PIERCE – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Πληροφοριακά Συστήματα
Advertisements

1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
 Μη έγκαιρη λήψη μέτρων ► Σημαντικά προβλήματα  Υψηλό δημοσιονομικό έλλειμμα  Μεγάλο έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών  Φθίνουσα ανταγωνιστικότητα.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Cluster δημιουργικών υπηρεσιών και οι λύσεις που προσφέρουν στο αγρο-διατροφικό τομέα. Η περίπτωση του Agro Design. 12 Δεκεμβρίου 2015 Πάνος Ρεμούνδος.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Παρακίνηση Εργαζομένων
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
MOORE STEPHENS GREECE.
EU-CHINA Relations.
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Διεργασίες Παραγωγής Υλικών
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ – ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Ομάδα: High-five
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Ενότητα 2η: Επίλυση προβλήματος & Αναλυτικά προγράμματα Σπουδών
ΠΟΣΟΤΙΚΈΣ ΜΈΘΟΔΟΙ & ΜΈΘΟΔΟΙ ΈΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Μάθημα 1 ο - Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης Δημήτρης Τσέλιος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ.
Εργασία 5 Μάθημα 795.Πρακτική Άσκηση, ΔΔΜ (α)
U.S.A Ηλίας Μιχάλης Αλέξης.
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Unintentional Data Loss Under GDPR (R. 2016/679)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ניהול איכות ובקרת איכות סטטיסטית
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
A Junior Achievement Company
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Financial Market Theory
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Μια διαφορετική άποψη Θα εξηγήσω πώς η σκέψη μου άλλαξε με την πάροδο του χρόνου με την ελπίδα ότι εσεις θα αποφύγετε τα ίδια λάθη η γενιά μου έκανε, έχοντας.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PIERCE – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ 1Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «Προγράμματα Σπουδών – Σχολικά Εγχειρίδια: Από το παρελθόν στο παρόν και στο μέλλον» Γ.Χ. Τζήρος: «Η περίπτωση των Οικονομικών Μαθημάτων στο Γενικό Λύκειο» Αγία Παρασκευή, 4-6 Μαρτίου 2016 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ 1. Πολιτική Οικονομία: 1983-2000 (Μικροοικονομία, Μακροοικονομία, Στοιχεία Μαρξιστικής Θεωρίας), Μάθημα 4ης Δέσμης, από το 1993 πανελλαδικά εξεταζόμενο. 2. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: 2000 – σήμερα (Μικροοικονομία – Μακροοικονομία), Μάθημα Επιλογής (2000-15), Μάθημα Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής (2015-16), πανελλαδικά εξεταζόμενο. 3. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών: 2000 – 2015, Μάθημα Τεχνολογικής Κατεύθυνσης ΙΙ, πανελλαδικά εξεταζόμενο, Επιλογής Γ’ Λυκείου σήμερα. 4. Αρχές Οικονομίας: 2000 – 2013, Μάθημα Γενικής Παιδείας της Α’ Λυκείου (Εισαγωγικό). 5. Αρχές Οικονομίας: 2013-14, Μάθημα Επιλογής Β’ Λυκείου, Μακροοικονομία. 6. Στο πλαίσιο των μαθημάτων Πολιτικής Παιδείας Α’ Λυκείου, Πολιτικής Παιδείας Β’ Λυκείου, Βασικών Αρχών Κοινωνικών Επιστημών (Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών Β’ Λυκείου), και Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών Γ’ Λυκείου διδάσκονται από το 2013 και εντεύθεν στοιχεία Οικονομικών. 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ • Το βασικό οικονομικό μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» είναι μετεξέλιξη του παλιού εγχειριδίου της «Πολιτικής Οικονομίας». • Καμία επιστημονική εξέλιξη απ’ όλα όσα έχουν συμβεί μεταξύ 1983-2015 δεν έχει συμπεριληφθεί στο σχολικό εγχειρίδιο. • Από το 2009 οι μαθητές διδάσκονται στοιχεία Μικροοικονομίας, ενώ έχει σταματήσει η διδασκαλία Μακροοικονομίας. • Οι μαθητές δεν διδάσκονται βασικές μακροοικονομικές έννοιες, όπως το Α.Ε.Π., οι διακυμάνσεις, η ανεργία, ο πληθωρισμός, η δημοσιονομική πολιτική κ.λπ. • Υπάρχει τεράστια απόκλιση μεταξύ αυτών που διδάσκονται στα Οικονομικά οι μαθητές Λυκείων σε άλλες αναπτυγμένες χώρες, τόσο από πλευράς μαθημάτων, όσο και σε βαθμό ανάλυσης. • Υπάρχει οπισθοδρόμηση στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων στο γενικό λύκειο. • Υπάρχει μια εξωπραγματική αύξηση μαθημάτων πολιτικών και κοινωνικών επιστημών, σε βάρος των οικονομικών μαθημάτων. 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ • Πρέπει να γραφεί καινούριο εγχειρίδιο για το μάθημα του ΑΟΘ, το οποίο θα ενσωματώνει όλες τις επιστημονικές εξελίξεις των τελευταίων δεκαετιών. • Πρέπει να «σπάσει» η διδασκαλία του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας. • Πρέπει να γίνει αυτόνομη διδασκαλία οικονομικών μαθημάτων σε όλες τις τάξεις του γενικού λυκείου. • Πρέπει να εισαχθούν νέα οικονομικά μαθήματα, όπως: Επιχειρηματικότητα (γ’ Γυμνασίου, Α’ Λυκείου) Προσωπικός Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός (Personal Finance, γ’ Γυμνασίου, Α’ Λυκείου). Οικονομική των Επιχειρήσεων (Β’ Λυκείου) Μακροοικονομία (Γ’ Λυκείου) • Να εισαχθούν και άλλα οικονομικά μαθήματα, ως μαθήματα επιλογής σε όλες τις τάξεις του Λυκείου (π.χ. Διαφήμιση, Marketing). 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ • Διδάσκεται σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες (σκανδιναβικές, Ισπανία, Πολωνία, Βουλγαρία, Αγγλία κ.ά.). • Στην Ελλάδα εφαρμόζεται μόνο η δραστηριότητα Junior Achievement. • Στις σκανδιναβικές χώρες δίνεται νομικά η δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν πραγματική επιχείρηση. Στην Ελλάδα, όχι. • Παλαιότερες προσπάθειες στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν καρποφόρησαν. • Υπάρχει μια αδικαιολόγητη σπατάλη ταλέντων, ιδεών και καινοτομιών. • Υπάρχει μια αδικαιολόγητη προκατάληψη απέναντι στην Επιχειρηματικότητα, η οποία αποτελεί εμπόδιο. • Ο στόχος είναι οι μαθητές να μάθουν τα βασικά για την Επιχειρηματικότητα με σωστό τρόπο και από μικρή ηλικία. • Οι μαθητές μπορούν και πρέπει να αποκτήσουν σωστή καταναλωτική, αποταμιευτική, επενδυτική και επιχειρηματική συμπεριφορά. • Η Ευρωπαϊκή Ένωση ενθαρρύνει την ανάπτυξη της Επιχειρηματικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ • Επιχειρηματική ιδέα • Καινοτομία • Οργανωτική Δομή • Κεφαλαιακή δομή - Χρηματοδότηση • Περιγραφή καθηκόντων θέσεων εργασίας • Νομική μορφή • Λειτουργίες της επιχείρησης • Επιχειρηματικό σχέδιο • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη • Εταιρική Διακυβέρνηση • Management 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ • Προσωπικός Προϋπολογισμός • Τράπεζες (επιτόκιο, κατάθεση, δανεισμός) • Φορολογία • Επένδυση • Δάνεια – Πιστωτικές Κάρτες • Ασφάλιση • Αγορές Χρήματος και Κεφαλαίου According to the Council for Economic Education's annual Survey of the States, 17 states in the US now require that students at public high schools take a personal finance class before they graduate. http://www.businessinsider.com/high-schools-teaching-personal-finance-2015-4 Παράδειγμα: Πολιτεία της Oklahoma στις ΗΠΑ http://sde.ok.gov/sde/personal-financial-literacy 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ • Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν – Εθνικοί Λογαριασμοί • Οικονομικές Διακυμάνσεις • Πληθωρισμός • Ανεργία • Χρήμα, Τράπεζες, Πίστη • Δημόσια Οικονομικά • Ισορροπία Εθνικού Εισοδήματος • Εξωτερικός Τομέας • Διεθνές Εμπόριο Παράδειγμα https://en.wikipedia.org/wiki/AP_Macroeconomics Advanced Placement Macroeconomics (USA) 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ http://www.moec.gov.cy/archeia/2014_nees_protaseis_paideia/2015_05_06_nea_orologia_programmata_parousiasi_ypourgou.pdf Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ • Οικονομικά Κορμού (1 ώρα) • 3Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (2 ώρες): - Οδηγεί στην Κατεύθυνση Οικονομικών Επιστημών - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: μάθημα εμβάθυνσης • 4Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (2 ώρες): Οδηγεί στην Κατεύθυνση Υπηρεσιών Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Υποχρεωτικά μαθήματα: Πολιτική Οικονομία (4 ώρες), Μαθηματικά (4), Λογιστική (4) Επιλογής: Οργάνωση, Διοίκηση και Πρακτική Γραφείου, Εμπορικά-Marketing 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Πολιτική Οικονομία (υποχρεωτικό, 4) και τα άλλα τρία επιλογής. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Πολιτική Οικονομία (υποχρεωτικό, 4) και τα άλλα τρία επιλογής. Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Ισχύουν τα αντίστοιχα με τη Β’ Λυκείου 26/12/2018 Γ.Χ.ΤΖΗΡΟΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ