Πρόσκληση σε πάρτι Παρουσιάσεις ομάδων με θέμα: «προβλήματα των νέων» Αξιολόγηση ομάδων από τα ατομικά φύλλα παρατήρησης
παρουσίαση/ ομιλία (επιχειρηματολογία) 17 5 16 6 4 15 3 1 22 8 14 18 19 12 11 20 10 Σημ: Οι στήλες δείχνουν την αξιολόγηση των μαθητών: 1η στήλη: Α, 2η στήλη: Β, 3η στήλη: Γ,Δ
παρουσίαση/ ομιλία (έκφραση/ δομή) 17 5 16 6 4 15 3 1 22 8 14 18 19 12 11 20 10 Σημ: Οι στήλες δείχνουν την αξιολόγηση των μαθητών: 1η στήλη: Α, 2η στήλη: Β, 3η στήλη: Γ,Δ
παρουσίαση /ομιλία (συνεργασία/ συζήτηση/ ανταλλαγή απόψεων) 5 11 1 6 10 4 9 14 8 12 13 16 19 3 2 Σημ: Οι στήλες δείχνουν την αξιολόγηση των μαθητών: 1η στήλη: Α, 2η στήλη: Β, 3η στήλη: Γ,Δ
παρουσίαση/ ομιλία (επιχειρηματολογία) 1 Θ –β: βία 2 Β – Η: βία 3 Α – Αρ:βία 4 Β – Ζ: Ελεύθερος χρόνος 5 Γ – Κ: Ελεύθερος χρόνος 6 Κ –Δ: Ελεύθερος χρόνος 7 Α – Α: Εθισμός στο διαδίκτυο 8 Γ – Θ: Εθισμός στο διαδίκτυο 9 Α – Α: Εθισμός στο διαδίκτυο 10 Γ – Κ: Μοναξιά 11 Δ – Γ:Χάσμα γενεών 12 Δ – Α:παχυσαρκία
παρουσίαση/ ομιλία (έκφραση/ δομή) 1 Θ –β: βία 2 Β – Η: βία 3 Α – Αρ:βία 4 Β – Ζ: Ελεύθερος χρόνος 5 Γ – Κ: Ελεύθερος χρόνος 6 Κ –Δ: Ελεύθερος χρόνος 7 Α – Α: Εθισμός στο διαδίκτυο 8 Γ – Θ: Εθισμός στο διαδίκτυο 9 Α – Α: Εθισμός στο διαδίκτυο 10 Γ – Κ: Μοναξιά 11 Δ – Γ:Χάσμα γενεών 12 Δ – Α:παχυσαρκία
παρουσίαση /ομιλία (συνεργασία/συζήτηση / ανταλλαγή απόψεων) παρουσίαση /ομιλία (συνεργασία/συζήτηση / ανταλλαγή απόψεων) 1 Θ –β: βία 2 Β – Η: βία 3 Α – Αρ:βία 4 Β – Ζ: Ελεύθερος χρόνος 5 Γ – Κ: Ελεύθερος χρόνος 6 Κ –Δ: Ελεύθερος χρόνος 7 Α – Α: Εθισμός στο διαδίκτυο 8 Γ – Θ: Εθισμός στο διαδίκτυο 9 Α – Α: Εθισμός στο διαδίκτυο 10 Γ – Κ: Μοναξιά 11 Δ – Γ:Χάσμα γενεών 12 Δ – Α:παχυσαρκία