ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
Οριστική. Όταν θέλουμε να δώσουμε πληροφορίες για ένα γεγονός ή μια κατάσταση, χρησιμοποιούμε την οριστική Πηγαίνω στο σχολείο.Γύρισα στο σπίτι Οι αρνητικές.
ΙV εξάμηνο Νοσηλευτικού Τμήματος ΤΕΙ Λάρισας Η έννοια της γενικής χειρουργικής Βασική ορολογία 02.ΙΙΙ.2010 Δ. Παπαγόρας.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2015.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας.
+ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΣΤΆΣΕΙΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc Λάρισα.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
Πρόγραμμα Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ.
Μικρή ανασκόπηση….
Οι επιδράσεις των ΜΜΕ- media effects
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ - ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Δομημένος Προγραμματισμός
Προσαρμογές.
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ.
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
θέμα: richard gloss το φαινομενο τησ διασπορασ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ Λ.Τ. ΖΙΤΣΑΣ
Stability Theory of Structures
Μοριακές Αναπαραστάσεις
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Ελλειψοειδές των δεικτών στους διάξονες κρυστάλλους
شبیه سازی یکنواخت به منظور تخمین گنجایش بازده صفحات اتصال، شبیه سازی کششی یکنواخت انجام پذیرفت. از موضوعات مربوط به کششی توانی، توان بازده با استفاده از.
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Περιγραφή διεργασίας Διάφοροι εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί χρηματοδότησης ερευνητικών προγραμμάτων χρησιμοποιούν σύστημα κρίσης για να αποφασίσουν ποιές.
Τ. Ε. Ι. Αθήνας Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4/4/2019
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 5: Μη-Παραμετρικές Δοκιμασίες ΤΕΙ Αθήνας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΠΑΦΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ Σοφία Χαντζή

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ο Μ Ι Π Τ Ω ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΚΛΙΚ… ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

 Επίθετο ή όνομα που παίζει ρόλο επιθέτου* ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ * αριθμητικά, αντωνυμίες, μετοχές, λέξεις ή εμπρόθετα με άρθρο, προσηγορικά ονόματα, γεωγραφικά κύρια ονόματα με άρθρο  Επίθετο ή όνομα που παίζει ρόλο επιθέτου*  Προσδιορίζει ένα ουσιαστικό ως εξής:  τοῦ ἀληθοῦς λόγου  τοῦ ἀληθοῦς τοῦ λόγου  ἀληθοῦς λόγου  Δίνει μόνιμη, σταθερή ιδιότητα στον προσδιοριζόμενο όρο π.χ. Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

 Άναρθρο επίθετο ως εξής: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  Άναρθρο επίθετο ως εξής:  ἀληθοῦς τοῦ λόγου  πᾶς, ἃπας, ὃλος, ἂκρος, μέσος, ἒσχατος, μόνος, αὐτός, ἓκαστος (χωρίς άρθρο!)  Δίνει παροδική ιδιότητα στον προσδιοριζόμενο όρο π.χ. Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ * σπάνια: ουσιαστικοποιημένο επίθετο, επιθετική μετοχή, αναφορική πρόταση  Ουσιαστικό συνήθως *  Βρίσκεται συνήθως μετά τον όρο που προσδιορίζει  Δίνει ένα γνωστό κύριο γνώρισμα στον προσδιοριζόμενο όρο  Από το ΜΕΡΙΚΟ στο ΓΕΝΙΚΟ π.χ. Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΠΑΡΑΘΕΣΗ

αντωνυμία, δευτερεύουσα πρόταση ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ * σπάνια: αντωνυμία, δευτερεύουσα πρόταση  Ουσιαστικό συνήθως *  Βρίσκεται συνήθως μετά τον όρο που προσδιορίζει  Διασαφηνίζει τον προσδιοριζόμενο όρο  Από το ΓΕΝΙΚΟ στο ΜΕΡΙΚΟ π.χ. Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

vs ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡ. ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡ. Επίθετο Άναρθρο επίθετο ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ vs ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡ. ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡ. Επίθετο Άναρθρο επίθετο τοῦ ἀληθοῦς τοῦ λόγου τοῦ ἀληθοῦς λόγου  ἀληθοῦς λόγου  ἀληθοῦς τοῦ λόγου πᾶς, ἃπας, ὃλος, ἂκρος, μέσος, ἒσχατος, μόνος, αὐτός, ἓκαστος ( ΜΕ ΑΡΘΡΟ) πᾶς, ἃπας, ὃλος, ἂκρος, μέσος, ἒσχατος, μόνος, αὐτός, ἓκαστος (ΧΩΡΙΣ ΑΡΘΡΟ) σταθερή ιδιότητα παροδική ιδιότητα Σοφία Χαντζή ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥ - ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

vs ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Ουσιαστικό Ουσιαστικό ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ vs ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Ουσιαστικό Ουσιαστικό μετά τον όρο που προσδιορίζει μετά τον όρο που προσδιορίζει γνωστό κύριο γνώρισμα διασαφηνίζει μερικό  ΓΕΝΙΚΟ γενικό  ΜΕΡΙΚΟ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ - ΕΠΕΞΗΓΗΣΗΣ Σοφία Χαντζή

Επιθ.προσδ. Επιθ.προσδ. Επιθ.προσδ. Επιθ.προσδ. Ρ Υαπρμφ Υρ Ααπρμφ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επιθ.προσδ. Ρ Υαπρμφ Υρ Ααπρμφ Πρέπει τούς παῖδας κληρονομεῖν τῆς φιλίας τῆς πατρικῆς Επιθ.προσδ. Υρ Ρ Αρ Καλλικρατίδας προσεπλήρωσε πεντήκοντα ναῦς Επιθ.προσδ. Υρ Επιθ.προσδ. Ρ Ἡ ἡμετέρα πόλις περί τῆς τῶν Ἑλλήνων ἡγεμονίας ἀγωνίζεται Γεν. υποκειμενική Εμπρόθετος προσδ. Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

Πάσας τάς πόλεις οἱ πολέμιοι εἷλον ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατηγ.προσδ. Αρ Υρ Ρ Πάσας τάς πόλεις οἱ πολέμιοι εἷλον Υρ Ρ Κατηγ.προσδ. Αρ Ὁ ὁπλίτης φέρει ὀξύτατον τό ξίφος Υρ Ρ Αρ Κατηγ.προσδ. (Οὗτοι) Εἶχον τάς ἀσπίδας ἐκκεκαλυμμένας Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

Ἀριστογείτων, ὁ ἐμός κατήγορος, πλεῖστα ἐψεύσατο ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Υρ Παράθεση Αρ Ρ Ἀριστογείτων, ὁ ἐμός κατήγορος, πλεῖστα ἐψεύσατο Επιθετικός προσδ. Υρ Παράθεση Ρ Περί χρημάτων ὁμιλεῖς, ἀβεβαίου πράγματος (σύ) Εμπρόθετος προσδ. Επιθετικός προσδ. Υρ Παράθεση Ρ Επιθετικός προσδ. Γεν. αντικειμενική Ἡγεῖτο Ἀρχίδαμος ὁ Ζευξιδάμου, Λακεδαιμονίων βασιλεύς Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΠΑΡΑΘΕΣΗ

Επεξήγηση Επεξήγηση Υρ Αρ Ρ Ὁ κοινός ἱατρός θεραπεύσει σέ, χρόνος Υρ Ρ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Επεξήγηση Επιθ.πρ. Υρ Αρ Ρ Ὁ κοινός ἱατρός θεραπεύσει σέ, χρόνος Υρ (Οὗτοι) Επεξήγηση Ρ Αρ Επιρ.πρ. Παρέσχον ἃπαντα προθύμως, καί σώματα καί χρήματα καί συμμάχους Επεξήγηση Αρ Υρ Επιρ.πρ. Γεν. κτητική Ρ Δύο μάλιστα οἱ τῶν Περσῶν παῖδες ἐδιδάσκοντο, ἂρχειν τέ καί ἂρχεσθαι Επιθετικός προσδ. Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Βρίσκω τους προσδιορισμούς! ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Step by step! Βρίσκω τους προσδιορισμούς! Πώς? Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Τέλος με τους κύριους όρους! ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Αρ Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους (Οὗτοι) Τέλος με τους κύριους όρους! Κι ό,τι… περίσσεψε; Είναι ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους (Οὗτοι) Υρ Ρ Αρ 1.Ονοματικός ή Επιρρηματικός; Προσδιορίζει όνομα; Ονοματικός! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Αιτιατική προσδιορίζει Αιτιατική! ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους (Οὗτοι) Υρ Ρ Αρ 2. Ομοιόπτωτος ή Ετερόπτωτος; 1.Ονοματικός Αιτιατική προσδιορίζει Αιτιατική! Ομοιόπτωτος! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους (Οὗτοι) Υρ Ρ Αρ 3. Επίθετο ή Ουσιαστικό; 1.Ονοματικός 2.Ομοιόπτωτος Επίθετο! Ή Επιθετικός ή Κατηγορηματικός Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους (Οὗτοι) Υρ Ρ Αρ 4.Επιθετικός ή Κατηγορηματικός; 1.Ονοματικός 2.Ομοιόπτωτος 3.Επιθ. ή Κατηγ. πρ. Κοίτα το άρθρο! Κατηγορηματικός! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατέλαβον τάς κώμας ἐρήμους (Οὗτοι) Υρ Ρ Αρ Κατηγορηματικος πρ. Πάμε πάλι; Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Υρ Κ/νο Ρ Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. 1.Ονοματικός ή Επιρρηματικός; Προσδιορίζει όνομα; Ονοματικός! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Ονομαστική προσδιορίζει ονομαστική! ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. 1.Ονοματικός 2. Ομοιόπτωτος ή Ετερόπτωτος; Ονομαστική προσδιορίζει ονομαστική! Ομοιόπτωτος! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. 1.Ονοματικός 2.Ομοιόπτωτος 3. Επίθετο ή Ουσιαστικό; Ουσιαστικό! Ή Παράθεση ή Επεξήγηση Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. 1.Ονοματικός 2.Ομοιόπτωτος 3.Παράθεση ή Επεξήγηση 4. Παράθεση ή Επεξήγηση; Μερικό  ΓΕΝΙΚΟ! Παράθεση! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ – Step by step!

Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. Παράθεση Ο επόμενος;; Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ – To be continued….

Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. Παράθεση 1.Ονοματικός ή Επιρρηματικός; Προσδιορίζει όνομα; Ονοματικός! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ – To be continued….

Γενική προσδιορίζει ονομαστική! ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. Παράθεση 2. Ομοιόπτωτος ή Ετερόπτωτος; 1.Ονοματικός Γενική προσδιορίζει ονομαστική! Ετερόπτωτος! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ – To be continued….

Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ρ Υρ Κ/νο Ὅμηρος, ὁ ποιητής, διδάσκαλος τῶν Ἑλλήνων ἦν. Παράθεση 1.Ονοματικός 2.Ετερόπτωτος Να συνεχίσουμε; Κι αύριο μέρα είναι… To be continued…! Σοφία Χαντζή ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ – To be continued….

Προσδιορισμός vs Προσδιορισμού… ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ – Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Αρχική σελίδα Κεντρική σελίδα Επόμενη σελίδα Σοφία Χαντζή Προηγούμενη σελίδα π.χ. Παραδείγματα Step by step! Προσδιορισμός vs Προσδιορισμού… ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ