Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Advertisements

Η ιστορία του Ράμα και της Σίτα
Βυζαντινό Τραπέζι!!.
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Λαογραφία και ιστορία σπηλαίων
Θα διασχίσεις ένα πρωινό τον κόσμο…
ΤΑ ΦΥΤΑ.
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εξαφάνιση χαμένων πολιτισμών
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Η λεξη Οικονομια , ετυμολογικα , σημαινει ο «νομος » του «οικου» , ειναι δηλαδη το συνολο των μετρων που παιρνει μια Πολιτεια , για να βαλει ορους στην.
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
Η ομάδα μας…. Στην Piazza del Popolo Πανοραμική θέα της Ρώμης.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Η θρησκεία των Μινωϊτών
Τα κάστρα της λευτεριάς
ΣΥΜΒΟΛΑ.
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
Η αφήγηση του Αγαμέμνονα
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ.
ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ
Κατά τη γνώμη μας, αυτή η ομάδα ανθρώπων κατέφυγε σε αυτό το σπήλαιο είτε λόγω πολέμου, είτε λόγω κινδύνου επιβίωσης από ακραίες κακές καιρικές συνθήκες.
Απόκριες !! Ιφιγένεια!! Μάσκα.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟΑΡΧΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’
Σωτήρης Θεοχάρης Ορφέας Λιακόπουλος
Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
Το μαγικό χαλί Η ομάδα μας Μαριλή Μάριος Ορέστης Νίκος.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Ανατολικά από την όμορφη κωμόπολη του Ξηρόμερου Κατούνα, μόλις που διακρίνονται τα ερείπια της πάλαι ποτέ ακμάζουσας πόλης Μεδεών. Μιας από τις παλαιότερες.
Αυτόχθονες Λαοί Αυτόχθονες ή ιθαγενείς ονομάζονται στις μέρες μας οι μειονοτικοί πληθυσμοί ενός κράτους, στην περίπτωση που κατοικούσαν στο έδαφός του.
Εμπρός για το νηπιαγωγείο Σπηλίου στο Ρέθυμνο…λίγο ακόμα και..
Οι Τούρκοι πολιορκούν την Κωνσταντινούπολη Κεφάλαιο 35 ο Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Ένα 3D ψηφιακό βιβλίο στο ZooBurst.  «Η χειρότερη προσφυγική κρίση μετά τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο»  Καθημερινή αύξηση του αριθμού των Σύριων προσφύγων.
Η Π ΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ …. ΔΡΑΚΟΣ Πέτρος Ρούσος. Ήταν μια φορά και δυο καιροί, μια πριγκίπισσα, που ζούσε στο μεσαιωνικό κάστρο της Λεμεσού. Άλλοτε ήταν καλή και.
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
JSIS E 134: Elementary Modern Greek
Γ ΟΜΑΔΑ Δ’ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
Αμπελουργός - Οινοποιός (Οινοτέχνης)
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
ΚΟΡΩΝΗ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Σε όλα τα όργανα της Ε.Ε. αντιπροσωπεύονται τα κράτη-μέλη.
Το Άγιον Όρος Μία εργασία από την μαθήτρια: Λυδία Εξάρχου, Γ1
ΤΕΛΗ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2016.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οι λίμνες της Ελλάδας (β΄ μέρος)
Η παρωχημένη τακτική του πολέμου vs της τέχνης να βρίσκεις τη λύση
ΠΕΡΓΑΜΗΝΗ.
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012 Κακαριάρη Άννα Κουβά Ρεγγίνα.
Αυτόχθονες λαοί Εσκιμώοι.
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.

Πήλινα σκεύη Χρησίμευαν για να μαγειρεύουν οι άνθρωποι και να τρώνε

Χρησίμευαν για τον φωτισμό Λυχνάρια Χρησίμευαν για τον φωτισμό

Για οικιακή χρήση (να τρώνε) Χάλκινα σκεύη Για οικιακή χρήση (να τρώνε)

Γεια να κρατήσουν την περιουσία τους Νομίσματα Γεια να κρατήσουν την περιουσία τους

Για να διατηρήσουν τη θρησκεία τους Σταυροί Για να διατηρήσουν τη θρησκεία τους

Ρούχα Για να ντύνονται

Για άμυνα (μια και είχαν πάει στη σπηλιά μάλλον για λόγους πολέμου) Πανοπλία Για άμυνα (μια και είχαν πάει στη σπηλιά μάλλον για λόγους πολέμου)

Για να επικοινωνούν με άλλους ανθρώπους έξω από την σπηλιά Περγαμηνή Για να επικοινωνούν με άλλους ανθρώπους έξω από την σπηλιά

Εικόνες Για ενθάρρυνση

Χρυσαφικά Για ομορφιά

Άγγελος Μπούρας Αλέξανδρος Μιαρίτης τελοσ Άγγελος Μπούρας Αλέξανδρος Μιαρίτης