Iarmhairtí Srutha Leictrigh & Ciorcaid theaghlaigh

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΠΕΛΙ - ΚΟΑ ΟΙΝΟΥ Γραμματικός Διονύσιος, Γεωπόνος, Msc Προϊστάμενος Τμήματος Αμπέλου Δ/νση Συστημάτων Καλλιέργειας.
Advertisements

Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
Χολινεργικοί Αγωνιστές. Φάρμακα που επιδρούν στο Αυτόνομο ΝΣ Δρουν διεγείροντας ή αποκλείοντας νευρώνες του αυτόνομου ΝΣ Χολινεργικά (επιδρούν σε υποδοχείς.
Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
Χολινεργικοί ανταγωνιστές. Χολινεργικοί ανταγωνιστές* * χολινεργικοί αποκλειστές η αντιχολινεργικά φάρμακα Συνδέονται με τους χολινεργικούς υποδοχείς.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Οικονομικά Μαθηματικά ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ Γιανναράκης Γρηγόρης Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Οικονομικά Μαθηματικά Πρόσκαιρες Ράντες Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. Στόχοι: Ο μαθητής να: (α) εκτιμά την αναγκαιότητα των ελέγχων. (β) αναφέρει τους βασικούς ελέγχους μιας ηλεκτρικής εγκατάστασης.
Μέθοδος του Εσωτερικού Συντελεστή Απόδοσης. (Ε.Σ.Α.)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Εισαγωγικές έννοιες στην μηχανική των υλικών
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Λογικός Σχεδιασμός Σχεσιακών Σχημάτων
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
ΣΤΑ 1200 π.Χ. Η Μυκηναϊκή Ελληνική.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ευρωπαϊκή μέρα γλωσσών QUIZ
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Δρ. Κ. Ποτόλιας ΚΑΒΑΛΑ 2015
Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας. (Κ.Π.Α.)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Βρισκόμαστε σ’ ένα σχολικό εργαστήριο, όπου ο δάσκαλος της Χημείας μιλά για το Ουράνιο (U), μετά από απορία κάποιου μαθητή του. Είχε προηγηθεί το μάθημα.
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου
CHƯƠNG 4: CÁC LOẠI BẢO VỆ 4.1 Bảo vệ quá dòng Nguyên tắc hoạt động 4.2 Bảo vệ dòng điện cực đại (51) Nguyên tắc hoạt động Thời gian làm.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
Ποια είναι η προπαίδεια;
An t-adamh, an nuicléas agus radaigníomhaíocht
An Siollabas don Chéimseata 2012/2013/2014
Chöông 8 KEÁ TOAÙN TAØI SAÛN COÁ ÑÒNH
An Ardteistiméireacht
An Ardteistiméireacht
Leictreachas Statach Caibidil 19
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Caibidil 23 Friotaíocht.
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Caibidil 17 Fuaim.
Sruth i réimse maighnéadach
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Σχεδιασμός 1ου ΠΑΩΔ Ποιες Στρατηγικές? Ποιες Αρχές Αντίδρασης?
Ionduchtú Leictreamaighnéadach
An Ardteistiméireacht
Fórsaí, Mais agus Móiminteam
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 2
Caibidil 29 An Leictreon.
Βιργιλίου Αινειάδα KΦL 03 Σοφία Παπαϊωάννου
Cb. 13 Leanúnachas Ceall An Mhiotóis & An Mhéóis.
Feidhmeanna.
Athraonadh Athrú threo gha sholais nuair a théann sé ó ábhar amháin go hábhar eile
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
RAONADH ATH CUID_1 Le Mark Jordan ©
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Iarmhairtí Srutha Leictrigh & Ciorcaid theaghlaigh Caibidil 24 Iarmhairtí Srutha Leictrigh & Ciorcaid theaghlaigh

Iarmhairtí srutha leictrigh Téamh  Ceimiceach Maighnéadach (Caibidil 26)

Éifeacht téimh Turgnamh chun iniúchadh a dhéanamh ar éifreacht téimh Torthaí: Ardú teochta i gcomhréir le: Sruth cearnaithe Am Friotaíocht Conclúid H = I2Rt

Dlí Joule Cumhacht P = Ráta ag a dtairgtear teas sa sreang: P = W = I2Rt t t  P = I2R Dlí Joule Tá an ráta ina n-athraítear fuinneamh leictreach go fuinneamh inmhéanach i séolaí i gcomhréir díreach le cearnóg an tsrutha a shreabhann tríd má fhanann an friotaíocht buan. i.e. P = I 2R

Dlí Joule a fhíorú Lig don sruth sreabhadh 3 noim. Tomhais ardú teochta Déan le sraith de luachanna srutha Coimead Am Toirt uisce Teocht tosaigh uisce

Dlí Joule:Torthaí & Conclúid Graf: Líne díreach trí (0,0) Léiríonn an graf go bhfuil I2 α  h = mc => p = mc . t M,c,t tairiseach => p α  . Ach ón ngraf: I2 α  P α I2 Fíoraíonn sé dlí Joule Tabhair faoi ndeara: Fána an ghraif = Δθ = mc I2 Rt  

4. Coimead an sruth tairiseach leis an réastat Réamhchúraim 1. Cuir insliú timpeall ar an gcalraiméadar chun laghdú ar cailleadh teasa san timpeallacht. Cuir cludach air 2. Athraigh an t-uisce gach uair agus tosnaigh leis an mhais céanna gach uair d’uisce fhuair 3. Bi cinnte go bhfuil an corna téite clúdaithe le h-uisce agus uaidh sin go mbeidh an teas ar fad ag dul isteach san uisce. 4. Coimead an sruth tairiseach leis an réastat

Réamhchúraim 5. Sruth ag sreabhadh ar feadh tamaill gairid – ardú teochta an-bheag agus%earraid mór ag baint leis 6. Sruth ag sreabhadh ar feadh tamaill fada – ardú teochta an-mhór ach níos mó seans go gcailltear fuinneamh san timpeallacht 7. Dean an t-uisce a mheascadh go rialta 8 Tóg an teocht is airde tar éis sruth a mhúchadh

Buntáistí a bhaineann le tarchur fhuinnimh leictrigh ag ardvoltas Cás 1 Voltas íseal Voltas = 5000V  I = 1 000 000 = 200A 5000 Cumhacht caillte P = RI2 = (10) (200)2 = 400 000W % Caillte = 400 000 x 100 = 40% 1 000 000 1

Ardvoltas Cás 2 Ard Voltas (= Ardteannas) Voltas = 250kV  I = 1 000 000 = 4A 250 000 Cumhacht caillte P = RI2 = (10) (4)2 = 160W   % Caillte = 160 x 100 = 0.016% 1 000 000 1

Tarchur leictreachais: Ag ardvoltas chun laghdú ar fuinneamh caillte á iompar de réir RI2 Úsáidtear sruth ailtearnach mar is féidir an voltas a ardú nó a ísliú go héasca:claochladán

Iarmhairt Ceimiceach sruth Leictrigh Comhphairteanna Anóid: pláta chopair Leictrilít: an leacht in a dtarlaíonn leictrealú Leictreoid: Na slata nó plataí a bhíonn san leictrilít Anóid: Leictreoid ceangailte le taobh deimhneach an bhataire Catóid: Leictreoid ceangailte le taobh diúltach an bhataire Voltaiméadar: Coimeadáin, leictreoidí agus leictrilít le chéile Leictreoidí táimhe: Ní ghlacann siad páirt sna imoibrithe  Leictreoidí gníomhacha: Ghlacann siad páirt sna imoibrithe

Leictrealú – úsáideanna Leictreaphlátáil – Lecitrealú a úsáid chun screamh de mhiotail amháin a chur anuas ar dhromchla miotail eile. Miotail a bhaint óna mianta (ores) Miotail a íonú Toilleoirí leictrilíteach a thairgeadh

Ciorcaid theaghlaigh Príomhlíonra Sruth Ailtéarnach Voltas = 230V Trí shreang Beo(live) ag 230V Dáinséireach Neodrach (neutral) ag 0V Talamh (earth) Ceangailte go plata miotail atá sa talamh

Gléas slándála Fiús MCB FSI

Plocóidí

Soilsí Fiús ar an líne beo Soilsí i dtreocheangail

Cileavatuair Aonad fhuinnimh a úsáideann an BSL An méid fuinnimh leictrigh a n-aistrítear go foirmeacha eile in 1 uair a chloig nuair is 1000W (1kW) an ratú ar an gléas 1Kw ar feadh 1 uair a chloig 1000J in aon soicind  1000 000 X 60 X 60 = 3 600 000 J in aon uair a chloig = 3.6 MJ Líon na n-aonaid (= líon na cileavatuairenta) = cileavat X uair a chloig