Ομήρου Ιλιάδα Ζ 369-529.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (WIKI) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (WIKI) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1o Πανελλήνιο.
PROJECT ARKANOID Αντρέας Κουκκουλλής Ορέστης Ξενή XANIA 2012.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΙΤΑ ΤΗΣ ΤΑΕΙΣΟ
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
Wiki Γραφείου Εκπαίδευσης Βρυξελλών
Ικτίνος και Καλλικράτης
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Η διαδικασία κατα μάθημα. 1ο μάθημα: Ερωτηματολόγια γραπτά + προφορικά  Εισαγωγή στο θέμα με video (βιοκλιματικό σπίτι) και p.point Γενικές πληροφορίες.
«Ποιος είναι αυτός που…»
Γιάννης Ρίτσος.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Στην Κύπρο για διακοπές ΤΑΞΗ Δ΄ Ενότητα 1 3 η Παρουσίαση (Διεθνή Αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου)
Ολίβια Σοβίνσκα Μαρία-Ελένη Χωριανοπούλου Οδυσσέας Ψαρράς Μάρτιος.
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Γίνε μέλος ενός wiki Για να μπορέσεις να δουλέψεις στο δικό μας wiki της Οικιακής Οικονομίας (υπάρχουν και άλλα) πρέπει.
ΜΠΟΡΝΤΟ-ΓΑΛΛΙΑ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Γιατί θέλω τον OLPC XO. Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
AudioTool – podcasting, sound
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Πως ηταν τοτε και πως ειναι τωρα
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα για την Ιστορία
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Από τον Web 1.0 στον Web X
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
πολιτιστικό πρόγραμμα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
To Φωτόδεντρο.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομήρου Ιλιάδα Ζ 369-529

Εργαζόμενοι σε ομάδες, ανακαλύπτουμε, συγκρίνουμε, συνθέτουμε, δημιουργούμε, παρουσιάζουμε στους συμμαθητές μας, δημοσιεύουμε για κάθε ενδιαφερόμενο… στο Wiki eΔημιουργοί Β3 - Β4 2014-2015 Σοφία Χαντζή

ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΣΤΟΧΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΝΘΕΤΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΕΠΙΚΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Ζ 369-529 ΠΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ Λάππα Γλυκερία, Προκοπίου Λίνα Β3

1. ΑΣΤΟΧΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Στ. 377-387 Ο Έκτορας ρωτά και η οικονόμος απορρίπτει ένα-ένα τα ερωτήματα. Προκαλείται ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ. Λάππα Γλυκερία, Προκοπίου Λίνα Β3

2. ΕΝΘΕΤΗ ΑΦΗΓΗΣΗ Στ. 394-403 Στ. 413-428 Αναδρομική αφήγηση με πληροφορίες για το τέλος της οικογένειας της Ανδρομάχης. Επιβραδύνεται η εξέλιξη του έργου. Πληροφορίες για την Ανδρομάχη και τον γιο της. Επιβραδύνεται η εξέλιξη του έργου. Λάππα Γλυκερία, Προκοπίου Λίνα Β3

3.ΠΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Άλωση της Τροίας. Προοικονομείται η Στ. 406-407 Στ. 408-410 Στ. 501-502 Στ.448-453 Στ. 454-458 Προοικονομείται η Άλωση της Τροίας. Προοικονομείται η δουλεία της Ανδρομάχης. Προοικονομείται ο θάνατος του Έκτορα. Λάππα Γλυκερία, Προκοπίου Λίνα Β3

4.ΕΠΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΑ Στ. 403 ΟΜΩΣ! ΟΜΩΣ! ΟΜΩΣ! Στ. 478-481 Στ. 527-529 Στ. 478-481 Στ. 403 ΟΜΩΣ! Οι νικητές του πολέμου θα είναι οι Αχαιοί ΟΜΩΣ! Τον Αστυάνακτα θα γκρεμίσουν απ’ τα τείχη οι Αχαιοί, μετά την άλωση της Τροιας ΟΜΩΣ! Ο Έκτορας θα σκοτωθεί από τον Αχιλλέα. Λάππα Γλυκερία, Προκοπίου Λίνα Β3

Πάρης Αναφορικό μέρος: 5.ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ Στ.506-513 Στ. 401 Στ.514 Δεικτικό μέρος: Πάρης Αναφορικό μέρος: Καλοθρεμμένος ίππος Κοινός όρος: περήφανος βηματισμός Δεικτικό μέρος: Εκτορίδης Αναφορικό μέρος: Αστέρας Κοινός όρος: ομορφιά, λάμψη Δεικτικό μέρος: Πάρης Αναφορικό μέρος: Ήλιος Κοινός όρος: λάμψη Λάππα Γλυκερία, Προκοπίου Λίνα Β3