για να σχηματίσω τη λέξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Δημιουργία παρουσίασης:
Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Ε Ν Σ Ω Μ Α Τ Ω Σ Η Σ Φ Ω Τ Ο Β Ο Λ Τ Α Ϊ Κ Ω Ν Σ Ε Κ Τ Ι Ρ Ι Α.
Δημιουργία παρουσίασης:
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
ΕΡΓΑΣΙΑ 1η Θέμα: «Απόδειξη άλλων τύπων για τα κανονικά πολύγωνα»
Δημιουργία παρουσίασης:
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Δημιουργία παρουσίασης:
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Δημιουργία παρουσίασης:
Τα θηλαστικά.
1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ΄ΚΛΙΣΗΣ.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ …
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Φωτοσύνθεση
Δημιουργία παρουσίασης:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Δημιουργία παρουσίασης:
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Βάλε τα ζευγαράκια του 9 μαζί στο κοχύλι με το μεγάλο ρουμπίνι
Α Ρ Χ Α Ι Α Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α μ ι ν ω ι κ η κ ρ η τ η γ ρ α μ μ ι κ η α
« Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ »
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ο ρόλος των Οικουμενικών Συνόδων στη ζωή της Εκκλησίας Ο ρόλος των Οικουμενικών Συνόδων στη ζωή της Εκκλησίας.
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Ιστορία των ελληνικών χαρακτήρων
Η μεγαλογράμματη ελληνική γραφή
1 6 > Ϊ Ε ^ ΟΝΣΧΙΖΑ. Ν ^ Ρ ^ Ο Τ ΟΟ >5 ΚΟΙ » ΌΥΝΆΝΧ, Η Κ ΟΡ / Α Π Ϋ Ο' Γ70Τ//£ ΦΟΏ &Μ-, Ν.Τ Ο ΌΝΟ ^ Α - ΤΗ 5 Η Τ ΑΝ /Ι|7 Ά * / Ϊ.
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
Επιμέλεια: Αρίστη Παραδείση
ΤΑ ΖΩΑ.
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
Τα σύμφωνα.
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Le Grec ancien Χαιρε. L’alphabet Τα γραμματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Τι θα κάνεις για να νικήσεις: 1) Δες τις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν. ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ: 20 ΔΕΥΤΕΡΑ! 2) Προχωράς στο δεύτερο στάδιο όπου πρέπει να.
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
α αρκούδα αγελάδα αλεπού άλογο αστέρι Λίστα με λέξεις
Greek 0 - EMA Charis Karagianni, King’s College London
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Β Ι Ο Λ Ο ΓΙ Κ Ο Σ Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Μ Ο Σ
Ο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
Οικονομικός Απολογισμός για την περίοδο από 01/06/2012 έως 31/05/2013
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
5S 20h 17h 16h 19h 18h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 12h 14h 13h
4S 16h 13h 12h 15h 14h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 8h 10h 9h 11h
5N 20h 17h 16h 19h 18h -20° -10° 0° +10° +20o +30° +40° 15h 14h 13h
6S 0h 21h 20h 23h 22h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 16h 18h 17h 19h
Μεταγράφημα παρουσίασης:

για να σχηματίσω τη λέξη Πατώ στα γράμματα για να σχηματίσω τη λέξη Θυμάμαι στο τέλος να βάλω τόνο! Πάτα εδώ για να ξεκινήσεις.

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ ω

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ ω ρ

Βάζω τον τόνο! μ ω ρ ο

Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. ό μ ω ρ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ ε λ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! μ ε λ ι

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ μ λ ο ω υ η ι ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. έ μ λ ι

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε μ α τ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! μ α τ ι

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ ά μ τ ο ω υ η ι ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. ά μ τ ι

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε ν

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε ν η

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε ν η σ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! ν η σ ι

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ ν σ ο ω υ η ι ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. ί ν η σ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ ε ρ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! κ ε ρ ι

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ κ ρ ο ω υ η ι ε ί ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω.

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε λ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε λ υ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε λ υ κ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε λ υ κ ο

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε Βάζω τον τόνο! λ υ κ ο ς

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ ς λ κ ς ο ω υ η ι ε ύ ο Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω.

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ ο

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ ο τ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! κ ο τ α

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ κ τ α ο ω υ η ι ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. ό κ τ α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε ρ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε ρ ο

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε ρ ο λ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! ρ ο λ ο

α μ ρ κ λ ν π σ τ φ ρ λ ο ω ι η υ ε ό ο Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω.

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε κ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε κ α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε κ α φ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε κ α φ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε Βάζω τον τόνο! κ α φ ε ς

κ λ μ ν π α φ ρ σ τ ς κ α φ ς ο ω υ η ι ε έ Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω.

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε π

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε π α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε π α ν

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε π α ν ι

α μ ρ ο ω ι η υ ε κ λ ν π σ τ φ Βάζω τον τόνο! π α ν ι α

α μ ρ κ λ ν π σ τ φ ά π α ν ο ω ι η υ ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. ά π α ν ι

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε φ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε φ α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε φ α κ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε φ α κ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε φ α κ ε λ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ς ε φ α κ ε λ ο

α μ ρ ο ω ι η υ ε κ λ ν π σ τ φ ς Βάζω τον τόνο! φ α κ ε λ ο ς

α μ ρ κ λ ν π σ τ φ ς ά φ κ λ ς ο ω ι η υ ε Πατώ στην εικόνα για να προχωρήσω. ά φ κ ε λ ο ς

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ α λ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ α λ α

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε κ α λ α μ

κ λ μ ν π α ο ω υ η ι φ ρ σ τ ε Βάζω τον τόνο! κ α λ α μ ι

Μπράβο!!!

Δοκίμασε ξανά!