Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
Advertisements

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ(contents) ΠΟΙΑ ΕIΝΑΙ Η ΟΒΕΣ (what OBES is) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΒΕΣ (OBES activities) 1998.
Investing in children: Promoting the right of children to participate Αθήνα / Athens, Επενδύοντας στα παιδιά: Προωθώντας το δικαίωμα της συμμετοχής.
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΕΦΡΙΤΙΔΑΣ ΛΥΚΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. American College of Rheumatology Guidelines for Screening, Treatment, and Management of Lupus Nephritis.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
George Metakides FHW May Web Science. Web science timeline 1992: Tim Berners-Lee presents Web in Geneva (CERN) 1993: World Wide Web Consortium.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
«Ενέργεια χωρίς Σύνορα», Μάιος 2008, Αθήνα Renewable Energy Sources Necessity, trends and perspectives Dr. P. Κ. Chaviaropoulos CRES Renewable Energy Sources.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
First Peter: an overview by Dr. Lorin L. Cranford Day 5 C&L Publications Boiling Springs, NC.
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Κατερίνα Νικολαϊδου, Αρχαιολόγος, ΜΑ in Museum Studies, Diploma in European Studies Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας, ΥΠΠΟΑ Project DigiArt (Horizon 2020),
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Cores | Ευρωπαϊκή Ένωση & Πολιτισμός. Δέσποινα Χριστοφορίδου, Αναπτυξιολόγος, Director, Cores.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
5η Θεματική ενότητα: Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Κουθούρης Χαρίλαος, Αναπληρωτής.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
10 ο ΔΕΙΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2014 ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥΣ.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
Σοφία Κουκούλη, Ph.D. Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ Kρήτης 1 15/11/2016.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Παρεμβάσεις αλληλεγγύης και ψευδό-αλληλεγγύης στην περίοδο της κρίσης
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Web Science George Metakides FHW May
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρόγραμμα Κοινωνικοοικονομικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Κούκλες και σημαίες - Flags and puppets
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Development of sample e-Hoop content
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Αναστοχασμός και συλλογισμός
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η οργάνωση του χώρου στην κοινωνία.
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Ιστορικές Πηγές & Ιστορικές Μαρτυρίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Βαγγέλης Καρκαλέτσης ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ερευνητικές και εκπαιδευτικές δράσεις Δεκέμβριος 2016.
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Soft & Transversal Skills
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences Αθήνα, 31 Μαΐου 2007

Το ερευνητικό πρόγραμμα POLITIS POLITIS: “Building Europe with New Citizens? An inquiry into civic participation of naturalized citizens and foreign residents in 25 countries” Funded by: European Commission 6th research framework, Citizens and governance in a knowledge-based society Lifespan: 2004-2007 www.uni-oldenburg.de/politis-europe

Partners Core Consortium: 3 Research Institutions 1 NGO Partner University of Oldenburg (Germany) EUI (Italy) ELIAMEP (Greece) Churches Commission of Migrants in Europe Network of 35 country experts for 25 EU states (reviewed the research) Network of 75 international student interviewers studying in the EU 176 civically Active Immigrant Activists (Interviewees) living in the EU

POLITIS Research Objective To get a better understanding of the processes how immigrants become active and stay active in the receiving societies To understand encouraging and discouraging conditions for civic activation of immigrants in these processes

Focus of the study First generation: Born abroad, moved as youth or adult Social and political activities: give a voice to general societal concerns or to specific concerns of immigrant groups, or organise solidarity and self-help High-intensity participants: persons who continuously and substantially devote time and energy to social and political activities

Research Design Migration and participation framework and state of art in 25 EU countries (2005) Recruitment and training of international students and PhD-researchers as interviewers, interview conduction Creation of European multifunctional database of qualitative interviews with highly active immigrants Interview Analysis

International Interviewers Three interviews each (political, ethnic, diversify) Open questions on individual activity history

Database: Information about Interviewees 176 translations of qualitative interviews (Not representative) 24 European countries of residence and 54 Non-EU countries of origin 60 % men, 40% women most active in migrant or ethnic organisations citizenship of the receiving country (91), secure status (43), insecure status (29) high educational background (139 with college or academic education)

Ημερίδα/ Conference 10:00 – 12:30 Η συμμετοχή των μεταναστών στη δημόσια ζωή: συγκρίσεις και παραδείγματα «νέων χωρών υποδοχής» Immigrant participation in public life: comparison and best practice examples among ‘new hosts’ in EU 13:30 – 15:00 Ελλάδα: Η συμμετοχή των μεταναστών στη δημόσια ζωή Greece: Immigrant civic participation 15:30 – 17:30 Ελλάδα: Η συμμετοχή των μεταναστών στην πολιτική Greece: Immigrant participation in political life 17:30 Συμπεράσματα/ Conclusions