ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Advertisements

Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
«Σχολική Βία: αιτίες & αντιμετώπιση» Ανθή Καρατράντου Πάτρα 2016.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΣΥΠ Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ Εργασία: Kινηματογραφική ταινία «The white ribbon»
Κεφάλαιο 2 Κίνηση κατά μήκος ευθείας γραμμής. Στόχοι 1 ου Κεφαλαίου Περιγραφή κίνησης σε ευθεία γραμμή όσον αφορά την ταχύτητα και την επιτάχυνση. Διαφορά.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό Σχήμα
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Διακυτταρική επικοινωνία
Βιοτεχνολογία Τεχνολογία του DNA
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2010
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Tsadavile Hills Monte Mare Monte Mare.
Ενότητα 2η : ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ μ.Χ.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας 4η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Project τμηματοσ γυναικων
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ ΙΙΙ, ΠΕΚ 2013
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ ΙΙΙ, ΠΕΚ 2013
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ ΙΙΙ, ΠΕΚ 2013
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ ΙΙΙ, ΠΕΚ 2013
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ ΙΙΙ, ΠΕΚ 2013
Πολιτική Έρευνα Πανελλήνια Κοινωνική Έρευνα.
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ ΙΙΙ, ΠΕΚ 2013
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D. ΕΞΑΣΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.

Elka Graham, Αυστραλή κολυμβήτρια Παγκοσμίου επιπέδου «Στην προπόνηση όλοι συγκεντρώνονται κατά 90% στη σωματική προπόνηση και κατά 10% στη διανοητική, αλλά στους αγώνες το 90% είναι διανοητικό, επειδή στο επίπεδο των ελίτ αθλητών οι διαφορές μεταξύ μας στο σωματικό τομέα είναι πολύ μικρές» Elka Graham, Αυστραλή κολυμβήτρια Παγκοσμίου επιπέδου

ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1) Η Αθλητική Ψυχολογία Αφορά Μόνο Αθλητές/τριες Υψηλού Επιπέδου 2) Ψυχολογική Υποστήριξη Χρειάζονται Μόνο Οι «Προβληματικοί» Αθλητές/τριες 3) Η Ψυχολογική Υποστήριξη Μπορεί Να Δώσει Γρήγορες Λύσεις

ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Ή ΟΧΙ ;;; 1) ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ/Η ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ; Αν Όχι Τότε Το Πρόβλημα Εστιάζεται Καθαρά Στην Μειωμένη Δεξιότητα. Η Αύξηση Της Απόδοσης Είναι Κυρίως Θέμα Εξάσκησης Ή Προπόνησης 2) ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, Ή ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΠΙΕΣΗ; Αν Το Πρόβλημα Είναι Ψυχολογικής Φύσεως, Τότε Τα Λάθη Αυξάνονται Όταν Αυξάνεται Η Πίεση

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 3) ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΤΥΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Ή ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ; Για Παράδειγμα Το Αγωνιστικό Στρες Θα Επηρεάσει Όλες Τις Μορφές Απόδοσης Του Αθλητή 4) ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; Αν Ο Αθλητής Δεν Φαίνεται Να Επηρεάζεται Συναισθηματικά Από Την Μειωμένη Απόδοση, Τότε Το Πρόβλημα Πρέπει Να Αντιμετωπιστεί Από Τεχνική Σκοπιά

«Ενώ κολυμπάω, τραγουδάω τραγούδια στο μυαλό μου» Alexandr Popov «Πριν τους προκριματικούς για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, έκανα πολλές ασκήσεις χαλάρωσης & νοερής απεικόνισης. Νομίζω αυτό με βοήθησε να συνειδητοποιήσω το πώς θα είναι η κατάσταση μόλις πήγαινα στους αγώνες. Ήξερα ότι είχα κάνει τα πάντα για τους αγώνες, σωματικά & διανοητικά» Michael Phelps

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1) Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: α) Οικονομικό Β) Πρόβλημα Παρουσίας Σε Όλες Τις Εκδηλώσεις Γ) Εξοικείωση Σε Ικανοποιητικό Βαθμό Με Το Άθλημα 2) ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ;; Αρχή Της Προετοιμασίας Της Ομάδας. Υπάρχει Αρκετός Χρόνος. Στην Προαγωνιστική Περίοδο Λείπει Η Πίεση. Η Ψυχολογική Προσπάθεια Χρειάζεται Να Είναι Μακροχρόνια Και Συστηματική Όπως Ακριβώς Και Η Φυσική Προετοιμασία

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 3) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: A) Πες Μου Για Την Ως Τώρα Πορεία Σου Στον Αθλητισμό Και Περίγραψε Μου Μερικά Σημαντικά Γεγονότα Θετικά Και Αρνητικά Β) Περιέγραψε Μου Με Λεπτομέρεια Τις Σκέψεις Σου Στους Αγώνες Όπου Είχες Την Καλύτερη Και Την Χειρότερη Απόδοση Γ) Ποιο Νομίζεις Ότι Είναι Το Μεγαλύτερο Ψυχολογικό Σου Πλεονέκτημα; Μειονέκτημα; Δ) Προσπάθησε Να Μου Περιγράψεις Κάποιο Ψυχολογικό Πρόβλημα Που Κατά Την Γνώμη Σου Σε Εμποδίζει Να Αποδώσεις Καλύτερα Ε) Πως Είναι Η Σχέση Σου Με Τον Προπονητή Σου;

«Αστόχησα σε περισσότερα από 9000 σουτ στην καριέρα μου «Αστόχησα σε περισσότερα από 9000 σουτ στην καριέρα μου. Έχασα σχεδόν 300 παιχνίδια. 26 φορές με εμπιστεύθηκαν να κάνω το καθοριστικό σουτ και απέτυχα. Έχω αποτύχει πολλές φορές στη ζωή μου. Γι’ αυτό πέτυχα» Michael Jordan

ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 1) ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Χρειάζεται Ιδιαίτερη Προσπάθεια Πριν Την Εφαρμογή Του Προγράμματος Να Πειστούν Οι Προπονητές Και Οι Αθλητές 2) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Φόβος Μήπως Η Εξάσκηση Ψυχολογικών Δεξιοτήτων Αποβεί Σε Βάρος Της Φυσικής Κατάστασης. Η Εξάσκηση Θα Πρέπει Κατά Το Δυνατό Να Ενσωματωθεί Στην Φυσική Εξάσκηση Μέσα Στο Γήπεδο Έτσι Ώστε Να Ελαχιστοποιηθούν Οι Απαιτήσεις Σε Χρόνο

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) 3) ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ Θα Πρέπει Να Έχει Ιδιαίτερες Διαπροσωπικές Δεξιότητες Αλλά Και Να Προσπαθήσει Να Πείσει Ότι Όλες Οι Πληροφορίες Που Θα Πάρει Από Τους Αθλητές Θα Είναι Αυστηρά Εμπιστευτικές 4) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΑΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ Θα Πρέπει Να Είναι Πεπεισμένοι Για Την Αναγκαιότητα Της Εξάσκησης Ώστε Να Διασφαλιστεί Η Προσπάθεια Από Μέρους Τους. Ο Αθλ. Ψυχολόγος, Όπως Και Οι Προπονητές Πρέπει Να Είναι Ενήμεροι Για Τα Πιθανά Προβλήματα

Michael Campbell, Νικητής στο Open Golf τουρνουά των ΗΠΑ. «Νικούσα σε όλα τα τουρνουά γκόλφ στην Ευρώπη, την Αυστραλία και αλλού, αλλά ποτέ στις Η.Π.Α., μέχρι που με βοήθησε ένας αθλητικός ψυχολόγος» Michael Campbell, Νικητής στο Open Golf τουρνουά των ΗΠΑ.