Chipita: Εμπειρίες από την Ινδική αγορά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενίσχυση της Πράσινης Επιχειρηματικότητας
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Royal FrieslandCampina
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
automatic Λος Άντζελες, (ΗΠΑ) κατοίκους.
TIENS Η φιλοσοφία των 5 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ TIENS Η φιλοσοφία των 5 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ TIENS.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Ινδια Ελεάννα Λυδία.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κακατσάκη Μαρία Παπαμάρκου Γαρυφαλλιά Μυλωνοπούλου Ανθή
Μετρώντας το εισόδημα ενός έθνους Κεφάλαιο 22 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part.
COCA COLA. Είναι ένα μη αλκολούχο ποτό με διοξίδιο του άνθρακα.Που πωλείται σε πάνω από 200 χώρες.Επίσης παράγεται από την Coca Cola Company. Τι είναι.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Οι μεγαλουπόλεις του πλανήτη. Όλο και μεγαλύτερο πλήθος ανθρώπων σ’ όλο τον κόσμο ζει σε τεράστιες πόλεις Πόλεις άνω των 10 εκατ. κατοίκων τις ονομάζουμε.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟΜΕΑΣ Μαριλένα Ωραιοπούλου Β 5 β Ο ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Μάθημα 9 ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ.
Τιμές Μεταφοράς.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Kiosk & Retail.
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
ΚΡΙΣΗ;!.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Τι συμβαίνει σήμερα Λουκέτο σε σημεία πώλησης λιανικής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Χρίστος Τομάζος Στ΄2
Φορολογικη λογιστικη ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Chipita: Εμπειρίες από την Ινδική αγορά Με στόχο να αναδείξω την ευκαιρία που έχουμε ως Ελλάδα και ως Ελληνικές επιχειρήσεις στη χώρα αυτή.

Όλοι γνωρίζουμε την Ινδία ως τη 2η μεγαλύτερη χώρα σε πληθυσμό στον κόσμο (1,3 δις κάτοικοι).

Αυτό που ίσως δεν έχουμε αντιληφθεί είναι το μέγεθός του πληθυσμού της σε αντιστοιχία με άλλες χώρες του κόσμου. Για παράδειγμα η “Γαλλία” των περίπου 70 εκατομμυρίων κατοίκων αντιστοιχεί σε 1 μόνο πολιτεία στην Κεντρική Ινδία. Μπορείτε να δείτε και την “Ελλάδα” των 10 εκατομμυρίων στο Βορρά, στα σύνορα με το Νεπάλ.

Η ανάπτυξη της Ινδίας είναι και θα παραμείνει εντυπωσιακή. Το 2018 θα ξεπεράσει την Κίνα σε ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ.

Ο μισός πληθυσμός της χώρας είναι κάτω των 25 ετών!

Χαρακτηριστικό της ζωής στην Ινδία είναι το κλίμα της Χαρακτηριστικό της ζωής στην Ινδία είναι το κλίμα της. Οι Μουσώνες (Ιούνιος-Σεπτέμβριος) είναι δώρο ζωής για τους κατοίκους καθώς καθαρίζουν την ατμόσφαιρα, φέρνουν νερό στους ανθρώπους και ποτίζουν τα χωράφια. Σε αντίθεση με ότι μπορεί να μας φαίνεται λογικό, οι άνθρωποι επιζητούν και απολαμβάνουν την περίοδο των Μουσώνων.

Ενώ το καλοκαίρι (Απρίλιος-Μάιος) σε κάποιες πολιτείες μπορεί να είναι ανάλογο της Μέσης Ανατολής. Οι δύο εικονιζόμενοι συνάδελφοι είναι πωλητές της Chipita India σε δρομολόγιο στο ΒΔ άκρο της Ινδίας (Rajasthan), κοντά στα σύνορα με Πακιστάν.

Η κεντρική κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να καταπολεμήσει τη διαφθορά και το μαύρο χρήμα. Σε ένα μόνο βράδυ στις 8 Νοεμβρίου 2016, απαγόρευσε την κυκλοφορία των δύο πιο δημοφιλών χαρτονομισμάτων και ανάγκασε όλο τον πληθυσμό να σταθεί σε ατελείωτες ουρές στις τράπεζες για να ανταλλάξει τα παλιά χαρτονομίσματα με νέα!

Παράλληλα, το καλοκαίρι του 2017 έλυσε τον τεράστιο γρίφο του φορολογικού επιβάλλοντας ενιαίο φόρο GST σε όλες τις πολιτείες για αγορές αγαθών και υπηρεσιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο της Βομβάης, περιελάμβανε στο τέλος της απόδειξης 5 διαφορετικούς φόρους!

Το πρόβλημα της μόλυνσης και της κίνησης Το πρόβλημα της μόλυνσης και της κίνησης. ιδιαίτερα στα κέντρα της χώρας (Βομβάη, Μπάνγκαλορ, Δελχί, Καλκούτα) παραμένει έντονο. Η κυβέρνηση δείχνει να δραστηριοποιείται και προς αυτή την κατεύθυνση, ανακοινώνοντας ότι το μέχρι το 2030, στην Ινδία θα πωλούνται μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Παράλληλα, βελτιώνει συνεχώς το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και γραμμών τρένων, ενώ διατηρεί εντυπωσιακή αεροπορική σύνδεση μεταξύ των μεγάλων πόλεων με πτήσεις σχεδόν κάθε 30’!

13 εκατομμύρια καταστήματα λιανικής Το retail universe είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο. Τα μεγέθη είναι εντυπωσιακά. Καμία εταιρεία δεν απολαμβάνει 100% αριθμητική διανομή. Πολλά από αυτά τα σημεία έχουν ιδιαίτερα δύσκολη πρόσβαση.

Super και Hyper Markets Super και Hyper Markets. Το Organized Trade αντιστοιχεί στο 9% του συνόλου των καταστημάτων λιανικής, ενώ αυξάνεται ραγδαία.

Cash & Carry formats.

Α’ κατηγορία Traditional Trade stores.

C’ κατηγορία Traditional Trade stores Ανάλογα με τις πωλήσεις ανά m2, κάθε εταιρεία κατηγοριοποιεί τα καταστήματα μικρής λιανικής σε κατηγορίες A, B, C, D, E.

Ακόμα και φαρμακεία μπορούν να πωλούν τρόφιμα Ακόμα και φαρμακεία μπορούν να πωλούν τρόφιμα. Σε κάποιες επαρχίες, 1 μόνο κατάστημα εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες των κατοίκων.

Οι δειγματοδιανομές είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος για να γνωρίσει ο τοπικός καταναλωτής το προϊόν. Εκτός από τις εκθέσεις και τα καταστήματα, συχνά αυτές γίνονται στην ύπαιθρο ή στα πλαίσια των πολλών φεστιβάλ ανά τη χώρα. Οι άνθρωποι εκτιμούν ιδιαίτερα το γεγονός ότι μια εταιρεία είναι δίπλα τους και τους προσφέρει προϊόν.

Τα δίκτυα διανομής και το Route to Market γενικότερα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει ένας εξαγωγέας ή ακόμη και ένας τοπικός προμηθευτής στη χώρα. Η συνεργασία με ισχυρά τοπικά κέντρα logistics και τοπικούς διανομείς που γνωρίζουν τα δίκτυα και τα κανάλια είναι ζωτικής σημασίας.

Η επιτυχία στην Ινδία προϋποθέτει Κλείνοντας, αν μπορώ να σας συμβουλεύσω τι απαιτεί η επιτυχία στην Ινδία:

The 3 A’s Θα έλεγα τα 3 Α.

Affordability Availability Adaptability Προϊόν προσιτό στον καταναλωτή. 1 λίτρο γάλα έχει τιμή ραφιού 52 Ινδικές ρουπίες (0,65€). 1 πακέτο μπισκότα 50γρ. 10 ρουπίες (0,13€). 1 Coca Cola 2ltr 78 ρουπίες (0,97€). Προϊόν διαθέσιμο στον καταναλωτή. Δεν είναι απαραίτητο να εξάγετε σε όλη τη χώρα. Μπορείτε να ξεκινήσετε από 1 μόνο πολιτεία και να επεκτείνεστε ανάλογα με τις δυνατότητές σας. Μόνο η πολιτεία στην οποία ανήκει η Βομβάη αριθμεί περίπου 130 εκατ. κατοίκους - η Βομβάη με τα περίχωρά της 25 εκατομμύρια! Και τέλος, προσαρμοστείτε στην αγορά της χώρας. Μελετήστε την. Πάρτε το αεροπλάνο, ταξιδέψτε, γνωρίστε τους ανθρώπους της αγοράς, χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης, δείτε τις ευκαιρίες. Μπορεί να χρειαστεί να σχεδιάσετε και να διαμορφώσετε προϊόντα ειδικά για την χώρα. Φτιάξτε ένα πλάνο με επένδυση ανάλογη με τις δυνατότητές σας και ξεκινήστε. Το εγχείρημα δεν είναι εύκολο, απαιτεί χρήμα, χρόνο και κόπο. Κάνετε μελετημένες κινήσεις. Σεβαστείτε τη χώρα και θα σας σεβαστεί κι εκείνη.