ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
AΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ
Σχεδιασμός προγραμμάτων ενδυνάμωσης στις αναπτυξιακές ηλικίες
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
KM ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Διάλεξη 1
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ. Προγραμματισμός – προετοιμασία. Η περίοδος προετοιμασίας πρέπει να περιλαμβάνει βελτίωση: όλων των μορφών της αντοχής.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
Ελευθεριάδης Θεόδωρος 9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ \ Ε.Π.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Κουφός Αντώνης Καθ.Φ.Α.- Δρομέας
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ)
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
PROJECT Ηλίας Δημάκης Φίλιππος Γκοτσόπουλος
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ M.Sc., Ph.D
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ N. Apostolidis Ph.D..
Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Σχεδιασμός προγραμμάτων αναερόβιας προπόνησης στην κολύμβηση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD

Η ομάδα των 6-7 ετών Έχουν σημαντικές ατομικές διαφορές Ασήμαντες όμως μεταξύ των φύλων Σταθερή ανάπτυξη ύψους και βάρους Αύξηση μυϊκής μάζας, μείωση σωματικού λίπους Υστέρηση σε μυϊκή δύναμη Κοντύτερα πόδια σχετικά με το σωμ. ανάστημα Σταθερό κέντρο βάρους κατά την ανάπτυξη Ικανοποιητικός έλεγχος του σώματος, όχι της μπάλας Οι κύριες κινητικές δεξιότητες αναπτύσσονται γρήγορα, αντίθετα με τις λεπτές

Η ομάδα των 6-7 ετών Αναπτύσσονται και η γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική διάσταση Εγωκεντρισμός, διαφωνία και αντίδραση Ασταθή ενδιαφέροντα, φιλίες, συναισθήματα Μπορεί και πρέπει να περάσει στην ομαδική εργασία Ραγδαία κιναισθητική ανάπτυξη (αντίληψη) Χαμηλή ικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής Επιρρεπείς σε ατυχήματα (τήρηση κανόνων) Κουράζεται εύκολα (διαλείμματα) Αποθαρρύνεται και ξεχνάει εύκολα (επαναλήψεις) Θέλει να μάθει Έχει ανάγκη κίνησης – εκτόνωσης, ανάλογης όμως διάρκειας και έντασης

Η ομάδα των 8-9 ετών Έχουν σημαντικές ατομικές διαφορές Βελτιωμένη νευρομυϊκή συναρμογή Βελτιωμένος έλεγχος λεπτών κινητικών δεξιοτήτων Βελτίωση αυτογνωσίας Ενεργητική συμμετοχή στην ομαδοποίηση Επιθυμία για ποιοτική εκτέλεση Μείωση εγωκεντρισμού Μεγαλύτερη συγκέντρωση της προσοχής Μεγαλύτερη επιθυμία μάθησης Αντιμετώπιση επιτυχίας και αποτυχίας

Η ομάδα των 10-12 ετών Έχουν σημαντικές ατομικές διαφορές Ραγδαία ανάπτυξη αναστήματος και δύναμης Ταχύτερη ανάπτυξη των κοριτσιών Μείωση της ελαστικότητας των μυών Αυξημένες ανάγκες έντονης κινητικής δραστηριότητας Μείωση του εγωκεντρισμού Βελτίωση φυσικών ικανοτήτων (ταχύτητα, έλεγχος ρυθμού, συντονισμός κινήσεων)

ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣΚΕΤ

Σκοποί η μύηση των παιδιών στο άθλημα η ψυχαγωγία των παιδιών η άσκηση με παιγνιώδη μορφή οι φυσικές ικανότητες η διδασκαλία των τεχνικών δεξιοτήτων η εκμάθηση απλών επιθετικών και αμυντικών ενεργειών η ανάπτυξη απλών συνεργασιών η προσαρμογή στο ομαδικό παιχνίδι η κοινωνικοποίηση η θετική προπονητική νοοτροπία

Συστάσεις της Διεθνούς Επιτροπής (CIM) κλίμα απλότητας και φροντίδας να ηγούνται άτομα χωρίς φιλοδοξίες οι αγώνες να γίνονται σε σχολεία αυτοσκοπός είναι το παιχνίδι όχι περίπλοκες τακτικές ο προπονητής να είναι νέος (18-22) ο διαιτητής να είναι οικείο πρόσωπο

Οι κανονισμοί ηλικία κάτω των 12 ετών η μπάλα είναι μικρότερη - ελαφρύτερη το ύψος της στεφάνης 2,60μ καλάθια κρεμαστά, μικροί πίνακες απόσταση απ’ το φάουλ 4μ. αντί 4,5μ. διάρκεια αγώνα 4 δεκάλεπτα μικτός υποχρεωτική συμμετοχή ενός 10λέπτου δεν υπάρχει παράταση

Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ είναι πολύ κρίσιμο θέμα κινείται παράλληλα με την οργανική ανάπτυξη επίσης και με τις ψυχοπνευματικές μεταβολές μετάβαση στην εφηβεία και ωρίμανση μακροπρόθεσμη ανάπτυξη ψυχαγωγία και μεθοδική διδασκαλία ισορροπία ποσοτικής - ποιοτικής επιβάρυνσης η σεξουαλικότητα η συστηματική προπόνηση

Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (13-14) ξεχωρίζουν οι ειδικές ικανότητες απ’ την ψυχαγωγία στην οργανωμένη προπόνηση εφαρμοσμένη προπόνηση, σύνθετες ασκήσεις, βασισμένη σε αντρικά πρώτυπα αύξηση ποιοτικής επιβάρυνσης (ατομικές ενέργειες, συνεργασίες, εισαγωγή τακτικής) ανάπτυξη – βελτίωση των διδαχθέντων (βασ. τεχνική, ομαδ. τακτική) βελτίωση κριτικής ικανότητας και επιλογών προπονητική νοοτροπία

Η ΠΡΟΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (15-16) καλύτερες φυσικές ικανότητες η περίοδος αυτή εξαρτάται από την υποδομή της προηγούμενης τελειότητα και ταχύτητα στην εκτέλεση τεχνικής εξειδικευμένη ατομική επιθ. και αμυντ. τεχνική διεύρυνση των συνεργασιών (γρήγορη προσαρμογή σε αντίπαλες καταστάσεις) αλληλοβοήθεια αλληλοκάλυψη στο ομαδικό παιχνίδι εμπλουτισμός της ομαδικής τακτικής transition game θέση υψηλών στόχων επίδοσης προπόνηση μυϊκής ισχύος εκρηκτική δύναμη ευλυγισία, συντονισμός κινήσεων στον αέρα

Η ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (17-18) είναι κριτήριο προόδου σαφής εξειδίκευση θέσεων έμφαση στην ατομική συμπεριφορά στο ομαδικό παιχνίδι γρήγορη επιλογή κατάλληλων ενεργειών αυτόματη αντίδραση σε ενέργειες και συνεργασίες αντιπάλων αυθόρμητη συνεργασία με συμπαίκτες κατανόηση ειδικών καταστάσεων εφαρμογή καθοδήγησης κατά τον αγώνα προπονητική νοοτροπία - συμπεριφορά ψυχοπνευματική ενεργοποίηση