Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Advertisements

ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Πάσχα!.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
δε μας αρέσει η προστακτική
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Τα ψάθινα καπέλα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Ελάτε να παίξουμε με τις προσκλήσεις! Πάτησε πάνω στη φατσούλα για να παίξεις το παιχνίδι! Από τη δασκάλα Βερονίκη Νικολάου-Χρυσοστόμου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Ελάτε να μάθουμε περισσότερα για τις προσκλήσεις!
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨ Μαρία, θα έρθεις το απόγευμα στο σπίτι μου να παίξουμε; Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2013-14 Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Θα έρθω. Μου θυμίζεις όμως σε παρακαλώ τη διαδρομή. Πολλές φορές χρειάζεται να δώσουμε οδηγίες σε κάποιον. Όταν δίνουμε οδηγίες, κατευθύνουμε κάποιον να κάνει κάτι.

Με ποιους τρόπους, η Γεωργία, μπορεί να δώσει τις οδηγίες για να πάει η φίλη της στο σπίτι; 1ος τρόπος: Πριν το ξύλινο γεφυράκι, στρίβουμε αριστερά και προχωράμε μέχρι την εκκλησία. Στην εκκλησία, ανεβαίνουμε την ανηφόρα. Στο τέλος της ανηφόρας περνάμε την πλατεία. Λίγα μέτρα πιο κει βρίσκεται το σπίτι μου. Ποια ρήματα βοήθησαν τη Γεωργία για να δώσει τις οδηγίες; στρίβουμε προχωράμε Ένας τρόπος λοιπόν για να δώσουμε οδηγίες είναι να χρησιμοποιήσουμε την οριστική Ενεστώτα (εμείς). ανεβαίνουμε περνάμε

στρίψε προχώρησε ανέβαινε πέρνα 2ος τρόπος: Πριν το ξύλινο γεφυράκι στρίψε αριστερά και προχώρησε μέχρι την εκκλησία. Στην εκκλησία, ανέβαινε την ανηφόρα. Στο τέλος της ανηφόρας πέρνα την πλατεία. Λίγα μέτρα πιο κει βρίσκεται το σπίτι μου. στρίψε προχώρησε Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε την προστακτική ενεστώτα ή αόριστου (εσύ ή εσείς) ανέβαινε πέρνα

να στρίψεις να προχωρήσεις να ανέβεις να περάσεις 3ος τρόπος: Πριν το ξύλινο γεφυράκι να στρίψεις αριστερά και να προχωρήσεις μέχρι την εκκλησία. Στην εκκλησία, να ανέβεις την ανηφόρα. Στο τέλος της ανηφόρας να περάσεις την πλατεία. Λίγα μέτρα πιο κει βρίσκεται το σπίτι μου. να στρίψεις να προχωρήσεις Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε την υποτακτική ενεστώτα ή αόριστου (εσύ ή εσείς) να ανέβεις να περάσεις

Τι πρέπει να προσέχουμε όταν δίνουμε οδηγίες (προφορικές ή γραπτές)σε κάποιον. Χρησιμοποιούμε απλές και κατανοητές προτάσεις. Χρησιμοποιούμε τον (ενικό ή πληθυντικό) αριθμό, ανάλογα με το σε ποιον δίνουμε τις οδηγίες (φιλικό μας πρόσωπο ή σε κάποιον άγνωστο). Εάν χρειαστεί, αριθμούμε σε βήματα τις οδηγίες που δίνουμε. Στις γραπτές οδηγίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σχέδια και εικόνες για να γίνουμε πιο κατανοητοί.

(διαλέξτε ένα από τα δύο) και λίγη εξάσκηση… (διαλέξτε ένα από τα δύο) Σε μια μικρή παράγραφο, δώστε οδηγίες σε κάποιον συμμαθητή σας, για να σας επισκεφθεί το απόγευμα στο σπίτι σας. Είστε μαθητές μιας από τις μεγάλες τάξεις του σχολείου μας. Τι οδηγίες (συμβουλές) θα δίνατε στους μαθητές των μικρότερων τάξεων, για τη συμπεριφορά τους την ώρα του διαλλείματος ;