Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Η αγαπημένη μου κοσμοθεωρία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παράγραφος 1.7. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Είσαι εκεί; Εδώ είμαι Είσαι έτοιμος να λάβεις ένα μήνυμα; Είμαι έτοιμος Πάρε το πρώτο.
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
VODAFONE WIND COSMOTE WHATS UP “CALL ΕΡΩΣ” Q.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μια από τις πιο αστείες κι επιτυχημένες διαφημίσεις, είναι κατά τη γνώμη μου, αυτές της nova.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Μερικές φορές ....
Η γαλοπούλα.
Η γαλοπούλα.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ… ΜΑΡΙΝΑ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
Αγαπημένο μου παιδί....
KINHTO.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Νουνού Calciplus Έξυπνη και καλοφτιαγμένη θεωρώ τη διαφήμιση του γιαουρτιού νουνού calciplus.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Τίτλος διαφήμησης: Ricci Ricci by Nina Ricci - Jessica Stam Εργασία.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Να έχω Μέτρο στην ζωή μου
Γεύση και Ζωή.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος. Μία έξυπνη διαφήμιση http://www.youtube.com/watch?v=yOtNlW5vY_A Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος. Σε αυτή την διαφήμιση παρουσιάζεται ένα πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας της ‘’VODAFONE’’. Αυτό το διαφημιστικό μήνυμα εξελίσσεται σε μία μικρή γειτονιά της Κεφαλονιάς με απώτερο σκοπό τη διαφήμιση αυτού του προγράμματος.Δύο ηλικιωμένοι άντρες ανταγωνίζονται για την αγαπημένη τους.Κάνουν καντάδα κάτω από το παράθυρό της.Ο ένας της λέει πως τα πάγια έγιναν φθηνά και να τον πάρει στο κινητό να μιλήσουν για τα ερωτικά τους και ο άλλος της λέει πως με την VODAFONE έχει για όλους λύσεις.

Πόσο απαραίτητο θεωρείς το προϊόν αυτό στην καθημερινή σου ζωή; Το προϊόν αυτό είναι αρκετά σημαντικό για την καθημερινότητά μου καθώς με βοηθά στην επικοινωνία με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Ποιες ανάγκες μπορεί να σου ικανοποιήσει; Οι ανάγκες που μπορεί να μου ικανοποιήσει αυτό το προϊόν είναι κυρίως μία:η φθηνή επικοινωνία με τους γνωστούς μου όταν τους χρειάζομαι. Τι προβλήματα σου δημιουργεί η έλλειψή του; Δυσκολεύει την επικοινωνία μου με τους φίλους μου και την οικογένειά μου.Επίσης κάνει πιο ακριβή την επικοινωνία!!! Πόσο εύκολα μπορείς να το υποκαταστήσεις με ένα άλλο; Δεν μου είναι δύσκολο να το υποκαταστήσω με ένα άλλο…Αρκεί να βρω ένα άλλο πρόγραμμα που θα έχει την ίδια προσφορά ή καλύτερη.

Β’3 http://www.youtube.com/watch?v=yOtNlW5vY_A Για ποιους λόγους θα αισθανόσουν ικανοποίηση αν το αποκτούσες; Εάν αποκτούσα αυτό το προϊόν θα ήμουν σίγουρος ότι θα μπορώ να επικοινωνώ χωρίς να νοιάζομαι για τα χρήματα αφού θα έχω ένα τόσο καλό πρόγραμμα στο κινητό μου. http://www.youtube.com/watch?v=yOtNlW5vY_A ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Β’3