Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυπαρισσία Παπανικολάου ou ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Advertisements

Συστήματα Εκπαίδευσης από Απόσταση Λαμπαούνας Ανδρέας Α.Μ. 424 Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων: Νίκος Καρακαπιλίδης.
§ 40. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στο εκπαιδευτικό έργο της Ναυτικής εκπαίδευσης Λιώτσιος, Κων/νος, B.Sc, Ph.D. (Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ) ΑΕΝ Μακεδονίας
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
Η Προσέγγιση Εκμάθησης Γλώσσας και Περιεχομένου (CLIL) στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας στις Η.Π.Α. Σταυρούλα Τσούτσα & Θάλεια Χατζηγιάννογλου.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Γνωστικά (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία (mindtools) Γώγουλος Γ., Κουτσουρελάκης Χ., Παπαδάκης Στ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
1 ΔΙΑΛΕΞΗ 10η ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ. 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ ΟΡΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ & ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΤΗ.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας Πτυχιακή Εργασία Ανοικτή και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: Σχεδιασμός και υλοποίηση μαθήματος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
Ομάδα «Θαλής+ Φίλοι» Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας-ΠΤΔΕ Φλώρινας
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
LAMS.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
Αντίστροφο Κινηματικό Πρόβλημα
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Εντάξει, γνωρίζουμε ότι όλες οι συσκευές λειτουργούν με
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Από τον Web 1.0 στον Web X
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
Αλεξάνδρα Παπάζογλου Φωτεινή Αραβανή
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
به نام خدا.
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
راهسازي قوس اسپایرال Spiral curve.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Ядзерныя рэакцыі Ядзерныя рэакцыі Дзяленне ядзер
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Programmable Logic Device PLD. Φύλλο δεδομένων (Data Sheet) των TTL ICs.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής Σύγχρονες θεωρίες μάθησης & αξιολόγηση ολοκληρωμένων Διαδικτυακών περιβαλλόντων διδασκαλίας & μάθησης Μαρία Κορδάκη Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής Παν/μίου Πατρών

Περιεχόμενα 1. Θεωρητικό πλαίσιο 2. Ολοκληρωμένα Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης (ΟΔΠΜ) 3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ 4. Παρουσίαση & συζήτηση συγκεκριμένων ΟΔΠΜ 5. Συμπεράσματα & προτάσεις

1. Θεωρητικό πλαίσιο (1 από 4) Η παραδοσιακή θεώρηση εντυπωσιακή & τμηματική παρουσίαση πληροφορίας από τα ευκολότερα στα δυσκολότερα δραστηριότητες τύπου «ασκησάρι» ο μαθητής παθητικός δέκτης οι μαθητές μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο

1. Θεωρητικό πλαίσιο (2 από 4) Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης δίνουν έμφαση : στον ενεργητικό υποκειμενικό κοινωνικό και κατασκευαστικό χαρακτήρα της γνώσης

1. Θεωρητικό πλαίσιο (3 από 4) μέσα σε περιβάλλοντα επίλυσης προβλημάτων που έχουν νόημα για το μαθητή με τη χρήση εργαλείων που σχεδιάζονται με βάση το πώς αυτός μαθαίνει το προς μάθηση αντικείμενο

1. Θεωρητικό πλαίσιο (4 από 4) Τα Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης προσφέρουν : μάθηση στον τόπο & χρόνο του μαθητή αύξηση της συχνότητας επικοινωνίας έλεγχο του ρυθμού μάθησης από το μαθητή Υψηλής ποιότητας μαθησιακά υλικά ίσες ευκαιρίες μάθησης δια βίου εκπ/ση

2. Ολοκληρωμένα Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης (ΟΔΠΜ) 2. Ολοκληρωμένα Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης (ΟΔΠΜ) στοχεύουν στην υποστήριξη της μάθησης πολλών γνωστικών αντικειμένων ενθαρρύνουν μέσω της διαμεσολάβησης του υπολογιστή (CMC) την αλληλεπίδραση του μαθητή με : τα μαθησιακά υλικά τους μαθητές & καθηγητές της τάξης

3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (1 από 4) 3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (1 από 4) Κατά πόσον διαθέτουν τα κατάλληλα εργαλεία για την υποστήριξη : της διδασκαλίας και της μάθησης σύμφωνα με τις σύγχρονες κοινωνικές & εποικοδομιστικές προσεγγίσεις της διαχείρισης της εκπ/κής διαδικασίας της απαραίτητης τεχνικής υποδομής

3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (2 από 4) 3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (2 από 4) Εργαλεία που αφορούν στο μαθητή : Αναζήτησης (Web browsing) Διανομής μαθησιακού υλικού & επικοινωνίας (σύγχρονης, ασύγχρονης) προσωπικά εργαλεία (student tools) (Hazari, 1998; Belanger & Jordan, 2000)

3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (3 από 4) 3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (3 από 4) Εργαλεία που αφορούν στον καθηγητή : δημιουργίας ενός πλήρους μαθησιακού αντικειμένου & επιμέρους μαθ/κών ενοτήτων διαχείρισης δεδομένων διαχείρισης πόρων επαναχρησιμοποίησης περιεχομένου (Hazari, 1998; Belanger & Jordan, 2000)

3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (4 από 4) 3. Κριτήρια αξιολόγησης ΟΔΠΜ (4 από 4) Εργαλεία που αφορούν στον διαχειριστή : εγκατάστασης υποστήριξης διαχείρισης συστήματος (Hazari, 1998; Belanger & Jordan, 2000)

4. Παρουσίαση & συζήτηση συγκεκριμένων ΟΔΠΜ 4. Παρουσίαση & συζήτηση συγκεκριμένων ΟΔΠΜ Topclass (TC) WebCT (WCT) Learning Space (LS) Centra Symposium (CS)

4. Συζήτηση με βάση τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης Άξονες 1. συνεργατική μάθηση 2. αντιμετώπιση ιδιαιτεροτήτων μαθητών 3. δυνατότητα πειραματισμού 4. αξιολόγηση του μαθητή 5. αξιολόγηση περιβάλλοντος μάθησης

4.1. Συνεργατική μάθηση Ασύγχρονη επικοινωνία (TC, WCT, LS) δημοσιοποίηση ερωτημάτων, απόψεων, σχολιασμός, διαμοιρασμός εργασιών, λίστες συζητήσεων Σύγχρονη επικοινωνία (LS,CS,WCT) δημιουργία νοητής τάξης, αίσθηση πιο άμεσης επαφής, πολλαπλές αναπαραστάσεις πληροφορίας

4.1. Συνεργατική μάθηση Η συμμετοχή καθηγητών που διαθέτουν μεράκι & πίστη στο θεσμό της διαδικτυακής εκπ/σης αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στο σπάσιμο του πάγου & στη δημιουργία ενός ζεστού & φιλικού μαθησιακού περιβάλλοντος

4.2. Αντιμετώπιση των ιδιαιτεροτήτων των μαθητών Σελιδοδείκτες, μηχανές αναζήτησης, ελεύθερη προσπέλαση μαθησιακού υλικού οργάνωση προσωπικού χώρου μαθητή ή ομάδας μαθητών αναγκαιότητα σχεδιασμού μαθησιακών δραστηριοτήτων πολλαπλών επιλύσεων για κάθε έννοια του αντικειμένου μάθησης (Kordaki & Potari, 2002)

4.3. Δυνατότητα πειραματισμού Κανένα ΟΔΠΜ δεν διαθέτει ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία που να υποστηρίζουν τον πειραματισμό του μαθητή με εμπειρικές καταστάσεις που αφορούν στο αντικείμενο μάθησης αναγκαιότητα εκμετάλλευσης τεχνολογιών απομακρυσμένης πρόσβασης & λογισμικού Διαδικτύου

4.4. Αξιολόγηση του μαθητή Αξιολόγηση στατικού τύπου - Τεστ με ερωτήσεις όλων των τύπων (TC, WCT, LS, CS) δυναμικού τύπου - electronic portfolios (LS)

4.5. Αξιολόγηση ΟΔΠΜ Κανένα ΟΔΠΜ δε διαθέτει εργαλεία αξιολόγησής του από τους μαθητές, κάτι απαραίτητο για τη βελτίωση τους αλλά και της παρεχόμενης γνώσης

5. Συμπεράσματα & προτάσεις Μια σύνθεση κριτηρίων - προδιαγραφών ΟΔΠΜ παρουσιάστηκαν & 4 αντιπροσωπευτικά ΟΔΠΜ συζητήθηκαν διαπιστώθηκε η αναγκαιότητα για : δημιουργία εξειδικευμένων ΟΔΠΜ με βάση το γνωστικό αντικείμενο χρήση τεχνολογιών απομακρυσμένης πρόσβασης δικτυακού λογισμικού υψηλής ποιότητας

5. Συμπεράσματα & προτάσεις Δημιουργίας εργαλείων : πειραματισμού του μαθητή δυναμικής και ποιοτικής αξιολόγησης του μαθητή ποιοτικής αξιολόγησης των ΟΔΠΜ από τους μαθητές σχεδιασμού ανοικτών μαθησιακών δραστηριοτήτων πολλαπλών επιλύσεων