μ./ΕΜΠ.
  ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
Απλή αρμονική ταλάντωση Περιοδική κίνηση όπου η δύναμη επαναφοράς είναι ανάλογη της απομάκρυνσης (απομάκρυνση είτε ως γραμμική ή ως γωνιακή μετατόπιση)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΟΙΟΥ Γ. Γκοτζαμάνης Η κατασκευή χαλύβδινων πλοίων καθορίζεται από την λειτουργία του, την ασφάλεια του φορτίου και των ανθρώπων και από τις.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ενότητα B6: Σπηλαίωση ελίκων Α. Θεοδουλίδης. Σπηλαίωση είναι το φαινόμενο κατά το οποίο η ροή γύρω από μια φέρουσα επιφάνεια αλλάζει ριζικά λόγω αλλαγής.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Μηχανικές Ιδιότητες των Υλικών
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 2 η : Ο ΔΙΚΤΥΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Διάλεξη: Η μέθοδος τομών Ritter – γενικοί τύποι και ειδικές περιπτώσεις δικτυωμάτων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 4: Μηχανικές Ιδιότητες του Ξύλου και των σύνθετων συγκολλημένων προϊόντων Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 6 η : ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ Διάλεξη: Ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε. για παραμορφώσιμους και δικτυωτούς φορείς. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Μηχανική των υλικών Θερμικές τάσεις και παραμορφώσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ναυπηγια ιι 04/ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΑΚΤΩΝ 05/ ΥΔΑΤΟΣΤΕΓΕΙΣ ΘΥΡΕΣ
Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Μηχανική Συμπεριφορά Εδαφών
Ελαστική Γραμμή Παραμόρφωση λόγω κάμψης. Η μέγιστη υποχώρηση ή αλλιώς το μέγιστο βέλος κάμψης εμφανίζεται στο ελεύθερο (δεξιό) άκρο.
Eφαρμογές σκυροδεμάτων υψηλής επιτελεστικότητας σε νέες κατασκευές η στην ενίσχυση υφισταμένων ΚΑΤΣΙΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΡΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ’ ΕΞΑΜΗΝΟ 2010.
Σπουδάστρια: Σαββοπούλου Χρυσή Επιβλέπων καθηγητής: Κίρτας Εμαννουήλ
ΕΠΑ.Λ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόβλημα Μέθοδος αντιμετώπισης
Σχεδιασμός Γραμμικών Στοιχείων Ο.Σ. – ακ. έτος
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός ορθογωνικών ελασμάτων
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Κατηγορίες - Τύποι Ήλων
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα 1 : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Α. Θεοδουλίδης

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Σκοπός της παρούσας ενότητας είναι η εξοικείωση με τις απαιτήσεις λυγισμού που περιλαμβάνονται στο IACS UR S11. Οι απαιτήσεις λυγισμού δεν συμπεριλαμβανόταν στις αρχικές εκδόσεις αλλά συμπεριελήφθησαν αργότερα λόγω της κρισιμότητας του φαινομένου. Τα πιο ευάλωτα σημεία σε λυγισμό είναι τα ελάσματα και τα ενισχυτικά του καταστρώματος και του πυθμένα όπου εμφανίζονται οι μεγαλύτερες θλιπτικές τάσεις λόγω κάμψης. Επίσης, σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά όταν έχουμε εναλλακτική φόρτιση, ενδέχεται να εμφανιστεί λυγισμός στα ελάσματα των εγκαρσίων φρακτών λόγω των υψηλών διατμητικών δυνάμεων που εμφανίζονται στα σημεία αυτά. Εκτός από την περίπτωση των θλιπτικών φορτίσεων, λυγισμός του ελάσματος μπορεί να προκληθεί και λόγω διατμητικών δυνάμεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Το IACS UR S11 ασχολείται με το λυγισμό τόσο των ελασμάτων όσο και των ενισχυτικών. Επίσης καλύπτει διάφορες περιπτώσεις λυγισμού

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Κατ’ αρχήν επιλέγονται τα ελάσματα και τα ενισχυτικά τα οποία θα ελεγχθούν (π.χ. κατάστρωμα/πυθμένας στην περιοχή της μέσης τομής). Για τον εντοπισμό των υπόπτων περιοχών πρέπει να γνωρίζουμε την κατανομή των διατμητικών δυνάμεων και καμπτικών ροπών κατά μήκος του πλοίου/δοκού. Η διαδικασία ελέγχου με χρήση του IACS UR S11 περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα: Α) Υπολογισμός των θεωρητικών τάσεων (ideal stresses) λυγισμού σΕ Β) Υπολογισμός των κρισίμων (critical stresses) τάσεων λυγισμού σcr Γ) Υπολογισμός των αναπτυσσομένων τάσεων (working stresses) σa Δ) Σύγκριση κρισίμων τάσεων με τις αντίστοιχες αναπτυσσόμενες.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ελασμάτων λόγω θλίψης – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ελασμάτων λόγω θλίψης – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ελασμάτων λόγω θλίψης – Μειώσεις πάχους.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ελασμάτων λόγω διάτμησης – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων όταν δεν έχω στρεπτικό λυγισμό.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων όταν έχω στρεπτικό λυγισμό.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων όταν έχω στρεπτικό λυγισμό.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός ιδεατών τάσεων όταν έχω στρεπτικό λυγισμό.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Λυγισμός web και φλάντζας.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός κρισίμων θλιπτικών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός κρισίμων διατμητικών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός αναπτυσσομένων θλιπτικών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Υπολογισμός αναπτυσσομένων διατμητικών τάσεων.

Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11 Ελαστικός λυγισμός ενισχυτικών – Σύγκριση σa και σcr.