… από το προηγούμενο μάθημα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Μεθοδολογία έρευνας και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου του θεολόγου.
Advertisements

Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σημειώσεις για το μάθημα: Επιτόκια Συμεών Καραφόλας.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Ηλεκτρισμός Ευθυμίου Χρήστος. Ιστορία Ορισμός Ο τύπος Μονάδα μέτρησης Μέθοδοι παραγωγής ηλεκτρισμού Αποτελέσματα του ηλεκτρικού ρεύματος Ερωτήσεις Βιβλιογραφία.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 10 η : Προσέγγιση Μεθόδων & Αποτελεσματικότητος των Δ.Σ στον Τουρισμό.
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Εξόρυξη γνώσης Εισαγωγή
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
~Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ~
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Μη Γραμμική Δυναμική Ευστάθεια: Συντηρητικά Διακεκριμένα Συστήματα
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 14/10/2015.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Καταχώριση απουσιών στο myschool
Εντάξει, γνωρίζουμε ότι όλες οι συσκευές λειτουργούν με
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΕΙΑ – 3ο Μάθημα Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Υπεύθυνος καθηγητής: Π. Διαμάντης Μάθημα : Τεχνολογία Βύρωνας Πετρίδης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Βάσεις Δεδομένων Κωδικός Μαθήματος Τμήμα ΑΦΠ&ΓΜ: AFPGM134
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Υπεύθυνος καθηγητής: Π. Διαμάντης
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
נושא 1: מבוא לתורת החשמל.
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Μάθημα 3ο Οι ιδέες των μαθητευόμενων και τα χαρακτηριστικά τους
Φυσική για Μηχανικούς Ρεύμα και Αντίσταση
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα 4ο Μέθοδος ανάδειξης και μοντελοποίησης των ιδεών των μαθητών - ι.μ.

… από το προηγούμενο μάθημα Ερωτήσεις … από το προηγούμενο μάθημα

Η σταθερότητα της θερμοκρασίας στις αλλαγές ΦΚΥ 3

? ? ? ? ? ?

2. Πυκνότητα, Πίεση Μοιράζω το υγρό του δοχείου Α στα Β και Γ, όπως φαίνεται στο σχήμα. Συγκρίνετε α) τις πυκνότητες του υγρού στα δοχεία Α, Β, Γ. β) τις πιέσεις σε ένα σημείο των πυθμένων των τριών δοχείων. Δικαιολογείστε:   A Β Γ 5

3. Ηλεκτρισμός Στο παρακάτω κύκλωμα όταν ανάβει η λάμπα το αμπερόμετρο Α1 δείχνει ένα Ampere. Πόσο δείχνει το Α2; Περισσότερο, λιγότερο ή το ίδιο με το Α1; Εξηγείστε: 6

Είδη Εννοιολογικής αλλαγής (1/2) __________________: προσθήκη νέων εννοιών σε μια υπάρχουσα εννοιολογική δομή), __________________ : των υπαρχουσών εννοιολογικών δομών, ________________: των υπαρχουσών εννοιολογικών δομών, ______________: της ιεραρχικής οργάνωσης των υπαρχουσών εννοιολογικών δομών. 7

Είδη Εννοιολογικής αλλαγής (1/2) Εμπλουτισμός: προσθήκη νέων εννοιών σε μια υπάρχουσα εννοιολογική δομή), Διαφοροποίηση: των υπαρχουσών εννοιολογικών δομών, Συνένωση: των υπαρχουσών εννοιολογικών δομών, Αύξηση: της ιεραρχικής οργάνωσης των υπαρχουσών εννοιολογικών δομών. 8

Είδη Εννοιολογικής αλλαγής (1/2) ___________ (accretion): Αντιστοιχεί στον εμπλουτισμό _____________ ή _____________(tuning): Αναλλοίωτη η γνωστική δομή, αλλά γίνεται προοδευτική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το σχήμα για να ερμηνεύσει κάποια δεδομένα, το πεδίο εφαρμογής του σχήματος, η ακρίβεια αναπαράστασης μιας κατάστασης ___________________ (restructuring): Αλλαγή της υπάρχουσας γνωστικής δομής. Δημιουργία νέων δομών που οικοδομούνται είτε για να ερμηνευτούν εκ νέου παλιές πληροφορίες είτε για να εξηγηθούν καινούργιες 9

Είδη Εννοιολογικής αλλαγής (1/2) Επαύξηση (accretion): Αντιστοιχεί στον εμπλουτισμό Εναρμόνιση ή ρύθμιση (tuning): Αναλλοίωτη η γνωστική δομή, αλλά γίνεται προοδευτική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το σχήμα για να ερμηνεύσει κάποια δεδομένα, το πεδίο εφαρμογής του σχήματος, η ακρίβεια αναπαράστασης μιας κατάστασης Αναδιοργάνωση (restructuring): Αλλαγή της υπάρχουσας γνωστικής δομής. Δημιουργία νέων δομών που οικοδομούνται είτε για να ερμηνευτούν εκ νέου παλιές πληροφορίες είτε για να εξηγηθούν καινούργιες 10

ιδέες μαθητών - ι.μ. Οι ιδέες είναι _________ και προέρχονται από την κατασκευή προσωπικών νοημάτων, ως αποτέλεσμα της επίδρασης του_______________ (φυσικού, κοινωνικού, διδασκαλίας, …..)  Η ύπαρξη ατομικών διαφορών έχει ως αποτέλεσμα η μάθηση να έχει ατομικό χαρακτήρα, έστω και μετά από ____________ ________________. Οι ι.μ. στερούνται ___________ και _____________, με αποτέλεσμα να δίνονται αντιφατικές απαντήσεις. Οι ι.μ. επηρεάζουν τη διδασκαλία λόγω του ρόλου της προϋπάρχουσας γνώσης στη διδασκαλία και τη μάθηση (______________________ προσέγγιση). Οι ι.μ. εστιάζουν στα ___________________ χαρακτηριστικά των έργων Οι ι.μ. κατά περίπτωση εμφανίζουν σταθερότητα ή αλλάζουν με τη _______________ ή την ______________. 11

ιδέες μαθητών - ι.μ. Οι ιδέες είναι ατομικές και προέρχονται από την κατασκευή προσωπικών νοημάτων, ως αποτέλεσμα της επίδρασης του περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, διδασκαλίας, …..)  Η ύπαρξη ατομικών διαφορών έχει ως αποτέλεσμα η μάθηση να έχει ατομικό χαρακτήρα, έστω και μετά από ομαδική διδασκαλία. Οι ι.μ. στερούνται συνοχής και συνέπειας, με αποτέλεσμα να δίνονται αντιφατικές απαντήσεις. Οι ι.μ. επηρεάζουν τη διδασκαλία λόγω του ρόλου της προϋπάρχουσας γνώσης στη διδασκαλία και τη μάθηση (εποικοδομητική προσέγγιση). Οι ι.μ. εστιάζουν στα αισθητηριακά χαρακτηριστικά των έργων Οι ι.μ. κατά περίπτωση εμφανίζουν σταθερότητα ή αλλάζουν με τη διδασκαλία ή την ηλικία. 12

… ανάδειξης και μοντελοποίησης των ι.μ. Μέθοδος … ανάδειξης και μοντελοποίησης των ι.μ.

Μέθοδος Δημιουργία αρχικής ερευνητικής υπόθεσης (γενικής) / ανάγκη θεωρίας Παρατήρηση τάξης: εντοπισμός εννοιολογικών δυσκολιών Δημιουργία αρχικού ενδεικτικού ερωτηματολογίου, για τη λήψη ατομικών / ομαδικών ημιδομημένων συνεντεύξεων. Ομάδες ερωτήσεων 14

Μέθοδος Κλινικές ημιδομημένες συνεντεύξεις Επιλογή δείγματος, ρόλος του συνεντευξιαστή, χαρακτηριστικά του συνεντευξιαζόμενου Δημιουργία συνεργατικού - φιλικού περιβάλλοντος Παρουσίαση έργων: αντικείμενα / φαινόμενα, κάρτες έργων, χάρτες εννοιών/ιδεών, απλή ανάγνωση “Σκάψιμο” για την ανάδειξη των χαρακτηριστικών των ι.μ. και των ορίων τους “Προβοκάρισμα” της σκέψης των μαθητών / τριών 15

Μέθοδος Κλινικές ημιδομημένες συνεντεύξεις Συμπεριφορά συνεντευξιαστή, στη διάρκεια της συνέντευξης Καταγραφή, μη λεκτικοί τρόποι επικοινωνίας, αποκωδικοποίηση Μελέτη, διερεύνηση της αποκωδικοποιημένης συνέντευξης, ανάδειξη μοντέλων σκέψης Δημιουργία τελικής ερευνητικής υπόθεσης (συγκεκριμένης) 16

Μέθοδος Ανάπτυξη / διακίνηση του τελικού ερωτηματολογίου Ανάπτυξη / διακίνηση του τελικού ερωτηματολογίου Κατάστρωση του τελικού ερωτηματολογίου / σκοπός Ανοιχτές / κλειστές ερωτήσεις Εγκυροποίηση ερωτηματολογίου Επιλογή δειγμάτων / κοινωνικό / οικονομικό / πολιτιστικό υπόβαθρο δείγματος. Πιλοτική εφαρμογή Διακίνηση ερωτηματολογίων / δυσχέρειες /…. Συλλογή / ταξινόμηση ερωτηματολογίων  17

Μέθοδος Ανάλυση ερωτηματολογίων Ιδεογραφικές / νομοθετικές έρευνες Μέθοδοι ανάλυσης ερωτηματολογίων Διασταύρωση απαντήσεων / ανάδειξη μοντέλων μαθητών / τριών - εγκυροποίηση κατηγοριοποίησης Στατιστική επεξεργασία (συχνότητες, ποσοστά %, διάστημα εμπιστοσύνης, Χ2) 18

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μεθοδολογία έρευνας για την απόσπαση των ιδεών των μαθητών που αφορούν στις φυσικές έννοιες και φαινόμενα, παράδοση εργασιών μέσω eclass

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  … καλή σας μέρα!!