Σιωπηλός Μάρτυς Επιμέλεια: Ελένη Βλέτσα, Έλλη Ζαχαρίου, Εύη Ζιάκα, Ειρήνη Ηλιοπούλου-Τσόπελα, Μυρτώ Μπούζα Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλυψώ Λάζου-Μπαλτά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Public space Domestic space Away from city To city center (market place, palace, etc.)
Advertisements

Aπλή Αρμονική Ταλάντωση χωρίς αρχική φάση 1/9/2010Ε.Παπαευσταθίου1.
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο Ι Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Μάθημα 10ον.
Οριστική. Όταν θέλουμε να δώσουμε πληροφορίες για ένα γεγονός ή μια κατάσταση, χρησιμοποιούμε την οριστική Πηγαίνω στο σχολείο.Γύρισα στο σπίτι Οι αρνητικές.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
Lesson 1a: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
1 Μέθοδοι Αποτίμησης του Περιβάλλοντος. 2 Ναυάγιο δεξαμενόπλοιου Exxon Valdez (24/3/1989) στα ανοιχτά της Αλάσκας. Διαρροή 11 εκ. γαλονιών αργού πετρελαίου.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Αν. Καθ. Θεοδουλίδης Θεόδωρος Καρασαββίδης Νικόλαος.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Εισηγητής: Δρ. Π. Μουρατίδης.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Περιεχόμενα M – Files Δημιουργία, Αποθήκευση, Εκτέλεση. Function Files.
Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσαρμογή των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις ανάγκες υγείας των πολιτών της τοπικής κοινωνίας 1/2 Στρατηγικοί Άξονες: Διαμόρφωση αξιόπιστου.
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ιδιότητα του Πολίτη Εύη Ζαμπέτα.
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ - ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
Παρουσίαση – Εργασία: Βαγγέλης - Φερενίκη
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
Το δικόμας χωριό...η ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
που έχουν χάσει το δρόμο τους
Γενικό Λύκειο Αμυνταίου Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου, τμήμα: Α3
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ.
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
ζωντανός και δραστικός.
Αυτός είναι ο Αμνός του Θεού την αμαρτία που παίρνει πάνω του
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΘΡΟΜΒΟΦΙΛΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑΙΜΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ
Από τον Web 1.0 στον Web X
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Φωτοχημικο νεφος.
ΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ Λ.Τ. ΖΙΤΣΑΣ
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
Ελλειψοειδές των δεικτών στους διάξονες κρυστάλλους
شبیه سازی یکنواخت به منظور تخمین گنجایش بازده صفحات اتصال، شبیه سازی کششی یکنواخت انجام پذیرفت. از موضوعات مربوط به کششی توانی، توان بازده با استفاده از.
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Περιγραφή διεργασίας Διάφοροι εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί χρηματοδότησης ερευνητικών προγραμμάτων χρησιμοποιούν σύστημα κρίσης για να αποφασίσουν ποιές.
Τ. Ε. Ι. Αθήνας Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Εργασία Σχολικού Προγράμματος Θέμα: Ποντιακός Ελληνισμός
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ακαδημία Πολιτών Βόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σιωπηλός Μάρτυς Επιμέλεια: Ελένη Βλέτσα, Έλλη Ζαχαρίου, Εύη Ζιάκα, Ειρήνη Ηλιοπούλου-Τσόπελα, Μυρτώ Μπούζα Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλυψώ Λάζου-Μπαλτά

Συντελεστές Η ταινία “Σιωπηλός Μάρτυς” είναι ψυχολογικό θρίλερ παραγωγής 1954, βασισμένο σε διήγημα του 1942 με τίτλο “It had to be murder”. Σκηνοθέτης- παραγωγός: Άλφρεντ Χίτσκοκ Σεναριογράφος: Τζον Μάικλ Χέιζ Ηθοποιοί: Τζέιμς Στιούαρτ-Τζεφ Τζέφρις Γκρέις Κέλι- Λίζα Φρίμοντ Θέλμα Ρίττερ- Νοσοκόμα Στέλλα Ρέιμοντ Μπερ- Λαρς Θόρνγουολντ Γουέντελ Κόρεϊ- Ντετέκτιβ Τόμας Ντόυλ Συγγραφέας διηγήματος: Κόρνελ Γούλριτς

Υπόθεση Καθηλωμένος στο διαμέρισμά του με σπασμένο πόδι, ένας φωτορεπόρτερ σκοτώνει την ώρα του παρακολουθώντας με τα κιάλια βαριεστημένα από το παράθυρό του τις ζωές και τις συνήθειες των γειτόνων του. Ξαφνικά, έτσι όπως παρατηρεί, αντιλαμβάνεται ότι ένας από τους γείτονές του έχει διαπράξει φόνο. Με τη βοήθεια της αρραβωνιαστικιάς του, ο φωτορεπόρτερ είναι αποφασισμένος να αποδείξει την ενοχή του γείτονά του.

Ρεύμα - επιρροές Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ εργάστηκε σε ταινίες που γυρίστηκαν στο γερμανικό στούντιο UFA (Universum Film AG), στο οποίο παράχθηκαν τα περισσότερα μνημειώδη έργα του γερμανικού εξπρεσιονισμού. Από αυτό πέρασε μια σειρά από γνωστούς σκηνοθέτες του εξωτερικού, με τον Χίτσκοκ όμως να ξεχωρίζει. Η επίδραση του γερμανικού εξπρεσιονισμού φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από έκδηλη σε ταινίες του όπως το «Ψυχώ» και ο «Ένοικος». Ο ίδιος μάλιστα είχε σημειώσει: «Έχω επηρεαστεί καθοριστικά από τον γερμανικό εξπρεσιονισμό από την εποχή που δούλευα στα στούντιο της UFA στο Βερολίνο».

Χαρακτηριστικά ταινίας- Ανάλυση Το κύριο χαρακτηριστικό είναι η ένταση, το σασπένς, και η αγωνία που δημιουργεί στον θεατή. Ο Σιωπηλός Μάρτυρας είναι μια μελέτη, πάνω στις εμμονές και στη οφθαλμολαγνεία. Το «Rear Window» προσφέρεται για ανάλυση σε πολλά επίπεδα. Μπορεί κανείς να συσχετίσει την ζωή και τους φόβους του πρωταγωνιστή με τις ιδιαιτερότητες της ζωής των γειτόνων που κατασκοπεύει. H ρουτινιάρικη ζωή του μεσήλικου ζεύγους με το σκυλάκι για παράδειγμα ή και ο σταδιακά φθίνων ενθουσιασμός του νιόπαντρου ζευγαριού υπενθυμίζει στον ήρωα το φόβο του γάμου και συγκεκριμένα της ρουτίνας στην οποία μπορεί να καταλήξει. Το τελικό δέσιμο του μοναχικού πιανίστα με την καταθλιπτική γυναίκα μπορεί να ερμηνευτεί ως ένας παραλληλισμός-οιωνός του μονόδρομου στον οποίο θα κινηθεί η σχέση Stewart-Kelly που δεν είναι άλλος από την επίσημη «ένωσή» τους με τα δεσμά του γάμου. Το ζεύγος του πωλητή και της άρρωστης γυναίκας του μπορεί να αξιολογηθεί ως μια αντίθετη όψη του ζεύγους Stewart-Kelly κρίνοντας από τον διαφορετικού φύλου ασθενή στο κάθε διαμέρισμα.

Εικόνες από την ταινία

Κριτικές “Ο Σιωπηλός μάρτυς του Άλφρεντ Χίτσκοκ δεν είναι απλά ένα φιλμ. Είναι ο ίδιος ο κινηματογράφος. Γιατί, θέμα της ταινίας είναι η ηδονοβλεπτική διαδικασία του κοιτάγματος, δηλαδή η ίδια ακριβώς διαδικασία που κάνει το θεατή, θεατή κι όχι δρώντα πρόσωπο.” -Κριτική απο τον Β. Ραφαηλίδη “Υψηλότατο σασπένς, ακούραστη αφήγηση, στιλάτη σκηνοθεσία και ένα από τα αριστουργήματα του Alfred Hitchcock που δεν βαριόμαστε να βλέπουμε ξανά και ξανά. Πέρα από την αυξανόμενη αγωνία και το θρίλερ που κόβει ανάσα, γίνεται έντονη και «ύπουλη» κριτική επί του άνθρωπου-θεατή και του θεσμού του γάμου, σατιρίζοντας ελαφρά τον ρόλο της συζύγου.” - Κριτική από τον Σ. Γανωτή Αξίζει να αναφερθεί πως η ταινία, που μάλιστα θεωρείται ως μια από τις καλύτερες του Χίτσκοκ, είχε προταθεί για τέσσερα βραβεία Όσκαρ!

Πηγές https://camerastyloonline.wordpress.com/2012/09/15/rear-window-by-vasilis-rafailidis/ http://www.cine.gr/film.asp?id=2259&page=4 https://el.m.wikipedia.org/wiki/Σιωπηλός_Μάρτυς https://www.newsbeast.gr/world/arthro/553456/to-dark-ston-kinimatografo http://www.athinorama.gr/cinema/movie/siopilos_marturas-1008604.html https://www.horrormovies.gr/reviews/rear-window-1954/